Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
zo zeg, hier wordt je niet blij van, maar je kun het gelukkig nog navertellen.
sterkte en succes met de afhandeling.misschien de bak olie eens verversen, kost niet veel, en goedkoper dan
een andere bak.tja dat kan, maar voor het zelfde geld heb iemand al z,n setje en kan hij hier
de prijs toe lichten.en wat kost dan z,n setje bijvoorbeeld, 4300/h7 ?
let wel op, ik heb ook een scheur in het voorraam gehad en ben uit eigen
beweging naar een glass-bedrijf gegaan, en het daarna gemeld aan mijn tussen
persoon van de auto-verzekering, toen kreeg ik te horen dat hij maar de helft
van het bedrag zou uit betalen, ik had dus naar een aangewezen adres moeten gaan
volgens mijn tussen-persoon.
ik ben vervolgens een goed gesprek aan gegaan en het is toch nog goed gekomen
dus let op je tussen persoon kan je een aangewezen adres geven en je dus
niet zomaar ergens anders heen gaat, het scheelt je een hoop geregel en gezeur.24 februari 2011 om 17:36 In reactie op: kan dit bij defecte nokkenas positie sensor????????? #17822629of het torx boutje vast zetten met een veer-ringetje.
als je hem met locktite vast zet en hij moet met de tijd
weer eens los dan heb je kans dat het kopje van het
torx boutje afbreekt, en als je het boutje goed vast
zet heb je geen locktite nodig.edwin, je et waarde staat aan de binnen kant van je velg in het hart.
dus even 1 wiel van je vec halen dan kun je zo zien wat je et is.en anders 1 wiel ff passen en let op dat hij dan niet op je
wielkast aan loopt, ik vind ze wel mooi die velgen.loopt je vec al goed.
gr, jac.
josttee, ik weet niet of ze los te krijgen zijn, je zou zeggen van wel.
maar je moet ff kijken of ze ook los op de oude schokkers zitten, anders
kun je ze over zettendit is een juiste omschrijving, hier kun je ook naar kijken.
ik heb dat ook wel eens gehoort dat ze dat doen via je pijlstokbuis.
maar heb dit nog nooit gedaan.heb je bij die achter schokbrekers ook schotels voor de onder kant
waar de veer in staat, want die zie ik trouwens niet ?ik haal ze ook gewoon bij me auto-materialen zaak (ngk) nooit geen probleem.
maar heb ze ook wel bij de dealer gehaalt (ac-delco) ook nooit geen probleem.ik heb er ook (x18xe) zo,n stofzuiger inzitten maar als je het niet weet dan
denk je, wat is dit nou weer?deze kunnen er zeker onder, 100%, sloop het er maar onder uit.
josttee, een fototje zou toch wel makkelijk zijn, en achter zijn de schokkers
zeker uit te wisselen, de schokbreker die achter zit heeft onder een oog
en boven schroefdraad zitten,als je je achterwiel verweiderd dan zie je
aan de boven kant dat de schokbreker in een vierkante plaat zit die vast zit met
4 bouten die schroef je los + de onderste bout van je schokbreker en dan
haal je zo het hele spul er onder uit, dit is bijna het zelfde als voor
en de rest spreekt voor zich. succes.gr, jac.
tja, als ik hier zit te lezen kost het uit lezen bij de dealer tussen de 25 en 40 uitjes
dat is toch geld, laten we eerlijk wezen, ik ben blij dat ik een op-com heb :Dhou op schij uit, ik heb ook gebeld naar die dealer in hoofddorp, ik had
bougie-kabels nodig voor mijn b1, meneer dat komt bijna niet meer voor
maar ik kan ze wel voor u bestellen, dit zou 3 a 4 dagen duuren pppffffff.
toen maar ff naar brezan gegaan in hoofddorp, daar kreeg ik ook nog korting,
kijk daar hou ik nou van. :Dopelvectra, ik begrijp er ook niets van, wat bedoel je met, druk en met emulator ??
edwin, je kun wel even met de op-com kijken wat de waarde,s zijn van je
lambda (zit in voorste stuk uitlaat) en dan ff kijken hoeveel dat is op gas en hoeveel
dat is op benzine, maar daar voor moet je motor wel op bedrijf,s temparatuur zijn, misschien weet wim wel wat de waarde,s moeten zijn.
en wat is je verbruik op gas(benzine) want als je lambda stuk is kan je verbruik
op gas(benzine) ook hoger zijn, hij geeft dan geen goede waarde,s door, waar door
je co ook hoger is dan hij wezen moet, kun je in iedergeval weer wat uit sluiten ;)edwin, het blijft een vreemd iets, dat schommelen in je toerental had
ik ook, uiteindelijk de krukcensor er uit gehaald en keek ik zo tegen
het koper van de bedrading aan, daar waar het snoer de censor in gaat.
ik heb hem toen maar vernieuwd.
maar je kunt hem er wel eens uit halen om te contoleren, zit vast met een
torx boutje, maar een ring sleuteltje 8 past er heel mooi op.ja ook bij mij maar 1 vectra, en mijn eigen astra die tekoop staat, voor de
rest staat er van alles.ja dat is waar, het solderen kan binnen gebeuren, misschien ga ik het
met de tijd ook eens inbouwen, wist niet dat dit kon. :Dook de pearle staat er niet bij, of heb ik dan geen pearle ?:hmmz
erwin1987, heb je ook fotos van de gehele ombouw ?
ik vind het wel super wat je gedaan heb, lijkt mij ook wel wat.gr, jac.
erwin1987, heb je van de hele ombouw misschien ook fototjes gemaakt ?
vind het wel kundig dat je dit omgebouwd heb.
dit lijkt mij ook wel wat.okee, en ja ik heb een b1 vec
-
AuteurBerichten