Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
astra op weg naar vd ven …Mooi dat het gelukt is :)
wat betreft de schuine lamp : het is niet een kwestie van de adapter en lamp ten opzichte van elkaar verdraaien ?@Opeltje17 wrote:
@Dantji wrote:
Moet je een TID schermpje (astra G) ook uitleren??
Nee kan je zo wisselen.
Check!


Zo zit het bij mij, de bruine ring is een verzaagde orginele houder die dienst doet als adapter.
H7 geen H7R dunne draadje zit hier beneden.
Moet je een TID schermpje (astra G) ook uitleren??
Ze staan ook wel op ebay.co.uk maar £100 pond…
Haha… Ik ook niet :) ben nu opzoek naar een template om er eentje uit mdf te maken. Mast nog geen een voor de G / mk4 tegengekomen.
En misschien ook iets voor de zijwanden achterin maken ( vooral tegen de herrie )Heb verder nog niet echt veel gedaan, alleen een achteruitrij cameratje gemonteerd.
Post morgen eindelijk even een foto van hoe die ellende bij mij zit!
@astrastation28 wrote:
je bedoelt met draaien de adapter erin draaien zoals de originele bevestiging ? want mijn xenon lamp kan ik niet vast maken in de adapter,die ligt er los op.
Ja want dan klemt de adpater de lamp in je lamp. Zo zit het bij mij althans.

En dan in je lamp draaien net als een gewoon lampjeHaha Ik heb z’n broertje ;)
Van iemand uit Hoorn gekocht.Maar die van jou ziet er shiny uit zeg… moet je dit nu vaak herhalen?
Heb jij trouwens al succes met het vinden van zo’n tussenshot?
De schade expert heeft afgebeld vanmiddag dus de astra staat nog bij de garage…
@BadBert wrote:
even tip voor de mensen die “bang” zijn voor xenon in reflector lampen…..
dat kan PRIMA met de h7R (LET OP DE R) setjes…. lampjes zijn speciaal gemaakt voor reflector lampen, goed lichtbeeld, geen strooilicht, gewoon PRIMA (en ook apk goedkeur dus)
Je verblind niemand (wel even je lampen opnieuw laten stellen)
hmm… Ik heb geen idee of er R lampen inzitten bij mij, ze zaten er al in toen ik m kocht.
is dat nog op de lamp zelf te zien?Bedoel je met de adaptor de lamphouder zoals deze http://link.marktplaats.nl/1003794597″ onclick=”window.open(this.href);return false; ?
Bij mij zijn de originelelamphouders ( bruin volgens mij ) zo ingezaagd dat de Xenon lamp wel paste en bleef zitten in de koplamp.
De kabels waren wel doorgeknipt en daar is de ballast tussen, die krijgt dan spanning via de originele kabel. De auto is vandaag even niet hier maar ik kan wel even een foto maken als ie terug is!Heftig… Heb je LM velgen of halen ze de wieldop er af, losdraaien en weer erop?
Oh nu zie ik het pas hahaha :)
moet je dat nog ongedaan maken voor de APK?@Laserlite wrote:
Gisteravond even snel runninglights ingebouwd die ik van Petrolhead heb overgenomen.
Laserlite! Wat zijn precies Running Lights ? is, en werkt dat hetzelfde als dagrijverlichting?
Morgen wordt het blauwemonster bekeken na de aanrijding.
Hij gaat daarna sowieso weg, maar ik weet nog niet precies hoe of wat ik ga doen.
Opkopen, losse onderdelen verkopen en op laten halen voor oud ijzer.Het is een Astra G met X17DTL motor
Beestje start slecht maar gaat dan wel lekker, vorige week heeft ie nog een ritje naar Belgie, gemaakt en terug met schoonvaders.Ik heb hier helemaal geen ervaring mee, misschien hebben jullie ideetjes of tips?
@Juffer1 wrote:
@Dantji wrote:
Zijn mistlampen in een voorbumper als deze te plaatsen?
Ivm de rand in het onderste deel…Ja, is gewoon te plaatsen. Als je de bumper demonteert dan zie je aan de binnenzijde de sparing al uitgesneden / voorgestanst.
Even met een dremel of steving Stanley mes langs de sparing snijden en de strip aan de voorkant doorzagen.
Er zijn al genoeg clubleden geweest die dat op die manier hebben gedaan en als je er even de tijd voor neemt is het niet eens van origineel te onderscheiden.Sowieso zou ik de bumper er even afhalen om te kijken of die blauwe stekkers er al liggen.

Dit is een goed voorbeeld :) stond vandaag een paar plekkies verder op! of is dit een andere bumper??

:)Alleen als je de stekker gebruikt,
Of ook wanneer je aftakkingen maakt?Ik knip en plak even wat fotos uit diverse topics op het forum:
Als het goed is zie je twee blauwe stekker met een tiewrap achter je bumper weggebonden, hier kunnen je mistlampen op aangesloten worden.

Dan idd. de lichtschakelaar vervangen door een versie met een knop voor mistlicht voor
en een relais plaatsen in je zekeringen kast op positie 6


Check eventjes dit topic:
viewtopic.php?f=5&t=168224Daarin staat e.e.a. over de mistlampen.
Wil ze zelf ook nog een keer gaan plaatsen :)Ben er inmiddels achter dat de paarse stekker gebruikt kan worden bij het aansluiten van een trekhaak. Maar volgens mij worden de kabels naar de stekkerdoos meestal gesplitst op de draden voor de stekker.
Verdampt kvs eigenlijk wel goed?
Kan ook wel, dan heb ik die 39mm in de kenteken verlichting gedaan.
-
AuteurBerichten