Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Moet me ook is verdiepen waar op te letten bij aankoop van een opc
Mn vrouw wilt perse een blauwe opc.
Okay dat mag, Maar ze krijgt geen turbo ( Lees onkunde ) :jerry
Vind zelf de opc 2 wel het mooiste om te zien, maar mijn vrouw in een turbowagen is vragen om problemenIk Wilde zelf een astra coupe, maar daar zijn de meningen nog over verdeelt hier :ass
29 januari 2013 om 17:35 In reactie op: Astra G 2004 Z20LET, onregelmatig stationair lopen op LPG #18100382Dus je misfire is op lpg
Wat voor installatie heb je er in: Een lpi ?Neem anders even contact op met verdampere is een specialist in lpg
Nou klinkt al niet echt positief allemaal maw in de prullenbak ermee.
Next :jerry208500 astra gtc op lpg en al 2500km zonder foutcodes en rijd als een zonnetje
200 pk lijkt me idd erg sterk
zal wel een foutje zijn1 advies: haal je kleppendeksel er is af zit vast met een stuk wat torx bouten
als je naar de onderkant kijkt en hij zit vol met sludge, dan zou ik mn motor inwendig reinigen
dit is een veel voorkomend probleem, en kan ook zorgen voor misfires.
de sludge word door het deksel je inlaat ingezogen en verbrand niet echt heel erg goedtis een simpel ding om los te halen en te kijken.
Mocht die vol zitten, goed schoonmaken ook het gedeelte waar je onluchting slang op klikt
goed uit laten lekken en opnieuw monterende codes wijzen op de lambda sensoren
lmm geeft andere code aanLambda sondes wat die aangeeft
Heb hier nog 2 goeie die je altijd mag komen proberen, Ik heb ze vervangen terwijl ze niet kapot waren :swear
Waar normaal je km stand staat komt nu een getal te staan als je de rem gas test doet
doe ff de gaspedaal rem test
contact aanzetten en rem en gaspedaal ingetrapt houden
je krijgt de foutcodes vanzelf te zienen idd dit is een veeeeeeeel voorkomend probleem bij deze auto’s
Hij zit niet vast: kan het klepje manueel bewegen als ik hem er af hebt
Maw op zoek naar een andere egr :pukeThanks Wim :wors
Hoe heb jij de ecu gereset dan ? opcom ?
@GRLWBNL wrote:
Vandaag weer nieuwe ontwikkelingen. Heb de ECU eens gereset en alle stekkers ingespoten met contactspray. Nu is het zo dat de auto weer normaal rijdt tenzij je boven de 50 km/u komt. Boven de 50 km/u begint het lampje weer te knipperen en loopt ie weer op drie cilinders. Wanneer ik nu onder de 50 km/u komt gaat et lampje weer uit en lijkt de auto weer normaal te lopen.
Toen ik trouwens de oliedop eraf haalde om de beschermkap eraf te halen, zag ik wat witte aanslag op de dop zitten. Foto volgt later. Ik heb eens gelezen dat dat ook iets betekent.
Tja condens vorming door korte stukjes rijden blijf je houden helaas
Het schijnt zelfs door je egr te kunne komen
als deze open staat creeer je ook een verkeerd vacuumFijn he die nieuwe eco troep :puke
Ben erg nieuwsgierig hoe dit afloopt
keep us updated king:Kan je ergens je ecu laten testen dan ?
Krijgt die wel spanning op de injector, en is er ook wel een vonk dan ?
Makkie, en als je de kop er goed afhaalt hoef je niet eens te vlakken… Wel ff controleren op vlakheid aub.
Geen dank : Laat je het wel weten als het opgelost is … en wat het anders mischien was
mvg
Vacuum of idd injector lekkage, heb het zelfde gezeik gehad: en enkele honderden euro’s verder kwam ik er achter dat het de injector seals waren die niet goed meer afsloten.
Maar goed kijken naar lekkages aub, Het het is echt een klote probleem om op te lossen.Inlaat spruitstuk ?
Kan zijn dat ze de injector rail niet goed vast gezet hebben
check ff de 2 torx boutjes waar je injectierail mee vast zit op je inlaat spruitstuk.@wim-v6 wrote:
lekkende injector of gescheurde rails zou kunnen.
Willem
idd
can ook een injector seal zijn, maar dan moet die ook wel rottig gaan lopen als deze lek is
Injector seals vervangen
Heb hem weer op de originele gtc velgen gezet, ze geven niet veel goeds op en geen zin in pekel zooi op mn opc velgen
-
AuteurBerichten