Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hoorde vandaag op het nieuws dat de kilometerheffing de ijskast ingaat ,goed nieuws dus:D
Hoop dat het er nooit meer komt…En Geert Wilders krijgt ook mijn stem bij de komende verkiezingen:wors…ben dat linkse tuig spuugzat.
Mooie auto, alleen nog ff 17 inch wielen eronder doen:P
origineel gepost door corsatuning!!!
deze heb idd 160 pk dit is de x20xer
klopt heeft een tijdje op mp gestaan
enigste wat er aan mankeerde is dat de airco niet werkte
gelukkig werk ik bij opel dus ff de condensor vern en klaar is kees
heb je een foto van jou opc daanh??
6 maart ga ik de auto ophalen dus benieuwdHier een foto van mijn opc…

Weer een astra opc I erbij hier :P
Hey leuk, heb zelf ook een astra G OPC I gekocht 3 maanden geleden, ook in het “OPC blauw”
Die auto die je nu hebt gekocht stond ook al een hele tijd op MP te koop zag ik.
Veel plezier ermee iig.origineel gepost door tijgetje57
ben je al te apk’ en geweest dan?Bij de bepaalde fitters letten ze er niet op.
Vooral de mensen die slogan hebben: you can’t get a better fitter then a ….fit ‘ er LOL:D
Ben bij mijn plaatselijke dorps garage geweest al voordat de auto gekeurd moest worden en m daar ff laten testen. maar hij haalde zijn waardes niet:cry
origineel gepost door Famempeters
Zijn de aansluitingen niet evrschillend van de kat de ene en de andere zijde ??? of 2 gelijke flensen ??? dan zou het niet uitmaken .of er moet een flow pijl op staan in het plaatwerk.is de kat helemaal recht anders zou hij maar op een manier passen .
zijn wat mogelijk heden kijk op http://www.winparts.nl daar staan uitlaten op merk uitgetekend voor de nr,s kan je het denk ik ook al zien .
bert
De cat is aan beide zijde gelijk. Cat is ook helemaal recht. en staat ook niks op van n pijl ofzo. alleen het onderdeel nr. staat erin.
Dan zal het wel niets uitmaken. Vanavond gaat de cat eronder. Zal met mijn kennis dr nog even naar kijken of we nog aanwijzingen kunnen vinden.origineel gepost door OPCdriver
Waarom zou je die terugplaatsen?
Heb je keuringsproblemen dan?:puke
Zo’n cat warmt de boel onder de kap op en werkt de “flow” ook tegen of heb je aandelen in milieuzaken?
En meestal zitten er 2 onder waar 1 voldoende voor de APK is. (bij mij tenminste wel)
Ik weet ook niet 100% of de opelcats een in en uitgang hebben bij de oudere cats was dit wel het geval.
Anders even vragen over iemand een fotootje heeft van het orginele systeem of dit kan maken.
Succes en groet Marcel.Bij de OPC I zit maar 1 cat onder, en ik krijg hem zonder de cat niet door de apk:thumbdown
Niemand?…
Ik heb destijds mijn astra coupe verlaagt met een koni streetkit (gele koni schokbrekers en veren) stugheid kan je zelf instellen. Verlaging is ongeveer 3 cm dacht ik.
Beviel goed,aan comfor lever je mischien iets in maar niet veel. en je auto voelt een stuk sportiever aan:P
En met die +- 3 cm verlaging ziet de auto er veel beter uit en je kan toch nog normaal over drempels rijden.origineel gepost door robert_corsa
dt plan wordt dus nks dus blijf vrolijk rond tuffen in mijn wagentje.Zeer verstandige keuze, heeft toch allemaal geen zin.
Als je echt iets snellers wil dan koop je beter een andere auto.Dank U :thumbup
origineel gepost door pastry
mochten jullie een 2de hands tankklepje zoeken ik heb er nog een aantal liggen. Omdat ik niet 100% zeker ben of deze niet krom zijn, vraag ik er 15 euro voor ex verzendkosten (DHL 4 you) of af te halen in NBraband (oosterhout/raamsdonksveer).
Ik heb verschillende kleuren, welke weet ik niet precies maar daar kan een krasje op zitten.
Heb je toevallig zelf niet een astra G of een kennis die er een heeft, dan zou je ff kunnen kijken of ze inderdaad nog de goede pasvorm hebben…
origineel gepost door OPCdriver
origineel gepost door DaanH
Hey die stond vorig jaar op marktplaats te koop, mooie auto
Klopt Daan maar niemand die ‘m wilde kopen , dus hou ik hem maar , is geen straf hoor.
Ja viel me wel op dat die inderdaad vrij lang op MP stond, heb er zelf nog even over gedacht…maar wou toch voor een OPC zonder turbo gaan.
origineel gepost door PloPPloP
Twee filmpjes.
http://www.youtube.com/user/jje924#p/a/u/0/obSAJWv6fO8
http://www.youtube.com/user/jje924#p/a/u/1/cx7OOQC4uHYLeuk speelgoed:P
Geweldig geluid ook:thumbuporigineel gepost door OPCdriver
Nieuwe fotos van mijn OPC (even proberen met plaatsen)

Hey die stond vorig jaar op marktplaats te koop, mooie auto
Heb net even alles los gedraaid, maar er valt niets te verstellen.
Schroeven zitten gewoon in een gaatje.geen sleuf om te verstellen.Denk dat het klepje naar verloop van tijd gewoon vervormd is. Het klepje is nu te recht, had iets boller moeten zijn ,dan sluit i boven en onder wel goed.
Heb precies het zelfde probleem met mijn astra OPC.
Zodra het allemaal n beetje op temperatuur komt gaat het
wel.
Maar als alles nog koud is gaat i heel moeilijk van de 1e naar de 2e versnelling.Gewoon straks allemaal PVV of VVD stemmen, doe ik ook:P
http://gm-tuningparts.nl/tuningparts.php
hier zijn setjes M3 spiegels te koop voor astra G.
Weet niet zeker of dit is wat je zoekt…origineel gepost door opelfreak
Originally posted by DaanH
origineel gepost door Baas J.
Mooie OPC… alles meespuiten zou echt een verbetering zijn, vinnet nog steeds raar dat dat af fabriek niet zo was!hmmm mischien ooit,maar voorlopig nog niet.
Staat anders wel 10x mooier hoor, heb dat toen bij mijn eigen OPC I ook laten doen:

En als je een ‘kennis’hebt die voor je kan spuiten is het nog goed te doen ook qua prijs. Verder vindt ik dat het het ‘OPC zijn’ totaal niet aantast.
Die foto heb ik volgens mij al ooit hier op het forum gezien,zie er goed uit ja.
Wat was je kwijt voor het spuiten als ik vragen mag…?origineel gepost door syl-astra
die zakt nog wel meer in prijs denk ikDenk het ook wel, als er 2000/2500 voor word betaald mag die blij zijn.
ruige auto:thumbup welkom
origineel gepost door wim-v6
-Motor liep erg onregelmatig.
> Kans dat enkel jet stappenmotortje vuil is..-Als de motor liep en je draaide het olie vul dopje los spetterde er olie uit.
> Logisch: Nokkenas spettert de olie omhoog.-Motorstorings lampje brande regelmatig.
> Uitlezen geef uitsluitsel-2e versnellig was niet te gebruiken zonder geknars
> Koppeling en/of bak gaar-scheurtje in de deurrand.
> Goed gemarteld waarschijnlijk (Flink verlaagd bijvoorbeeld)-tankdopje sloot niet
> verkeerde dop??-distributie riem moet vervangen worden.
> Als de prijs ernaar is.-achterkant onderstel wat roest
> Blijft een Astra-G he.-kras op achterbumper
> als de prijs ernaar is.-tankklepje sluit niet.
> meestal lipje afgebroken-doffe koplampen
> Welke astra-G van rond 2000 nietWillem
Volgens ons (ik en de 2 monteurs die ik mee had genomen) was het gewoon een afgeragde auto,en met een vaste prijs van 7500 euro dus veeeel te duur.
Maar dit doet nu niet meer ter zake omdat ik er al een gekocht heb.origineel gepost door wim-v6
origineel gepost door DaanH
origineel gepost door stutje
ja dat is waar.Koud klinkt die goed, geen rare tikken of geluidjes.
Rijd ook goed, alleen net als bij de astra van m’n moeder(2003) vind ik dat als je over schakelt, dat het gas traag terug reageerd.
Of ik moet gewoon wachten met de koppeling induwen :).
Nee maar ik denk dat dat komt door de elektrische gasregeling oid.!
Dit was ook een van de redenen waarom ik mijn coupe heb verkocht.
Dat probleem kan je jezelf op aanpassen..
Dit probleem doet zich bij alle 1.8 16V met eerste generatie E-gas voor van opel.
ik was er aardig aan gewend geraakt toen ik nog regelmatig bij ons op de zaak in de vectra’s reed.
Willem
klopt, maar ik vind het niet fijn dat een motor doet waar die zelf zin in heeft zeg maar haha. Ook als je plotseling op het gas gaat houd de motor dat duidelijk even tegen. Is natuurlijk allemaal voor het milieu en een gunstig verbruik,maar ik zit daar niet op te wachten.
-
AuteurBerichten