Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik heb een voorruit-rubber besteld via COPE.nl was nog te krijgen!
Ik hoop dat hiermee het probleem met de lekkage verholpen is. (het raam dan) :)
Vergiet? Moet je dit zien!
Het rotte weggeslepen

Jabba dabba doe!


na het stralen

en merken wat ik weg of open wil hebben. Zitten hier meerdere lagen metaal van 1mm (3x op elkaar)
Gaat water tussen zitten en het rot op het laatst eruit.

Ik denk dat ik die hele top plaat vervang. Zit er niet zo goed uit die 2e plaat… :(
Dan zit ik nog met een probleem met het raam. Weet iemand waar ik een nieuw raamrubber kan krijgen?
Bodem-plaat is er gisteren uit-geslepen. (foto’s volgen)
Gelukkig is er nog een vervangende voor gevonden!Maar geen haast. Moet gewoon goed gemaakt worden!
Zo’n D heeft zo zijn charme, weet niet waarom. Kan zonder probleem in een plastic fantastic auto gaan rijden
(modernere auto) maar vind t voor als nog niet nodig.Ik hou jullie op de hoogte!
gr
Nu we een half jaar verder zijn ben ik begonnen aan de andere kant.
Ondertussen op vakantie geweest in Tjechie met de kadett. Was niet echt een succes op de terugreis. Hevige regenval deed in het oosten van europa de rivieren buiten de oevers komen.
Ik moest hierdoor op een gegeven moment door een flinke plas rijden en het water kwam door de bodemplaat heen!
Hieronder een aantal foto’s van de gaten! :(


ff een close up


Tis echt een gatenkaas

Draagarm bevestiging :S




Raamrubber lekt. Links in de hoek blijft water-staan. En dat loopt er overheen.
Weet iemand een adres waar je nieuwe raambubbers kan krijgen?
Ik ben al bij de Carrglas geweest maar die hadden niks liggen..


Nou ik ga eens kijken of ik dit kan repareren!
gr
Bedankt!
Ik ga dit even proberen.
Desnoods de cat terug plaatsen en de Lambda afschakelen, of is dit ook niet goed?gr
Gehaald bij de lokale automaterialen zaak. Geen probleem, ze zitten er al onder!
bedankt!
Zou volgens mij moeten kunnen! Probeer het uit en laat het weten!
Top,
Het zijn die geleiderbussen in de klauw (aan de veerpoot) welke moeilijker te krijgen zijn…
gr
Nee, ik ben bij de opel-dealer geweest. Het is een apart plaatje die je tussen het blok en zuiger plaatst.
Het is alleen niet meer te krijgen.
Het vervelende is, is dat je zuiger scheef kom te staan als je remt, dus je remkacht wordt niet goed verdeeld vanaf de zuiger. (in de klauw, zuigerwand zie je (in alle 2) aan 1 kant een slijtage plek)Ik hoop dat iemand weet waar ik dit kan krijgen.
gr
Alarm lichten en knipperlicht zitten over 2 groepen verdeeld. Rem lichten en knipperlichten zitten volgens mij op het zelfde groepje. (4 en 7 als ik het goed zeg).
Klinkt een beetje als een massa probleem….Succes iig!
Super bedankt voor de reacties,
Ik laat wel weten welke het gaat worden..:P
Afgelopen vrijdag bij de dealer en carglass geweest. Kunnen er allebei niet aankomen. Waar moet ik zoeken?
Zekering van de ventilator wordt altijd erg heet (in zekeringkast) (kwaal in D en E kadett) Misschien even controleren, C misschien ook last van….
en ik denk zo met de andere punten: loop de massa’s even na.
gr
@ brobbel1
Ja dat is jammer hoor…..
trouwens… ervaring? :angel
Als die 1.3N automaat eruit gaat.. heb ik wel interresse in de automaat!
Laat maar weten!
:)Waarschijnlijk de dynamo defect..
ow nee hoor, deze is nu 26. nog ff volhouden! haha
@city77 ff offtopic
Ik zie dat je nog een onderblok hebt liggen.. Ik heb zelf een 1.3N automaat (D). Heb je misschien een automaat liggen?Sluit me aan bij GlennGSI.. :P
Nee dat niet, ik geniet ook van het vrouwelijke schoon hoor
Ik vind t allemaal prachtig hoor… Maar dit is toch een auto forum? Diepe vlees”wonden” en zwarte gaten :mad:
Mooi bloot is :wub
Van het weekend priesies hetzelfde gedaan met een E kadett… Andere topic over te openen.
Maar t ziet er top uit hoor :thumbup:thumbup
Oscar Nominatie?
-
AuteurBerichten