d.kadett

Aangemaakte reacties

11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: info over verkoper #17509114

    Thanks voor de reacties,helaas hebben er meer met dit bijltje gehakt.

    Hij beweert dat hij alles heeft opgestuurd maar ik betwijfel het.Om het persoonlijk te halen gaat me een beetje te ver:hij woont in t zuiden en ik in zuid holland;voor die paar tientjes ga ik daar niet heen.
    In elk geval hoop ik bij deze anderen voor een oplichting te behoeden.
    Helaas doet de politie niks tegen zulke lui;”Daar zijn de belangen te klein voor.”
    Ik ben er klaar mee.

    Toekomstige kopers:Succes bij eventuele internet-aankopen,of neem contact op met gevestigde verkopers.

    In reactie op: nr koudloop sensor #17431792

    De stappenmotor is het niet want ik heb drie verschillende uitgeprobeerd na ze van goedlopende motoren te hebben af gehaald…

    In reactie op: nr koudloop sensor #17431791

    Kan het zijn dat als deze sensor kapot is dat dan de motor af en toe stationair harder gaat lopen?als ik stil sta bij een stoplicht of zo en de motor is warm,vliegt het toerental nog wel eens omhoog,net of je gas staat te geven.Bijzonder irritant:(

    In reactie op: manta a met foto's #17447260

    Ziet er nog goed uit!!
    Had ik niet verwacht,zo weinig roest.Komt deze toevallig uit Katwijk?
    Ik heb m nog te koop zien staan zonder deuk in de rechterdeur….klote vandalen,nu heb je er weer extra werk aan!
    Succes!!!

    In reactie op: Handboeken C20XE/C20LET/Welding Manual/Blownups #17356544

    :thumbupdownloaden gelukt,muchas gracias:thumbup

    In reactie op: Handboeken C20XE/C20LET/Welding Manual/Blownups #17356540

    Mag ik t ook weten:) aub PLEASE:)

    ik heb nl een compleet gedemonteerd blok met coscast kop op de kop getikt maar wil voor ik alles ga monteren graag weten waar alles zat…:thumbup

    In reactie op: druk boven in de kop #17402163

    ik was zeker niet van plan alles los te halen voor ik weet wat er aan de hand is,dus ik zal eerst eeens een afspraak maken voor een cilinderlektest.:thumbup

    In reactie op: druk boven in de kop #17402159

    heb geprobeerd de boutjes van de klepdeksel aan te draaien en je raad het al:1 brak er direct af.:swear
    voorzichtig uitgeboord en met een tegendraads tap kwam hij er zonder problemen uit:thumbup
    de gaten zaten vol met troep dus konden de boutjes niet goed aangedraaid worden en logisch dat er dan lekkage optreedt..
    weer een nieuwe pakking erop en boutjes voor de zekerheid korter gemaakt en voorzichtig aangedraaid,nu is t lekken over:D

    maar de hoge druk blijft natuurlijk.Als de kop eraf is,is het dan mogelijk om van bovenaf te zien of de zuigerveren versleten zijn?het liefst laat ik hem erop zitten natuurlijk..
    of kan je het zien/meten/voelen als de carterpan eraf is?

    alvast bedankt voor de reacties:thumbup
    ik weet zeker dat er velen zijn die hiermee te maken hebben/krijgen….

    In reactie op: druk boven in de kop #17402155

    Gisteren compressie gemeten en cil 1 en 3 allebei 12,5 bar,2en 4 allebei 13 bar.
    Is dat ok?


    @bmwman
    :Hoe wist je dat er benzine in t carter kwam,door een benzinelucht of ging je verbruik ineens omhoog?
    Wat was je kwijt voor de nieuwe veren en schalen?

    In reactie op: druk boven in de kop #17402153

    met zo’n slangetje en drukmeter die ik bij een automaterialenzaak heb gehaald kwamen de waardes aardig bij elkaar,maar weet niet meer wat t was.
    Bij welke waarden moet ik me zorgen maken?

    In reactie op: EINDELIJK KLAAR: Tuning cilinderkop #17399163

    Erg interessant!!:thumbup
    ben benieuwd naar de volgende foto’s!!:thumbup

11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)