Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Thanks voor de reacties,helaas hebben er meer met dit bijltje gehakt.
Hij beweert dat hij alles heeft opgestuurd maar ik betwijfel het.Om het persoonlijk te halen gaat me een beetje te ver:hij woont in t zuiden en ik in zuid holland;voor die paar tientjes ga ik daar niet heen.
In elk geval hoop ik bij deze anderen voor een oplichting te behoeden.
Helaas doet de politie niks tegen zulke lui;”Daar zijn de belangen te klein voor.”
Ik ben er klaar mee.Toekomstige kopers:Succes bij eventuele internet-aankopen,of neem contact op met gevestigde verkopers.
De stappenmotor is het niet want ik heb drie verschillende uitgeprobeerd na ze van goedlopende motoren te hebben af gehaald…
Kan het zijn dat als deze sensor kapot is dat dan de motor af en toe stationair harder gaat lopen?als ik stil sta bij een stoplicht of zo en de motor is warm,vliegt het toerental nog wel eens omhoog,net of je gas staat te geven.Bijzonder irritant:(
Ziet er nog goed uit!!
Had ik niet verwacht,zo weinig roest.Komt deze toevallig uit Katwijk?
Ik heb m nog te koop zien staan zonder deuk in de rechterdeur….klote vandalen,nu heb je er weer extra werk aan!
Succes!!!:thumbupdownloaden gelukt,muchas gracias:thumbup
Mag ik t ook weten:) aub PLEASE:)
ik heb nl een compleet gedemonteerd blok met coscast kop op de kop getikt maar wil voor ik alles ga monteren graag weten waar alles zat…:thumbup
ik was zeker niet van plan alles los te halen voor ik weet wat er aan de hand is,dus ik zal eerst eeens een afspraak maken voor een cilinderlektest.:thumbup
heb geprobeerd de boutjes van de klepdeksel aan te draaien en je raad het al:1 brak er direct af.:swear
voorzichtig uitgeboord en met een tegendraads tap kwam hij er zonder problemen uit:thumbup
de gaten zaten vol met troep dus konden de boutjes niet goed aangedraaid worden en logisch dat er dan lekkage optreedt..
weer een nieuwe pakking erop en boutjes voor de zekerheid korter gemaakt en voorzichtig aangedraaid,nu is t lekken over:Dmaar de hoge druk blijft natuurlijk.Als de kop eraf is,is het dan mogelijk om van bovenaf te zien of de zuigerveren versleten zijn?het liefst laat ik hem erop zitten natuurlijk..
of kan je het zien/meten/voelen als de carterpan eraf is?alvast bedankt voor de reacties:thumbup
ik weet zeker dat er velen zijn die hiermee te maken hebben/krijgen….Gisteren compressie gemeten en cil 1 en 3 allebei 12,5 bar,2en 4 allebei 13 bar.
Is dat ok?
@bmwman:Hoe wist je dat er benzine in t carter kwam,door een benzinelucht of ging je verbruik ineens omhoog?
Wat was je kwijt voor de nieuwe veren en schalen?met zo’n slangetje en drukmeter die ik bij een automaterialenzaak heb gehaald kwamen de waardes aardig bij elkaar,maar weet niet meer wat t was.
Bij welke waarden moet ik me zorgen maken?Erg interessant!!:thumbup
ben benieuwd naar de volgende foto’s!!:thumbup -
AuteurBerichten