Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door sjouke
dit is een typisch geval LFR (stappenmotor) smerig of defect … EGR is de 2e optie die roet int eten zou kunnen gooien …ik zou eerst de stappenmotor eraf halen en ff met de remreiniger aan de gang ;)
Oke maar waar zit die stappen motor dan,
heb je daar misschien een foto van?:hmmz24 september 2009 om 16:09 In reactie op: wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1 #17433942Oke ik had er ook goeie verhalen over gehoord maar dat is dus niks.
Nou dan weet ik dat ook weer.:cry:cryNee bij de b1 vectra’s zit dat systeem er niet op terwijl het wel een orginele cv van opel is.
Dus vraag ik me af of er medere mensen zijn met een b1 of b2 die dat wel hebben en zo ja hoe hebben ze dat dan gedaan.
D.J.R.
23 september 2009 om 20:02 In reactie op: wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1 #17433940Nou ik heb m’n vectra weer eens gewassen,en ja hier en daar kom je wel eens wat krasjes tegen.
Gelijk met een lak stifje er op en je ziet er weer niks van.





Ja maar is er iemand die al zo iets al heeft???:sleeping:sleeping
origineel gepost door Jerk
Omdat de maximale maten 200×150 pixels zijn ;)Die van jou is 100×69,
dus jij mag je foto nog 2x zo groot maken :thumbupOke dus dat is het nou dan gaan we dat eens ff proberen.
Bedankt:D:thumbupMaar hoe kan dat,dat jullie hem groter hebben???:hmmz
origineel gepost door Silverspeed
origineel gepost door D.J.R.
Heb trouwens nu wel wat staan in avatar,maar zie nog geen foto.
:hmmz:hmmzdat komt omdat hij te groot is ;) je kunt het ook via imageshack.us doen. daar kun je dacht ik ook nog appart aangeven dat je hem als avatar wilt hebben….
als het nu nog niet lukt stuur maar even een u2u naar mij dan help ik je wel even verder op die manier ;)
Ja hebbus het is me gelukt.
Erg makkelijk progie die imageshack.us.
Nou bedanktorigineel gepost door Famempeters
dat afdoppen stelt toch geen moer voor stekker los 2 boutjes let op tork loshalen en je heb de klep in je handen .
deze verekte goed schoonmaken klein beetje wd 40 in spuiten en met dichte plaat gekocht of gemaakt weer monteren.het er bij komen is een wat ander verhaal maar het kan zonder het lucht inlaat huis er af te halen ,kan je er moeilijker bij en wijs is om meteen het gasklephuis en je stappen motortje mee te nemen in het schoon maak gebeuren en hier voor moet wel het lucht inlaat huis er even af . al met al klus van zeg is 2 uur.
en leuk werk hoor !!!!!!
Ja ik snap wat je bedoel maar waar zitten al die dingen,kijk ik weet waar de gasklep huis zit dat is dat ding waar de gaskabel aanzit.maar moet ik eerst niet allerlij dingen afdoppen dat het niet gaat lekken afzo iets.
Heb trouwens nu wel wat staan in avatar,maar zie nog geen foto.
:hmmz:hmmzorigineel gepost door Edvries
vergeet niet je foto flink te verkleinen, anders doet ie t niet..Nou ik ben bezig geweest maar volgens mij lukt het me niet.
heb een foto album bij mijnalbum.nl.
heb een foto verkleind naar 190×190 maar dan kan ik hem niet uploaden bij mijnalbum.nl want daar mogen ze weer niet kleiner zijn dan 400×400.
wat kan ik er aan doen.origineel gepost door nineveen
ik heb een vectra stationwagon 1.6 bouwjaar1998.ik heb het volgende probleem met mijn aanjager (climat control) bij automatisch heb ik een zoem geluid maar aanjager doet niks, hetzelfde doet zich voor bij de manuele
handeling.
wat zou het probleem kunnen zijn ?vast bedankt
He weet je wat het ook kan zijn is dat je aanjagermotor kapot is.
Ik heb het zelfde gehad en had ook die 2 streepjes op m’n display
Op de sloop een andere gehaalt,hoef niet perse van een vectra met airco.
Heb er zelf een uit een vectra zonder airco gehaalt en die er in gezet.
Werkt weer fantastisch.
Ze vragen wel veel voor z’n ding, 75 euroMvg D.J.R.
origineel gepost door fast cow
1.6 met sleurhut…kweet niet waar je opaf gaat, maar als je de bergen in gaat zal hij toch flink moeten werken, dus ook flink zuipen.Nou ik ben net terug van vakantie met m’n caravan uit Frankrijk:P en ja hij lust hem wel ja.
Maar het ging grandioos.:)
Toerental boven de 3000 of meer houwe dan is er weinig aan de hand.:thumbup
Maar helaas zonder cc,het in bouwen is niet gelukt en heb hem ook van de hand gedaan.:cry
Met de voet gaat het ook prima.:D
Heb ondangs dat een fijne vakantie gehad.:cool:D.J.R.
Oke ik ga eerst even dat van Wim proberen en anders horen jullie mij nog wel een keer schreeuwen voor hulp.haha
origineel gepost door xladage
toevallig afslaan in een bocht? of ook op rechte stukken…..
Misschien dat je vacuum slang van je benzine tank niet goed is…Nee maakt niet uit hoe,gebeurt zo onder het rijden.:cry
Ik had zelf een vectra a en volgens mij met het zelfde probleem.
Door laten meten en toen bleek het de egr klep te zijn.
Zou het daar aan kunnen liggen:hmmz:hmmzja hebben we gedaan alles beleek oke te zijn:sleeping
Ja dat is duidelijk en niet meer lullig doen over m’n asbak he.hahaha:D:D
Ja het afpersen en vullen heb ik bij kwikfit laten doen en daar hebben ze dat ook allemaal uitgevoerd.
Heb er zelfs een certificaat bij waarop alles staat wat ze gedaan hebben.:D
Dit alles koste me 98 euro.:cryorigineel gepost door speaker
origineel gepost door VectraDennis
en die daar onder is een kenwood mask, die gaat vanzelf
open, als je de auto op contact zet :jerryOooww ik dacht al: ” wat zit zijn asbak hoog ” :sleeping
Hahaha leuk hoor lololol:P:P:P:wors
Maar als de eco schakelaar niet brand dan blijf de airco pomp maar draaien en zodra ik de schakelaar in drukt gaat hij uit.
Maar in de winter moet dan de schakelaar eco branden of moet ie uit staan???:hmmz
En als ik de temp naar 25 gr zet dan moet de aircopomp uit gaan tochMvg D.J.R.
Weet iemand wat deze knop voor dient,want als ik hem aan zet gaat toch m’n airco uit of zo iets.:hmmz
Bij kwikfit zeiden ze dat ik een automatische airco systeem heb.
kan iemand meer uitleg geven over dit bedienings paneel.:hmmz:hmmz
origineel gepost door navreen76
makkelijk te vervangen, ja. 2 uurtjes werk.Ja jij heb het zeker vaker gedaan,
Ik ben s avonds zeven uur begonnen en alles zat om tien uur op z’n plaats.:D:Ddeze was bijna nieuw stikkertje zat er nog op datum was van april 2009.
kijk dit had ik nou,de airco lek:(
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=108442
Maar gelukkig ben ik er ook achter gekomen waarom dat ie zo laat aan slaat.
de koolborstels van de aanjager raken op.
Als je een klap op het daschbord geef gaat ie weer draaien.haha:D :D
Gelukkig lig het niet aan de climaatcontrol paneel.heb op de sloop een andere gehaald kosten 50 euries en er in gezet weer laten afpersen en gelukkig geen lekkage.
Nu hebben ze vanmorgen alles bij gevuld en het is weer lekker koel binnen.
Alleen het is wel een hele klus om dat ding te vervangen,ben er in totaal 3 uur mee bezig geweest.
maar heb er nu heel veel plezier van:D:DOke maar een boekje bij de auto heb ik nooit gehad maar wat je zegt ga ik eerst ff proberen.
bedanktD.J.R.
-
AuteurBerichten