Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dan neem ik m’n Bieber wel mee, die ziet er ook wel aardig uit dacht ik zo.. ;)
Dan rest er nog maar 1 ding, leeghalen en kaalplukken die Kadett..dan is er 1 Kadett minder maar er blijven er een paar meer weer rijden ;)
Lijkt me ook wel leuk, als het weer goed is neem ik m’n Bieber mee ;)
Moet ik mezelf dan opgeven, of geef jij door wie/wat je allemaal kunt strikken?
Korte schokdempers van een E vóór & achter?
Ben er net van terug..ff 1100km met 2 D-Kadettjes 1.2n. Zonder een centje pijn king:
3 dagen prima weer gehad :DEnkel de veren er onderuit halen zal geen succes worden, qua ophanging is een D-Kadett zowat indentiek aan een E-Kadett of Astra F.
Check deze site eens voor een setje verlagingsveren, heb er net zelf 2 setjes gekocht.
Op maandag besteld en 2 dagen later in huis. Alleen kortere dempers vinden is moeilijk :???:
http://www.verlagings-veren.nl/contents/nl/d67_verlagingsveren_Opel_klassiekers.html” onclick=”window.open(this.href);return false;Rond 19:00 in Eindhoven thv “Het prehistorisch dorp” een matzwarte D Kadett met grijze Viper-strepen.
Mooi projectje :wors
Volgens kenteken ligt er een 2.0 in, wel jammer dat ze toendertijd bij invoeren geen GTE op kenteken hebben laten zetten. :???:
Ik ga dit Kadettje zeker volgen :thumbVanochtend (07:20) in Geldrop binnen 5min maar liefst 2 D’tjes gespot..1 bekende: blauwe met zwarte striping,zwarte achterplaat,
zwarte verbrede GT-velgen en dikke kuipstoelen. De ander was een witte 2-drs in standaard uitvoering.Goed bezig hoor :thumbup
Mijn Manta zou eigenlijk dezelfde behandeling moeten ondergaan.Vanmiddag rond 18:15 in Ospel (Weert) een matzwarte B1 coupé.
Wat is dat voor een belachelijke toestand :wtf
Dat zou betekenen dat ik mijn Kadett daar niet met een gerust hart zou kunnen neerzetten :???:
(heeft ook wat deuken, en ziet er ook niet nieuw uit)
Ik weet wel dat elke cent vergoed zou gaan worden.16 april 2012 om 17:29 In reactie op: 3D model gemaakt van hopelijk mijn toekomstige Opel Ascona B #18006910Leuk gedaan, maar je kunt natuurlijk ook de 1:18 Ascona B SR in ’t rood in huis halen. ;)
Rond 17:45 in hartje Ospel (bij Weert) een hele nette blauwe Manta B1 CC, brede velgjes en laag.
We hebben elkaar nog gegroet, reden elkaar tegemoet. Ik reed met m’n goudkleurige Kadett D.Dat weet ik niet zeker, maar volgens mij niet.
Het is in ieder geval een ongewoon project..wel gaaf. Ben benieuwd hoe laag zo’n Espace kan.
De dempers zijn hetzelfde, en zijn te wisselen tegen Koni’s (ben op het moment een setje aan opbouwen met korte dempers en -80).
Wat betreft het serie/chassisnummer, daar heb ik me nooit in verdiept maar volgens mij valt daar weinig uit te halen.
Ik denk dat de meeste info op het indentificatieplaatje staat (links op de slotplaat onder de motorkap).Er bestaat geen D1 of D2, het “grootste” verschil zit tussen de 1.2-reeks en 1.6-reeks. De 1.2/1.3-reeks hebben zogenaamde kleine assen en naven.
De 1.6/1.8-reeks hebben grote assen en naven. Volgens mij kunnen beide reeksen zowel conische als cilindrische voorveren hebben.4 maart 2012 om 00:29 In reactie op: Het Groot Internationaal Opeltreffen 21 & 22 April 2012 #17933768Wij (ik en Astrawez) ga de zondagochtend die kant op met 2 D-Kadettjes.
Dan word het diepzwart..in ieder geval bedankt voor het nummer.
@D.E wrote:
Open hoofdsteunen horen niet op een 82er, de stoelen (of hoofdsteunen, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk) zijn dus ooit vervangen. Verder wel een net ding zo te zien, in een bijzondere tint en accesoires als de originele radio er nog in. Ik denk dat 1200 euro een goede prijs is voor dit exemplaar.
Mijn Kadett is van april ’82, is in geheel originele staat en heeft open hoofdsteunen. Zijn dus beide soorten geleverd in ’82, zal wel een overgangsjaar zijn geweest.
Leuke CQP..vind ’t enkel wel jammer dat je je ATS-velgen zwart spuit, dan vallen ze niet meer op.
-
AuteurBerichten




