Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Pijnlijk om je Kadett zo te zien, echt mazzel dat jij er niets/weinig aan over gehouden hebt.
Ik hoop dat geen van mijn Kadettjes ooit zo aan z’n einde komt :(Deze Keinath heb ik afgelopen 10 september gespot in Achel, België (net over de grens bij Valkenswaard/Eindhoven)
En nummer 13 heeft jaren geleden eens in de Flash gestaan, is een eigenbouw. De kapconstructie/achterbank/bovenste deel van voorruitstijl komen van een BMW E30 cabrio af. De initialen van de eigenaar/bouwer vormen toevallig ook G.S.E. Heb het blad&poster nog ergens liggen, de poster hing toendertijd ook bij me aan de muur.
Zojuist ,rond 16:20, op de Wielewaal in Geldrop een felgele B coupé tegemoet gekomen. Mooi opvallend Kadettje :thumb
Daarstraks rond 23:05 ter hoogte van de Mac in Geldrop een matzwarte? verlaagde 2drs C limo..kwam me tegemoet.
Ik had een 1.6s automaat in mijn D, en heb deze bak verwisseld met die van een Ascona C 1.8.
Past 1:1 dus verwacht dat van een E ook wel past.Dat is toch mooi om te horen, heb het zelf nooit geprobeerd gehad.
Als alles uiteindelijk op z’n plek zit willen we er natuurlijk wel een foto’tje van zien ;)It wasn’t me ;) ..ik heb geen schone glimmende velgen eronder zitten met dit weer, wel knalgele winterwieltjes king:
Dat schuine slot van de D Kadett is voor de a.klep van een D bedoeld, denk niet dat dat gaat passen op een Manta B portier.
Hopelijk heb ik het mis en is het wel passend te krijgen.Klopt ongeveer..er zijn naar schatting ±260 stuks gebouwd. De helft daarvan is naar Nederland gegaan de andere helft is in
Duitsland gebleven, en daar zijn er naar schatting nog ±20 van bekend. In Nederland zijn er ±23 met geldig kenteken.In de index links staat een stukje historie van de Bieber cabrio
http://www.gteschmiede.de/” onclick=”window.open(this.href);return false;Die eerste 2 linkjes zijn Manta 400 body’s, ik heb een standaard Manta B GSI body.
En daar zou ik eigenlijk wel een paar reproducties van willen maken ;)Vanochtend (07:30) op de A67 tussen Geldrop en knooppunt Leenderheide een zilvere B1 coupé
met het schitterende kenteken 30-XX-03 :agent , is alweer 23,5jaar bij huidige eigenaar king:Ik heb er ook wel eens modellen gekocht, betaald en een paar dagen later in huis. Communicatie was ook prima.
Mijn 1.2 staat sinds een maand opgeborgen, de Bieber alweer 2 maanden en m’n Manta is al 2 jaar niet meer buiten geweest ;)
Ik heb er nog enkele liggen, stuur me maar een PM ;)
Van een E zal niet gaan passen omdat de kachelbehuizing compleet pas gemaakt is voor het radiateurtje.Mooi Kadettje! Ik vind dit kitje eigenlijk wel wat hebben, echte tijdsgetrouwe tuning ;)
Die deadline om m’n eigen “Sport” te bouwen ga ik niet meer halen, toch maar eentje bestellen.
Maak ik m’n eigenste wel een andere keer af.Mijn 1.2 en beide 1.3 (zowel de N als S) rijden op 95 zonder problemen. De 1.3n rij ik nu 6,5 jaar enkel op 95, de vorige eigenaar tankte 95 + loodvervanger.
Als ik in duitsland of belgië ben wil ik de tank nog wel eens volgooien met 98.Mijn Bieber draagt ook OPC-blauw, de juiste benaming is Arden Blue en kleurcode Z291..maar er zijn ±8 verschillende tinten in :hmmz
15 oktober 2012 om 23:51 In reactie op: [12-10-2012] Eigen mattenset ontworpen, ze zijn binnen #18062197Netjes! Zo’n setje wil ook wel (maar dan MANTA GSI), in welke prijsklasse zit zo’n setje?
Ben allang blij dat m’n blauwe Kadettje goed terecht gekomen is ;)
En volgend jaar onze Bieber’s eindelijk eens langs elkaar zetten, eens zien of de lak hetzelfde is :hmmz -
AuteurBerichten










