Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hoe staat het ondertussen met deze topic-Kadett??
De linker is een Kadett GT-velg, de middelste een Manta B GSI/400 Ronal-velg.
De rechter lijkt me een Golf I velgje.Wel schitterend gedaan, stuk voor stuk unieke wielen king:
Jong gastje, net z’n rijbewijs, geen ervaring + New Kids-rage = platte Manta ;)
Ik heb mijn daily ook van automaat naar handbak omgebouwd, en geen klachten.
Ligt je tellerkabel wel helemaal “vrij”?:wtf Dit probleem hoor ik voor ’t eerst, rij nu al bijna 12 met D-Kadettjes..maar dit is nieuw voor mij.
Heb zo’n zelfde trucje ooit met een Corsa-A gedaan, voor lag er 155-80-13 op en achter 175-55-13(of zoiets)
kreeg een ietwat agressievere look door, doordat hij wat voorover kwam te staan :agentEen combo heeft “kleine” portieren gelijk aan de 4/5-deurs versie’s.
De 3-deurs versie’s hebben “grote” portieren.1 woord..WOW!! Machtig apparaat :thumb
Dank je..daar doe ik het voor :angel
Zo dacht ik toen ook..eerst maar eens wat kilometers maken/ervaring op doen, de rest komt later wel.
Wat nog mooier zou zijn (en dat moet ik bij deze Kadett ook nog eens doen), een radio met ingebouwde Bluetooth.Maar ik zal je Kadett een dezer dagen nog wel een keer spotten, aangezien ik geregeld door Veldhoven tuf.
Ik rij met een goudkleurige D-Kadett met fluorgele velgjes king:, kun je niet missen.@Raluph wrote:
@Mr F, weet ik maarja ook leuk om zelf iets te maken..kopen kan altijd nog en ik ben er zeker zuinig op..laat hem lekker orgineel dus geen subwoofer ofzo erin. En als ik da wel zou willen zou ons pap me wel op andere gedacht brengen want ons pap zou er zo een ook wel willen maarja deze kan de caravan niet trekken dus dan houd het op.
Naar mijn idee gaan origineel en I.C.E. best goed samen ;)
In m’n 1.2n heb ik 8,5cm JBL-speakers in het dash(op de originele speakerplaatsen), 2 nieuwe originele speakers links en rechts van de hoedenplank en een baskist in de koffer.
Plus een klassieke radio in m’n dash(werkend met de middenspeaker) en de cd-speler met afstandbediening in het handschoenkastje.
Van buitenaf zie je er dus helemaal niets van, horen des te beter king:Daar zal weinig aan te doen zijn, ik heb zelf 175-50-13 onder m’n D-Kadett..80km/h op de teller is werkelijk ±60km/h :afro
(of je moet de tellerplaat zelf opnieuw gaan indelen)Mooi, die verse sneeuw..deze week m’n winterwielen eens tevoorschijn halen ;)
Ik ben bang dat het onkruid ondertussen al door de bodem is heen gegroeid, misschien dat die voor nop weg mag? :???:
Vanmiddag in Geldrop (rond14:15) komend vanaf de snelweg of Heeze een bruine 4drs B-Ascona met ATS-cupvelgen.:thumbup
Zat een vrouw achter het stuur en kinderen achterin volgens mijGraag gedaan!
Binnenkort wel een keer :kewlpics plaatsen van je D’tje hè?Welkom op ’t forum..
Bij Classic Opel Parts Emmen kunnen ze deze nieuw leveren,
http://www.copeparts.nl/nl/shop/kadett_d/sub,3/gid,63″ onclick=”window.open(this.href);return false;Zijn er hier Astra-G rijders bij die roest aan hun Astra hebben?
Kan namelijk aan een Astra G 2.0 16v van ’98 komen, enkel heeft deze roest aan de achterste linkerwielkastrand.
Is dit een voorkomend kwaaltje?24 januari 2012 om 00:24 In reactie op: irmscher lampen plaatsen waar laat ik mijn knipperlicht #17968580Oh..oké. Dan voor de apk de originele lampen terugzetten :hmmz
Ziet er netjes uit, en een mooi interieurtje :thumbup
Waar heb je de 3-puntsgordel aan bevestigd? Aangezien ze recht naar achter gaan..23 januari 2012 om 22:17 In reactie op: irmscher lampen plaatsen waar laat ik mijn knipperlicht #17968578Ik zou mistlampen plaatsen en deze de functie van knipperlichten geven. (mistlampfunctie komt dan te vervallen)
Het kenteken staat als “geldig” vermeld, enkel is de apk verlopen sinds 12-2005.
En sinds 8-2006 bij de huidige eigenaar, dus zal waarschijnlijk ergens op stal staan.http://www.vwe.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Gisterochtend rond 09:50 op de N266 ter hoogte van Someren, een zwarte B-Ascona.
Ik reed ‘m met m’n D-Kadett tegemoet.1: Zijn de deuren eruit geweest ivm het spuiten? Controleer de bedrading/stekkers in de deur eens.
En hebben ze het slot zelf ook gedemonteerd gehad? Kan zijn dat er een stangetje niet goed zit.2: Zoals Makko al zei, check het relais eens.
Heel mooi dat je voor een C-coupé wilt gaan :thumb
Dat 1.2 blokje dat erin ligt is een heel degelijk motortje, heb zelf een Kadett D 1.2n en daar rij ik al bijna 12 jaar mee en
heeft me slechts 2x laten staan. 1x was de startmotor overleden en de 2de keer was het brandstofpompje de boosdoener.En onderhoudskosten heb je met elke auto. Je kunt wel een moderne auto gaan rijden, maar als daar iets aan stuk gaat (lees: de computer)
kun je weer richting garage. Als je een beetje technisch bent en je hebt de beschikking van een eigen garage/sleutelruimte, dan kun je een
hele hoop zelf doen aan zo’n Kadettje. Olie verversen en filters vervangen/remmen zuiver maken, zijn punten die je zelf kunt uitvoeren.Als je echt naar de Kadett gaat kijken, zorg dan dat je iemand bij hebt die er echt verstand en/of ervaring mee heeft. Technisch is zo’n
Kadett niet moeilijk maar let er op dat de carosserie en bodem in goede staat zijn. Het is en blijft een Kadett van ruim 30 jaar oud, dus
roest kan een probleem zijn. Een hemeltje is nog wel nieuw te verkrijgen en goede rubbers zullen ook nog wel te vinden zijn, maar er
zullen zeker nog wel meer punten zijn die aandacht verdienen.Hopelijk kun je je vader overhalen om je te laten kiezen voor de Kadett, mijn vader vond het juist prachtig toen ik met
mijn Kadett als eerste auto aankwam. Die vond het juist onverstandig om een (dure) moderne auto te kopen. -
AuteurBerichten




