cuupi

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 263)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Mijn Saabscona-B 400R #17564938

    Die uitlaat!!!:wub

    In reactie op: vrijrijden #17620075

    Ga eerst eens kijken en als het kan rij met iemand mee of vraag een instructeur mee en ja het is voor eigenrisico en daar teken je ook voor. En als je schade rijdt en daarbij eventueel ook bandenstapels of vangrails raakt moet je ook die betalen.

    In reactie op: manta i400 replica op mp #17620710

    Mooi ontstekingsysteem zie ik:thumbup:thumbup

    In reactie op: Mijn Saabscona-B 400R #17564932

    origineel gepost door Rik Ophuis

    origineel gepost door cuupi
    Hoeveel kg/cm zijn de achterveren?

    :wtf Geen idee, ik probeer ze gewoon. Te hard achter is in ieder geval niet goed.

    Te hard achter is niet goed nee maar omdat je voor hele harde veren heb was ik benieuwd wat je achter heb. Een goede combi schijnt voor tussen de 90/100kg en achter 40/50kg. Met slalom op Lelystad werkte dit goed

    In reactie op: Mijn Saabscona-B 400R #17564929

    Misschien overbodig maar hier http://www.rallysport.nl/forum/viewtopic.php?t=1628&postdays=0&postorder=asc&start=0 staat veel over hyrdraulische handrem

    In reactie op: Mijn Saabscona-B 400R #17564928

    Hoeveel kg/cm zijn de achterveren?

    In reactie op: Ascona c20let, HEEEEL VEEL FOTO"S!! #17577324

    Als je schijven achter monteerd moet toch dat drukhoudventiel/rubbertje uit je leiding of vergis ik mij?

    In reactie op: marktplaats niveau #17611345

    Marktplaats is veel gezeur en rare mensen om de deur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    In reactie op: en dan gaan we hier verder (achteras b manta) #17600776

    Ik denk dat deze het doet zonder handrem:jerry http://www.youtube.com/watch?v=dNXzOj4X6gk
    ps. het geluid vind ik SUPER:thumbup

    In reactie op: volvo klauwen #17584008

    Dat zou ik niet weten ik zat toen in een boek te kijken met schijven en de maten stonden erbij en toen heb ik voor deze oplossing gekozen. Maar er zijn meer wegen naar . . . . :P

    In reactie op: volvo klauwen #17584006

    Nee dat hoefde niet moest alleen een schijf maken voor die juiste diepte van de remschijf dan kon ik de klauwen direct op de org. gaten monteren

    zie tussen naaf en remschijf

    In reactie op: volvo klauwen #17584004

    En om het nog gekker te maken ik heb Renault Megane 2.0 16v schijven gebruikt.:P

    In reactie op: en dan gaan we hier verder (achteras b manta) #17600752

    Kom op met datum en locatie ben wel benieuwd:P:P

    In reactie op: rembekrachtiger uit elkaar halen? #17545383

    Je kan hem toch open draaien?

    In reactie op: Mijn Saabscona-B 400R #17564869

    Over die Bilsteins ben ik ook goed te spreken en ja het kan altijd anders en duurder.
    Ik heb ook nog eens geinformeerd bij Intrax, dat was boven mijn begroting maar wel mooi spul daar
    moest dan wel met de auto komen om het een en ander uit te meten/wegen:thumbup

    In reactie op: Mijn Saabscona-B 400R #17564867

    Als je nou toch bezig bent waarom maak je de as niet geschikt voor coilover veren/demper kun je makkelijker een schokdemper met veren krijgen kijk maar even bij JBFdriftteam een van hun heeft dat ook.

    In reactie op: ascona cup '92 #17587335

    Volgens mij reden de cup ascona’s op dunlop sp sport 185-60/55?-13inch


    foto’s komen van http://www.racehistorie.nl staan vele mooie foto’s

    In reactie op: McLambo’s Ascona B Project. #17562616

    Bij deze dit is linksvoor.


    In reactie op: McLambo’s Ascona B Project. #17562612

    Daarom SCHAARKRIK :vertag zal nog effe kijken voor een foto kan er momenteel moeilijk bij

    In reactie op: McLambo’s Ascona B Project. #17562603

    Ik heb mijn krik steunen helemaal weggeslepen en er gewoon een stuk plaat in gelast een “schuin stukje koker”. Van de kokerbalk naar de dorpel. Kan nu alleen niet de orginele krik gebruiken maar een schaarkrik.

    In reactie op: Mijn Saabscona-B 400R #17564860

    Er zijn er ook die een bmw achteras monteren je zit alleen met je uitlaat wat lastig over/onder je as.

    In reactie op: motorruimte topic!!! #17580136

    Vind het wel gaaf zo’n turbo diesel in een ascona maar zou je het kleppendeksel wel een kleur geven?
    Zoals hij nu is maar dan een beetje netter hoort bij deze motor:thumbup

    In reactie op: Mijn Saabscona-B 400R #17564835

    Als je met een nieuwe achteras bezig bent kijk eens hier http://www.lescanfield.info/rear_geometry.htm het is de mumford link dan komt je rolcentre omlaag en dat bevorderd je wegligging. Het is een hele installatie maar volgens mij de moeite waard.

    In reactie op: Ascona c20let, HEEEEL VEEL FOTO"S!! #17577278

    origineel gepost door Rik Ophuis
    Mag ik vragen waar die dikke stabilisator aan de voorkant vandaan komt / verkrijgbaar is?

    Hoe dik is deze i.v.m. 22mm van standaard Manta GSI?

    Interessant:hmmz !

    Heb ik niet……

    Voor een stabilisator kun je ook hier even kijken http://www.manta-b.de/strauss/neues/stabi_kit.htm
    en ik gebruik ook ferodo DS2500 en zeer tevreden

    In reactie op: Ascona c20let, HEEEEL VEEL FOTO"S!! #17577233

    Mooie Ascona en zeer mooi werk van het “onderstel” gemaakt.:wub En veel succes bij je nieuwe kart team

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 263)