Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Die uitlaat!!!:wub
Ga eerst eens kijken en als het kan rij met iemand mee of vraag een instructeur mee en ja het is voor eigenrisico en daar teken je ook voor. En als je schade rijdt en daarbij eventueel ook bandenstapels of vangrails raakt moet je ook die betalen.
Mooi ontstekingsysteem zie ik:thumbup:thumbup
origineel gepost door Rik Ophuis
origineel gepost door cuupi
Hoeveel kg/cm zijn de achterveren?:wtf Geen idee, ik probeer ze gewoon. Te hard achter is in ieder geval niet goed.
Te hard achter is niet goed nee maar omdat je voor hele harde veren heb was ik benieuwd wat je achter heb. Een goede combi schijnt voor tussen de 90/100kg en achter 40/50kg. Met slalom op Lelystad werkte dit goed
Misschien overbodig maar hier http://www.rallysport.nl/forum/viewtopic.php?t=1628&postdays=0&postorder=asc&start=0 staat veel over hyrdraulische handrem
Hoeveel kg/cm zijn de achterveren?
Als je schijven achter monteerd moet toch dat drukhoudventiel/rubbertje uit je leiding of vergis ik mij?
Marktplaats is veel gezeur en rare mensen om de deur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik denk dat deze het doet zonder handrem:jerry http://www.youtube.com/watch?v=dNXzOj4X6gk
ps. het geluid vind ik SUPER:thumbupDat zou ik niet weten ik zat toen in een boek te kijken met schijven en de maten stonden erbij en toen heb ik voor deze oplossing gekozen. Maar er zijn meer wegen naar . . . . :P
Nee dat hoefde niet moest alleen een schijf maken voor die juiste diepte van de remschijf dan kon ik de klauwen direct op de org. gaten monteren

zie tussen naaf en remschijfEn om het nog gekker te maken ik heb Renault Megane 2.0 16v schijven gebruikt.:P
Kom op met datum en locatie ben wel benieuwd:P:P
Je kan hem toch open draaien?
Over die Bilsteins ben ik ook goed te spreken en ja het kan altijd anders en duurder.
Ik heb ook nog eens geinformeerd bij Intrax, dat was boven mijn begroting maar wel mooi spul daar
moest dan wel met de auto komen om het een en ander uit te meten/wegen:thumbupAls je nou toch bezig bent waarom maak je de as niet geschikt voor coilover veren/demper kun je makkelijker een schokdemper met veren krijgen kijk maar even bij JBFdriftteam een van hun heeft dat ook.
Volgens mij reden de cup ascona’s op dunlop sp sport 185-60/55?-13inch


foto’s komen van http://www.racehistorie.nl staan vele mooie foto’sBij deze dit is linksvoor.



Daarom SCHAARKRIK :vertag zal nog effe kijken voor een foto kan er momenteel moeilijk bij
Ik heb mijn krik steunen helemaal weggeslepen en er gewoon een stuk plaat in gelast een “schuin stukje koker”. Van de kokerbalk naar de dorpel. Kan nu alleen niet de orginele krik gebruiken maar een schaarkrik.
Er zijn er ook die een bmw achteras monteren je zit alleen met je uitlaat wat lastig over/onder je as.
Vind het wel gaaf zo’n turbo diesel in een ascona maar zou je het kleppendeksel wel een kleur geven?
Zoals hij nu is maar dan een beetje netter hoort bij deze motor:thumbupAls je met een nieuwe achteras bezig bent kijk eens hier http://www.lescanfield.info/rear_geometry.htm het is de mumford link dan komt je rolcentre omlaag en dat bevorderd je wegligging. Het is een hele installatie maar volgens mij de moeite waard.
origineel gepost door Rik Ophuis
Mag ik vragen waar die dikke stabilisator aan de voorkant vandaan komt / verkrijgbaar is?Hoe dik is deze i.v.m. 22mm van standaard Manta GSI?
Interessant:hmmz !
Heb ik niet……
Voor een stabilisator kun je ook hier even kijken http://www.manta-b.de/strauss/neues/stabi_kit.htm
en ik gebruik ook ferodo DS2500 en zeer tevredenMooie Ascona en zeer mooi werk van het “onderstel” gemaakt.:wub En veel succes bij je nieuwe kart team
-
AuteurBerichten