Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Wat een prachtig blok en die uitlaat :wub :thumb
VEEL plezier gewenst voor vandaag en we :thumbup voor je
Heb je die met een pers passing gemaakt zodat ze nu vast zitten?
lange inbusbout nemen eentje met een gedeelte waar nog geen draad zit en daar dan de juiste draad op snijden metrisch fijn zo even uit het hoofd?
Ik heb veel respect voor al je werk vooral de manier waarop. Moet nu toch echt heel blijven :thumb
@2000 wrote:
Je hebt gelijk. Ook ik ga (ooit) voor de throttle bodies, het geluid is niet te evenaren. En ja, een LET heeft al gauw meer vermogen, maar rond de 200 pk met tb’s is zat. Ook ik gebruik de auto voor straat gebruik, en mijn 150 (standaard) pk’s worden af en toe gebruikt en zie de noodzaak voor 300 pk’s niet zo.
Wat mij ook enigszins tegen houd is dat de auto (die al rondom aangepast is) wéér rondom moet worden aangepast omdat de meeste delen moeite hebben met de LET pk’s.HIER ben ik het HELEMAAL mee eens mijn 2.4 heeft 210pk en het blijft heel ook de standaard 240bak en achteras
Het einde komt weer in zicht, het ziet er top uit en het is lekker vol onder de kap. Ben benieuwd hoe het gaat lopen en vele met mij denk ik. :thumb
Inderdaad budget afhankelijk en dan nog hoeveel vermogen wil je hebben. Neem een 2l cih boren en hoonen nieuwe zuigers ,laat de kop bewerken zoek een goede/mooie nokas, setje webers en laat het geheel GOED afstellen en je hebt ook wat leuks.
rond de 160pk?Dat je nog tijd hebt om er foto’s van te maken en ook nog hier te plaatsen. Prachtig mooi. :wors
Electrische waterpomp?
Ik was die dag bij toeval daar was heel leuk om te kijken ook naar de motors die er die dag reden. Heb jouw ook zien driften ging best goed en ja er reden ook auto’s met veel meer vermogen. Prachtig weer trouwens die dag. Ik stond naast je bus geparkeerd
Gister gezien in hoogwoud dacht dat het een Lotus was zag het zo snel niet maar hij leek ook niet zo netjes.
Volgens mij is jouw motto Plug and Play daar doe ik niet aan mee!!!! En weer goed bedacht ziet er goed uit!! :thumb
Accu gewoon in de kofferbak plaatsen draadeinden link en rechts en een strip erover niet te vast draaien maar dat lijkt mij duidelijk. En nee geeft bij mij voor apk geen probleem. De kabel neem gewoon lekker een las kabel die kom je best wel eens ergens tegen twee ogen eraan solderen/knijpen hoofdschakelaar er tussen en whalla klaar. Heel niet moeilijk
@voederbiet wrote:
@Rik Ophuis wrote:
dan rijdt daar ‘gewoon’ zo een oude Ascona tussendoor met kentekenplaten, bumpers en niets aan spoilers of wat dan ook.
:wors :wors :wors :wors :wors
Maar waar HEEEEEL veel tijd en “liefde” ingestoken is/wordt :wors .
Stoelen zijn van bleu mission zit ook op het forum
viewtopic.php?f=27&t=160944&start=50 hier kun je de stoelen beter zienIn een bmw 850 zit een V12 en een 840 een V8. En die letters V12 Mercedes? dat kan toch niet bmw+mercedes
ps Ik heb op de plek van de radio ook 2 metertjes zitten 1voor de water temp en 1 voor olie temp en een knop om de koelvin handmatig bij te schakellen. De muziek komt toch van de motor :D
Mc Lambo laat ook je eigen fantasie eens op je project los. Ik bedoel dit niet rot maar van iets wat jezelf bedenkt heb je veel meer plezier. Kijk maar eens bij rik ophuis wat die allemaal uitzoekt echt top vind ik dat en hij deelt het ook nog met”ons”. Mijn hobby staat momenteel op een laag pitje (heb effe andere prio) maar blijf vooral foto’s plaatsen want ik vind je project wel mooi.
Standaard hrc? Is het misschien het terugslagklepje/rubbertje
Zou niet nog een diagonaal in de beugel lassen want kunnen dan je stoelen nog ver genoeg naar achter?
Dat kun je controleren door de bout zonder kop in het onderblok te draaien totdat deze niet meer verder kan(aanhet einde van draadgat) en dan de resteerende lengte te meten. En dat moet dan weer minder zijn dan de lengte van het gat waar de kopbout in de kop zit. Ik had namelijk 2x dat niet gecontroleerd zette de kop wel vast op het juiste moment maar de bouten zaten dus aan het einde van de schroefdraad. De kop zat wel vast maar net niet genoeg. Door een opmerking van een mede forumer kwam ik hier achter.
@Rik Ophuis wrote:
Ik was toch nog niet helemaal te spreken over de nieuwe linker motorsteun aan de z20LET. Nu wel :D


Dit ziet er mijn inziens een stuk beter uit die strip/schetsplaatjes aan de “busjes”
Check voor je gaat monteren of je nieuwe kopbouten niet te lang zijn. Dit had ik namelijk 2keer :(
20 januari 2012 om 17:41 In reactie op: McLambo’s C24NE opknap/opvoer project – vliegwiel praat #17948734Lijkt wel of er water in het blok heeft gestaan gezien de roest en de grijze kleur olie
-
AuteurBerichten