Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Zo hij is na lange tijd bij spuiter terug thuis en gisteren direct met de opbouw begonnen.
Wel heb ik enkele vraagjes.
Zag op ebay nieuwe chroom raampezen passeren. Is dit iets? Iemand ervaring mee?
Omdat op mijn voorscherm geen pinnetjes zaten zou ik de stootstrip willen kitten, iemand idee vr een goed product hiervoor?
Heb op zolder ook nog een set koplampwissers liggen, hoe zit het juist met de sturing van die dingen? Gaan die mee met de raamsproeiers ? Of is dit met afzonderlijke knop? En hoe zit het met de tank, afzonderlijk ook? Heb die set uit een cc gehaald waar alles los in lag, dus weet ik het niet direct.
Alvast bedankt.


we kunnen niet wachten, droomwagen
we kunnen niet wachten, droomwagen



ik heb dit nagemaakt, maar dan met een korter stuk draad en dan een zwaar stuk ijzer eraan en trekken of tegen kloppen met hamer. Ging vlot!
dikkere zitten normaal vooraan. maar het scheelde bij mij echt niet veel
wat een vet filmpje, veel beter ook van kwaliteit
@RacesconaB204 wrote:
;) ik denk dat wij ook vaak te veel aflassen willen en zodoende veel krimp/ materiaalspanning inbrengen. Niet voor niets wordt er origineel veel gepuntlast!
We hoeven misschien niet alles waterdicht te lassen, daar is nadenkit voor.kan wel es goed kloppen :thumbup
ontopic, petje af
normaal niet zo voor c’s, maar dit is wel een leuke!
benieuwd, tof dat forumleden mekaar zo kunnen helpen
Manta staat ondertussen bij de spuiter die hem gaat strak maken en spuiten.
via een supervriendelijk forumlid aan mijn favoriete manta interieur geraakt. :wub :wub :wub :wub :wub



zoek tevens nog enkel onderdelen om compleet te maken. zie onderschrift.
best zorgen voor andere dempers bij meer dan min 4!
top werk.
Even vraagje tussendoor, is dit een origineel opelkleur? zoja welk?
super dat filmpje met die honda :D
super, kan niet wachten op die beelden. :wub :wub :wub
kan je niet helpen, maar het ziet er :wub uit!
jup, lukt wel. succes
ziet er knap uit en goed onderhouden. persoonlijk niet weg van die rode speakerbakjes. begrijp wel dat je geen gaten wil maar dan bestaan er mooiere oplossingen.
Je kan bvb een doek spannen over de bakjes en de plank dan lijkt dat meer één geheel. Als je begrijpt wat ik bedoel.@electronicasmurf wrote:
Gaaf, zie ik daar nou koplamp wissers? Die zou ik ook nog wel eens willen.
De airco is zeker al uit de auto gesloopt?U heeft er wel goed aan gedaan het ruitensproeier tankje eruit te halen, mijne was gescheurd door dat ie te hard op de beugel gedrukt was, ik heb hem er nu los in staan.
jup, denk dat die wissers niet zo courant te vinden zijn? ik mis wel één armpje om de wisser op te klikken.
Dat reservoir nam ik mee omdat ik dacht dat het van die sproeiers was vr de lampen?
Of is dit gewoon het reservoir van een cc?De airco was op enkele leidingen na gaan vliegen ja. :???:
good luck!
voila vandaag auto naar de lasser gedaan.
@Stender wrote:
Bilstein is de originele krik ja, met een bruine hoes eromheen. Die heb ik ook in de Manta liggen.
Ik zie de foto’s trouwens niet.
owkee leuk dat origineel is. helaas geen zakje erbij :(
aha ff zo proberen met deo foto’s. Dacht al er is weinig respons de laatste dagen :hmmz


er zat trouwens ook iets bij wat lijkt op originele krik, maar er staat bilstein in gegraveerd. Is dit dan origneel?.
vandaag via via nog wat onderdeeltjes kunnen ‘redden’ van een leerauto van de technische school hier in de buurt. Helaas stond de wagen al jaren buiten met heel wat vandalisme als gevolg. Er was al veel leegehaald qua motordelen enz.
Maar toch nog paar dingetjes gevonden die ik wel kon gebruiken.de manta was een cc SR met gasdempers en een airco!
Wie herkent ze, zit ook wat leuks tussen.


goed bezig!
-
AuteurBerichten