Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
vet!
ja en welke bandenmaat + velgenmaat?
staat idd mooi.
ja ik heb ook nog gehoord dat er speciale spray voor bestond…
, waar moet je dan naartoe met al die andere slangen die op je filterhuis zitten?
ik denk dat K&N die wel levert, heb er ooit es naar gezocht…
ooit bood iemand er ook één aan op marktplaats dacht ik…


is dit het niet?
knappe vierdeurs :o
13 februari 2011 om 10:49 In reactie op: vandaag weer een c coupe afgeschreven door een golfrijder. m #17702301prachtig!
[rquote=1860229&tid=8518&author=Pat70]Die is echt heel mooi Spijk ! Alleen maar lof :thumbup
Zijn dat trouwens smoor velgen die eronder zitten ?[/rquote]lijk mij, serieus verbreed sr velgjes te zijn
staan em vet
[rquote=1586962&tid=90933&author=Martin 2.0S]Uit het topic “oude rallyfoto’s” op rallysport.nl
Dat topic is sowieso een aanrader. Er komen nog meer Manta’s, Kadetts en Ascona’s voorbij, inclusief “400”s

De foto’s zijn van verschillende wedstrijden overigens. [/rquote]deze bovenste foto lijkt wel in Ieper genomen te zijn?
opgepast, zwenkt uit :P
had het ooit ook, bleek vuil in benzineleiding / tank te zijn…
we horen nix?
heerlijk bakkie, waaraan zijn die mistlampen bevestigd?
zijn deze origineel? ik zoek ook vervangers voor mijn hella 2000. en vind deze leuk staan!
heerlijk dit!
prachtige wagens van recordcar an whitey!:wub
stuur rechts, rempedaal links? hoe werkt dit dan?
[rquote=1830575&tid=139475&author=Manta_Matthijs]Ik reviseer deze klauw nu gewoon even, maar ik denk dat ik maar eens rustig ga kijken naar een ATE setje. Nu heb ik nog één vraagje..:angel….
Hoe kan ik die grote stofhoes van de klauw halen? (die om de zuiger heen zit). Zover ik goed kan zien zit ie helemaal in de klauw en zie ik geen borgring oid..?[/rquote]
Normaal moet je die glijbussen er zo met de duim kunnen uitduwen… als dit al niet kan, zou ik al niet beginnen aan revisie…
[rquote=1828846&tid=139475&author=Manta_Matthijs]Ik begrijp het. Nu snap ik ook waarom je in een eerder bericht vertelde dat dit vaak de oorzaak van het ‘aanloopprobleem’ is. Wanneer de glijbussen niet meer ganbaar zijn kan het buitenste remblok dus aanlopen?
Ik ga dit zsm uitzoeken![/rquote]
Jep, het zijn altijd deze die vastzitten, en als dit zo is werken je remklauwen op een foute manier en dus bijna niet meer maw.
Deze glijbussen waren aangetast door roest bij mij…en ik denk ook dat je moet opletten met het opschuren van de remcilinder. Doe je dat te veel dan gaan je remmen lekken op de duur…
Dit zijn als ik het goed heb dezelfde klauwen die vroeger op mijn manta zaten. Werkten ook voor geen meter. Heb me toen een setje gsi klauwen aangeschaft en gereviseerd… werken prima.
Denk dat iemand op het forum me toen ook vertelde dat dit type remmen gewoon heel snel vastzitten enzo…
Is voor sommige nederlanders dichter als voor ons. Succes gasten!
mss paar mensen die wat foto’s willen nemen?
12 december 2010 om 15:25 In reactie op: Achteras Topic Manta 24v volg ons op Facebook**Update27-09** #17775017vreemd sierstukje op die uitlaat? waarom die inkeping? van bovenaf wel mooi. Waar heb je het vandaan?
gaat toch wel een eindje mee hoor zo’n fles…
haha leuk gedaan met dat klokje!
heb je ook onboard beelden van die vette bocht hier wat bovenaan? :wub
origineel gepost door Makko
Website met gegevenshttp://lincsdriver.com/index.php?option=com_content&view=article&id=44&Itemid=55
haha vind het wel heerlijk gedaan. Hiervoor ga ik wel aan de kant als die achter mij zit :)
-
AuteurBerichten