Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
mdf zijpaneeltjes gemaakt voor mijn TR :




en begonnen met mijn bumper project :


10 april 2011 om 21:54 In reactie op: 8 mei Internationale Opel Meeting Opel Team Klazienaveen #17797515beetje stil hier rond dit topic :(
niemand een antwoord op mijn vraag ????
ik heb wel een setje -50 veren liggen voor achter :P
eventueel heb ik het orginele spul onder mijn TR vandaan ook nog liggen dus orginele TR voorpoten , achterschokkers en veren ( ik rijd nu met schroefset ) .
de skirts zaten er al enkele dagen op , maar er was iets waar ik me aan ergerde :

het achterste stuk kwam niet mooi uit de verf in combinatie met de stootstrips .
dus vandaag afplakband erbij + een paar oude kranten en de fantasie erop los gelaten met het volgende als gevolg :



ik vind het zelf mooier zo , of hebben jullie een andere mening ;)
tevens een A2 gsi bumper gespoten naar eigen idee en gemonteerd :


2 april 2011 om 21:29 In reactie op: 8 mei Internationale Opel Meeting Opel Team Klazienaveen #17797514heb vrij gekregen van de baas , dus hobbel die kant op met mijn corsa TR :thumbup
Maar ik kan niks vinden op de flyer over de dB drag waar op de site wel over gesproken wordt . welke regels worden gehanteerd voor de dB drag ?? EMMA of SPL ??
en wie doet de dB drag ???
een 1.7 cdti GSi :o:hmmz
hmm voor zover ik weet is een gsi een benzine versie hoor .
Trouwens hebben ze jou nooit geleerd dat je een koude motor + turbo rustig warm moet rijden ??
zwarte rook is idd onverbrande diesel , zie je ook vaak bij oude diesels waarvan de brandstofpomp wat opgeschroefd is , teveel brandstof dan in combinatie met onvolledige verbranding .
jij pompt dan teveel brandstof in een koude motor wat dus niet goed verbrand . na 5 minuten begint de motor op bedrijfstemperatuur te komen en verbrand de brandstof wel volledig .
[rquote=1902637&tid=145444&author=wessaa]een astra kwaaltje is dit, en voornamelijk bij de rechter koplamp
het schijnt te komen omdat deze altijd aan de bermkant zit, en op een 1 of andere manier hierdoor in de loop van tijd dof gaat uitslaan.enige goeie optie, setje nieuwe koplampen[/rquote]
die van mij slaan beide dof uit en het is juist de bestuurderskant die naar mijn idee naar beneden rammelt ( of ik ben gek en blijft ie wel op hoogte en zie ik spoken :P )
ik heb ook nog zo’n condensator ding liggen , maar gebruik hem niet .
Heeft geen nut in mijn dB drag installatie aangezien een condensator mijn stroomvraag tijdens een run toch niet bij kan sturen .
Ik draai nu met een 52 Ah accu en versterker trekt 65 A tijdens een run . voor een gewone audio set-up voor muziek merk je de werking van een condensator wel ;) .
Ik neem tenminste niet aan dat je net als mij met mijn A corsa TR 145 dB draait :P
ik heb dit probleem ook en daarmee heb ik meteen een zeer beroerd lichtbeeld in het donker :(
Tevens zijn de lampen erg beroerd af te stellen en blijven niet op hun afgestelde stand staan naar mijn idee , ik weet niet of meer mensen hier last van hebben ??
Heb nog garantie op mijn auto dus ik ga proberen een nieuwe set koplampen los te peuteren bij de dealer :angel
mogen ze niet mee werken dan ga ik op zoek naar een setje gebruikte angel-eyes ofzo .
Ik ben er ook bij om het corsa A paddock in te delen :thumbup
tot nu toe 12 A- corsa’s op het paddock en 8 op de baan geloof ik ( aanmeldingen die ik weet van het corsa A forum )
s’middags waarschijnlijk sprinters ook op het paddock dus dan staan we daar met meer dan 20 A-corsa’s :wors
even terug komend op mijn ex vectra .
Ben zaterdag bij de dealer geweest en de auto is inmiddels verkocht .
het zenuwachtige trillerige gedrag wat de topic starter bedoelde bleek uit de distributie te komen .
De distributieketting bleek een tand verkeerd te staan en dit was al zo toen ik de auto kocht . Mijn vaste opel dealer vertelde mij destijds dat dit bij de motor hoorde . Deze dealer ontdekte dit mankement .
Nou ja laten we hopen dat de nieuwe eigenaar er veel geluk mee heeft .
vectra C heeft het idd . die van mij was van 2003 en daar zat het op .
de stoelframes van de corsa A2 zitten vast aan de stoel en kun je dus niet verwijderen .
deze vallen achter in 2 rails en voor zitten ze met 2 beugeltjes vast .
de stoelframes van de corsa joy en gsi vallen achter in de zelfde rail maar zijn voor voorzien van ogen aan het stoelframe welke in de gaten vallen waar de orginele beugels ook vast gebout zitten . enige verschil is dat een standaard stoel voor met 4 bouten vast zit en een joy / gsi met 2 bouten .
voor de rest kun je met wat creativiteit op de joy / gsi frames de meeste stoelen wel monteren .
Ik heb zelf gsi frames gekocht en hier astra F gsi stoelen op gemonteerd .
toevallig heb ik momenteel een astra stoel en een orginele stoel er in zitten dus ik kan wel even foto’s maken om het verschil helemaal duidelijk te maken ;)
vandaag na 6 weken stilstand en een dag aan de acculader mijn TR weer eens aangeslingerd .
morgen mooi weer en dus effe helemaal alleen een stukje toeren in de TR en een beetje uitleven :thumbup ( moet wel alleen sinds het een 2 zitter is :angel )
hierbij mijn station :



auto gaat alleen deze week even terug naar de garage ivm olieverbruik na 3600 km in 3,5 week :angel
en einddemper is lek , dus moet een nieuwe onder .
alles nog binnen de garantie termijn in ieder geval ;)
foto’s gemaakt van de embleemloze grill en booskijkers en eindelijk op de computer kunnen zetten :angel


totaal beeld komt als ik niet meer dagelijks 200 km hoef te rijden en ik de auto gepoetst heb ;)
booskijkers en een embleemloze grill gemonteerd .
ja je moet toch wat doen tijdens het rustuurtje op de afdeling in het ziekenhuis , dus dan de parkeerkelder maar in :angel
aangezien ik nu dus in groningen in het UMCG zit kan ik helaas geen foto’s plaatsen :(
[rquote=1880640&tid=46746&author=vectra208v][rquote=1880593&tid=46746&author=crossagek][rquote=1880535&tid=46746&author=vectra208v]oke kon weze :D rijden ook best veel rode btjes hier in de omgeving.[/rquote]
ja klopt , ik rijd nu dagelijks vanaf het UMCG over de A7 naar drachten en kom dagelijks zeer veel leuke opels tegen , maar om ze allemaal te onthouden en te posten lukt me niet hahaha[/rquote]
misschien dat ik je deze of volgende week een keer spot of jij mij….moet waarschijnlijk weer ff naar het martini ziekenhuis.
dus vanaf peize/hoogkerk tot afslag/oprit martini:D blauwe vec B[/rquote]
Ik ben te herkennen aan een zwarte astra G wagon met een irmscher plaatje op de achterklep en een chromen rand onder aan de achterklep . En als het goed is deze week te herkennen aan embleemloze grill en booskijkers :angel
[rquote=1880535&tid=46746&author=vectra208v]oke kon weze :D rijden ook best veel rode btjes hier in de omgeving.[/rquote]
ja klopt , ik rijd nu dagelijks vanaf het UMCG over de A7 naar drachten en kom dagelijks zeer veel leuke opels tegen , maar om ze allemaal te onthouden en te posten lukt me niet hahaha
nee deze was het niet .
die ik zag had bumpers in kleur met volgens mij voor een steinmetz lip ofzo
28 februari 2011 om 19:38 In reactie op: mijn astra station en de garage ( hij is weer klaar ) #17794433ja dat zeiden ze bij de garage ook .
mocht de sensor al kuren hebben dan mag hij stuk gaan van mij , heb namelijk nog 5,5 maand garantie op de auto :angel
vanmiddag in groningen op de weg langs het UMCG een rode corsa B gespot met volgens mij uitgelaste GT velgen .
zag er in ieder geval wel leuk uit .
ik reed de andere kant op in een zwarte astra G wagon .
28 februari 2011 om 15:20 In reactie op: mijn astra station en de garage ( hij is weer klaar ) #17794431ivm de gezondheid van de dochter reis ik nu dagelijks 200 km naar en van groningen met de astra en dit tot volle tevredenheid .
Echter bij mijn vriendin gingen vanmorgen 2 controlelampjes branden , traction control en motorelektronica .
Meteen de dealer in leeuwarden gebeld waar de auto vandaan komt en verteld wat er aan de hand was en dat de auto in groningen stond . Was geen probleem en ze hebben gezorgd dat ik de auto bij de opel dealer in groningen uit mocht laten lezen en eventuele reperatie mocht ook uitgevoerd worden .
Nu kwam uit de computer dat het canbus systeem een signaal mistte van een sensor mbt de traction control . De boel gereset , monteur een stuk gereden en geen storing weer .
Nu heb ik met de dealer in leeuwarden de afspraak gemaakt dat als de storing terug mocht komen ik de auto danwel in leeuwarden als in groningen bij de dealer mag brengen en er een passende vervangende auto klaar staat zodat ik garandeerd naar onze zieke dochter in het ziekenhuis kan reizen .
vrijdag een armsteun besteld , zaterdag een embleemloze grill gescoord en vandaag heb ik de ramen maar eens goed schoon gemaakt nu we 200 km per dag moeten reizen .
zaterdagavond op de A7 van groningen richting drachten werden wij ingehaald door een witte astra H GTC , later haalden we jullie weer in en bij Marum stoven jullie ons weer voorbij .
kenteken was met een 3 letter combinatie in het midden .
wij reden wederom met onze zwarte G wagon :P
-
AuteurBerichten