Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Haasje17 wrote:
Motorsteun rechts voor blijft gelijk, je moet dan je kabelboom aanpassen je baksteun voor en achter linker blijft gelijk.
Je moet wel op de bak monteerbare steun hebben. Voorpijp moet worden aangepast. Remmerij moet worden aangpast voor en achter. RDW keuring moet worden gedaan (ongeveer 1000 euro) om hem straat legaal te krijgen. En koppeling bak moet aangepast worden. Pak je een x20xev met kabelgeschakelde bak dan moet je ook nog je schakelmeganische aanpassen in de auto.Dit bedoelde ik met vergis je niet… technisch is het wel te doen, maar financieel??
een X20XEV kan prima op gas, maar je moet behoorlijk wat aanpassen, vergis je er niet in.
Maar desalniettemin, wel succes toegewenst :thumbheb wel stoelframes te koop :thumb
of je koopt een bak van mij :D :D :D :D :D :thumbup :thumbup
:wors voor je werk man! :thumbup :thumbup :thumbup
ecu vervangen door een ander exemplaar, is echter wel bij de dealer gebeurd. Kan natuurlijk zijn dat ze er niet op gelet hebben…
ok, thanx willem… zal het ff sjekke.. Maar de motor ecu is pas vervangen, is dit iets wat apart ingeleerd moet worden?
30 mei 2013 om 22:40 In reactie op: rechter achterpotier opel vectra 1998 niet meer te openen #18147853heb er nog zat liggen, stuur maar een pm
dat moet ook kunnen volgend mij, maar ik heb dat tot nutoe bij een b-vec nog niet losgehad…
Om welk type auto gaat het? heb er ook nog enkele liggen namelijk
Is wel te doen, je zit alleen met een aantal breekbouten die je ff los moet kappen met een beitel. dit is oa bij het contactslot het geval.
Ik heb nog wel stuurkolommen liggen, ook verstelbare :thumbuphoe kom je met je kleppen uit tov de zuigers dan?
@Ewoud94 wrote:
@darrylf wrote:
@Ewoud94 wrote:
In principe kost uitlezen geen drol hier kosten het 35 euro (probleem was zo gevonden).
Ik had het ook, af en toe deed hij het goed en dan begon hij weer te branden, heb hem zelf op de brug gehad en toen zag ik dat de ringen kats verroest waren.Mag ik vragen wat jij hiervoor ongeveer kwijt was? (om deze te laten vervangen)
Tuurlijk mag dat, allereerst moet je niet van het ergste uit gaan!
Er kunnen tal van problemen zijn
– ABS pomp (Ontluchten kan het al oplossen).
– ABS Sensor (Even schoonmaken, zitten achter je schijfremmen aan de voorkant).
– ABS Sensor kapot word wel een duur grapje (ongeveer 150 euro nieuw).
– ABS Ringen die zitten op de aandrijfassen geperst vanuit de fabriek, dus los kopen heeft geen zin want dan kun je ze er niet op krijgen! of met enorm veel moeite en technische kennis.
Ik had geluk en vond een setje goeie gebruikte op de sloop voor 50 euro, en voor jou type zal dit wel veel makkelijker gaan want ik zat met een GSI en die zijn er ook niet zoveel meer.
Nieuw zit je rond de 150 euro PER STUK dus dat is 300 alleen voor de aandrijfassen.Maar zoals ik al zei kunnen het zoveel dingen zijn en laat hem maar bij de lokale garage een keer uitlezen!
succes en ik hoor het wel king:
In Duitsland (E-Bay) kun je losse ringen kopen, heb ik laatst ook gedaan.
Oude beuk je er zo af, nieuwe even een poosje op het gasfornuis en met een tang en mbv de oude ring tik je hem er zo omheen, scheelt je gauw 250,- :thumbupals je alles er verder bij hebt, moet dit wel lukken volgens mij
Heb alle soorten en maten hier liggen, stuur maar een pm
ku-j rustig doen :thumb
is eigenlijk nooit wat mee….:D :D :D
:thumb Gaat goedkomen…
wel een rotklus om te vervangen lijkt me :cry :cry
Heb nog een complete vec B verlagingset liggen en ook nog een hanremkabel en zelfs nog wel een paar knappe schijven.
alles is vrij gemakkelijk zelf te monteren,, stuur maar een pmIk heb hier nog een nette B2sedan staan van 1999, geen roest , db vorig jaar gedaan, trekhaakje, 170dkm, mooi donkerblauw. Moet alleen nog even een abs ring en een veer vervangen, maar dat doe ik er nog bij in :D
stuur maar pm bij interesseheb hier ook nog liggen voor zonder-alarm
hier ligt het wel :D stuur maar een pm
weet niet wat de verzendkosten zijn, maar heb het hier nog wel liggen dat hele spul…
Ik heb nog modules op voorraad ;)
-
AuteurBerichten