Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Oke… heeft iemand nog een andere verklaring voor dit verschijnsel? :???:
Leuke manta :thumb
Wil je toevallig die lexmaul op die cih ook verkopen? of nog beter, de hele motor?
klepstoters zijn ook allemaal door elkaar, dus dat maakt al niet zoveel meer uit… Heb ze allemaal netjes leeggedrukt, we zullen wel even zien hoe het zich gaat gedragen…
Bedankt voor jullie reacties :thumbOke.. ik kon er ook helemaal niks over vinden idd :shock:
En wat je zegt, heb ze ook al vergeleken en kon ook helemaal geen verschil ontdekken… Al word er op ebay en zo wel altijd gesproken over een inlaatnokkenas en uitlaatnokkenas voor een C16XE.Ik knal ze er in en zie wel ff waar t schip strand :thumb
ik heb nog een handjevol kachelweerstanden in de aanbieding voor de Bvec :D :D
@gwriemersma wrote:
@CQPV6 wrote:
ook ik kon je er helaas niet aan helpen vanmiddag he ;) ;)
:hmmz had ik jou aan de telefoon vanmiddag
Was me er niet van bewust :sleepingjup :thumb
ook ik kon je er helaas niet aan helpen vanmiddag he ;) ;)
kan ook de bedieningsknop zijn of de stekkerverbinding tussen portier en chassis… mocht je onderdelen nodig zijn, hier ligt alles van wel van vectra B
is idd gewoon over te zetten… probeer eens met de wielen van de grond, even met 2 man, het wiel ronddraaiend om met die schuifjes heen en weer te rommelen… denk dat er twee tandwielen tegen elkaar aan hangen… als dat zo is geeft het idd wel aan dat het geen nieuwe meer is…
wat leverd zo’n bumpertje nog op tegenwoordig? ;)
zouden deze afbeeldingen ook hersteld kunnen worden?
dat wou ik nou ook wel eens weten….
ik zou wel de lengte ff controleren, volgens mij zijn de assen van een vecb langer als van n astraf
Mocht je nog vecb assen zoeken, liggen die hier nog genoeg ;)
idd ff uit laten lezen. nokkenassensor alleen laat de motor meestal niet uitvallen. krukassensor wel.
ik heb net een C1 met Z18XE gekocht om te slopen… is ook alu volgens mij… auto heeft nog maar net 100.000 km gelopen.
PB maar bij interesseik vind het net een golf 5 met een fiat-neus :puke
tjow.. lastig.. heb net even gemeten in de ijzerbak hier, maar niks wat er op lijkt :???:
vectra is allemaal 285 met 165 handremgat…. Maar heb je al eens gekeken bij de amerikaansere gm broertjes? Chevy en crysler bijv?
@jraaf wrote:
Volgens mij dien je de donor klok met de tech 2 te ‘ontkoppelen’ en dan inlezen in je vec en dan resetten naar de originele stand van je oude klok.
In ieder geval een Tech 2 activiteit. De vod kan dit en vraagt er rond de 45 euro voor.Groet jraaf
Maar voeren ze de km-stand dan met de hand in of haal je dit uit de ECU of zo…?
oke, maar als ik er een andere klok inzet, doet ie het dan wel gewoon? en dan staat de km stand van de auto er in waar de klok uit komt?
Op de teller die ik kan kopen staat nl 20dkm meer als dat de auto heeft gelopen waar die in moet :???:
mister-auto is idd bagger qua levertijd :thumbdown
Ebay gaat bij de meeste verkopers prima
en hoe komt je starterkrans nu uit dan tov de startmotor?
@opelpower89 wrote:
2.5 v6 is nog duurder en meer werk om om te bouwen
En toch wil ik het eerdaags eens proberen… heb een complete A vec v6 staan en heb alles al een beetje bemeten, maar volgens mij moet dit toch te doen zijn ;)
is zelf prima te doen :thumb
maar is er verschil tussen:
v6 sport en diesel sport? en zit dit in de veer of in de schokker?1.8 sport en 1.6 sport zijn gelijk
1.8 std en 1.6 std zijn gelijkIs hier niet ergens een overzicht van? evt met maten en nummers?
En die letters op de veren, wat vertellen die?
Wat is de status hiervan? Misschien wat laat nu… maar heb zojuist een Omega 2.2 gesloopt met een uitstekend lopende motor met 146.254 km.
-
AuteurBerichten