Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
:wtf:hmmz
IK snap hier de ballen van, nu kan dit aan mij liggen, heb hier geen woordenboek voor:D
heb ook al een keer eentje besteld bij vod, viel mij toen mee… volgens mij nog geen 5 tientjes toen….
origineel gepost door bettus accu
is het een originele GTE rally?:onope. is volgens het rdw gewoon een kadett coupe in de kleur rood, waarvan de apk in april 2008 verlopen is…
:vertag
als je hetzelfde type/profiel band erbij kunt krijgen, zie ik het probleem niet.. zelf ook al vaak gedaan;)
origineel gepost door Famempeters
ik vind ook de uit leg op de vraag welke kit erg sober (ruitenkit )zou het ook erg serieus nemen als ik u was:thumbup:P
18 september 2010 om 11:07 In reactie op: opc noord Weekend meeting 17 en 18 en 19 september 2010 #17720928weet nog wel toen deze club opgericht werd, wat een drama in het begin:cry
met ruitenkit:P
een 8klepper doe je ook op de tweede manier, alleen doe je dan de laatste fase na het warmdraaien…. Al doe ikhet nooit zo, altijd 25nm en 3×90 en is altijd goed gegaan, ook met die uitwendige torken… morgen nog weer een x20xev doen, gaat ook gewoon weer zo. Maar heb al wel eens een koppaking set gehad waar de andere manier idd ook op stond, maar niet naar geluisterd uiteraard;)
ff een paar passende ringen laten draaien:thumbup
origineel gepost door Neetmans
nee joh!ik zou een pomp van een MB 560SEC van 1985 monteren!! :D:D
:jerry:jerry:jerry:wors
10 september 2010 om 19:25 In reactie op: Vectra 2000 4×4 gestopt, Vectra A turbo opknapper gekocht #17716878super dat je deze vec gaat redden:thumbup
maar heb je nu spatbordranden gekocht en complete schermen? Of zie/lees ik dat verkeerd?
Vanavond nog bij VDB-Works gewwest, wouden ff kijken hoe het met mijn kameraad z’n volvo 850 stond. Die staat er al ’n tijdje voor een aantal aanpassingen… Helaas zat jeroen in Engeland bij 1of ander EK sprinten ofzo… dus weing gezien, maar wel dat de motor weer in de auto zat:D Ben benieuwd als ie straks klaar is:thumbup
M8:vertag
Dat is wat ik bedoel willem:)
TS had al vermeld dat zekering heel is…
@Silverspeed: Heb je al even gemeten?jep, maar als die stuk is doet 9 vd 10 x de hoogste stand het nog wel…
Kun je die er niet zo uittrekken? of was dat alleen bij A1?
Anders meet je eerst even op’t motortje zelf, daar kun je zo bij onder de “parafaan”kappen… Auto op contact, schakelaar op hoogste stand, als je dan niks meet, ist je schakelaar… Meet je 12v, kan je motortje ook wel eens vastzitten/verbrand zijn..
Schakelaar? Bedrading? Ik zou even spanning meten op de schakelaar en op de kachelmotor zelf….
origineel gepost door Famempeters
Waar blijft het ouderwetse vakmanschap we doen het met het Handje en een slangetjenu drinken we koffie op de zaak en het werkplaats uur tarief loopt door ???????:swear
valt mij steed meer op dat er bijna niks meer gerepareerd word en meteen uit het magazijn vervang delen worden gepakt.
en dat is absoluut niet altijd de goed koopste oplossing voor de klant wel voor de onderdelen omzet van de dealer /garage
heb een boek vol voor beelden
zal er 1 noemen
A omega .
lampje in een van de schakelaars (die boven de radio zitten trek je zo naar je toe .)niet los bij opel schakelaar kost 49€ex btw los lampje bij de automateriaal zaak 0,27€ cent 2 soldeertjes 10 min werk klaar.
wat is dan wijs ?????????
zo heb ik er veel .
Bert
Btje-offtopic vind je niet?
origineel gepost door McLambo
origineel gepost door cuupi
De mijne komt ook uit Antwerpen ’76 was de bekende goud/bruine kleur. Is nu zwart en degene die hem gespoten heeft zei tegen mij Als het een belg is en jij wilt hem zwart dan moet hij tot op het staal geschuurd worden, anders heb je kans dat als hij in de zon staat de lak opvreet/zacht wordt. En ja dat schuren was een drama want het schuurpapier zat zo vol.:mad:hmm, dat klinkt me bekend in de oren. ben wat plekken aan het bijwerken, maar die oude lak is net klei :(
De spuiter liet het toen zien bij mijn coupe (antwerpen) daar zat nog de eerste lak op… Hij gooide een doek met thinner op het dak, en de lak werd gewoon weer vloeibaar op die plek Moest ook helemaal blank geschuurd worden
o oooooo :o heb hier en daar wat thinner geknoeid (voor ik overstaptje op wasbenzine om te ontvetten,,….
Dit was pas na een uur zo hoor, neem aan dat jij het gelijk schoon gemaakt hebt… Hij deed dit puur ter demonstratie, dat de kadett kaal moest stond toen al vast… was ook mede vanwege die lak.
:thumbup
17 augustus 2010 om 09:48 In reactie op: v6 in mijn c kadett hij loopt uuhh vliegt en op kenteken #17713532:ooh dat is idd niet best, dat kan nooit lang duren, gaat bijna TE mooi….
origineel gepost door GTS2.2DTI
Is die Ascona in een ver verleden niet een keer overgeblazen ofzo. Als je die Dupont lak netjes bijhield bleef hij best wel netjes. Het is een thermoplast en die word natuurlijk nooit knetterhard..De spuiter liet het toen zien bij mijn coupe (antwerpen) daar zat nog de eerste lak op… Hij gooide een doek met thinner op het dak, en de lak werd gewoon weer vloeibaar op die plek:wtf Moest ook helemaal blank geschuurd worden:thumbdown:swear
:hmmz heb dit ook met mijn 12N….. kan wel een jaar stil staan, start koud in één keer. Eenmaal warm is het altijd weer stunten met het gaspedaal:thumbdown Zou dit graag anders willen maar ben er tot op vandaag nog niet uit hoe ik dat aan moet pakken:mad:
17 augustus 2010 om 06:01 In reactie op: v6 in mijn c kadett hij loopt uuhh vliegt en op kenteken #17713530super even zo ja… ff een v6 plug en play maken om naar de rdw te gaan:jerry:wors
Is er inmiddels al berichtgeving geweest over hoe en wat en wanneer de regels weer aangepast zouden worden:wtf
heb wel eentje van ’n mv6 x30xe voor je te koop, stuur maar’n joetojoetje:cool:
-
AuteurBerichten