Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
15 februari 2011 om 22:51 In reactie op: Vectra B2 x18xei loopt op 3 cilinders–> ECU gerepareerd, #17816903
actronics in Almelo. ze vragen om ecu, tranponderring en immobiliser, als deze in de ecu zit zouden ze er niet appart om vragen toch? Type ecu had ik al genoemd voor ze dat vroegen….
Is er hier ook een how-to van om het contactslot te demonteren? Is het bij deze contactsloten ook nog mogelijk om alleen het binnenwerk er uit te trekken, net als bij de E-Kadett en a-vec en zo?
is dat stekkertje niet van de krukassensor? lijkt me iig dat je dat stekkertje nog wel even op plek moet hebben…
is dat stekkertje niet van de krukassensor? lijkt me iig dat je dat stekkertje nog wel even op plek moet hebben…
15 februari 2011 om 22:27 In reactie op: Vectra B2 x18xei loopt op 3 cilinders–> ECU gerepareerd, #17816901ben er nu achter dat mijn ecu een kapotte uitgang heeft. Nu heb ik een bedrijf gevonden die hem kan repareren. Ik moet de ecu opsturen samen met een sleutel, de transponderring en de immobiliser…
Nu komt de vraag:
Hoe krijg ik die verrekte transponderring er af en waar zit de immobilizer (en hoe ziet dat er uit?)
Alvast bedankt voor de reacties, hoop ik:D
14 februari 2011 om 23:40 In reactie op: Vectra B2 x18xei loopt op 3 cilinders–> ECU gerepareerd, #17816900ja dat wel maar heb de storing op beide
14 februari 2011 om 11:12 In reactie op: Vectra B2 x18xei loopt op 3 cilinders–> ECU gerepareerd, #17816898de stekker aan de bobine is mooi schoon, die van de computer moet ik nog controleren… Maar komt de bedrading van de bobine rechtstreeks van de computer of zit hier nog wat tussen?
[rquote=1862631&tid=142194&author=Mr.F]Hij is geinig, Maar ik zou hem niet willen, dat is geen echte Opel meer vindt ik.[/rquote]
echte opels worden al jaren niet meer gemaakt:sleeping
ik spuit altijd alles schoon, maar er zijn zat die daar heel moeilijk over denken…
ik knal altijd zo de spuit erop, laat ze wel altijd lopen. weet ik ook waar het misgaat:D
radiateur voor zo’n ding niet op de sloop halen gek… dingen kosten nog geen 6 tientjes nieuw! op de sloop betaal je dan de helft en heb je nog een oud ding!
En ja willem wat hier algenoemd is: de 1.4 en 1.6 8kleppers hebben wel degelijk de kwaal om via de koppakking olie naar buiten te lekken, meestal aan de voorzijde motor bij de 4e cilinder. Op de hoek zeg maar. Hierbij hoef je verder ook niks aan de auto vernemen en jaa als je die lekkage niet boeit en gewoon olie bijvult kun je jaren ermee door..
of totdat ie verder lek gaat tot aan’t koelkanaal.zoals ik de foto’s van de ts zie, zou ik eerst de boel eens schoonspuiten en kijken waar hij nu echt lekt…
lpg voor zo’n motor = VIALLE LPI
Ook met hogere vermogens…
Super project!!!!:D
aah super ja:D En kun je de prijzen een beetje in de richting houden die we van je gewend zijn?
B-Ascona bodem is denk ik ook wel vraag naar…
Heb je ook nog de plannen om meer dingen na te laten maken Arjen? bijv kadett c binnenschermen voor, fronts???
Is dit een probeersel of praten we over een hele prijzige zaak, zodat het financieel slecht haalbaar is?startonderbreking/sleutelherkenning?
en dop je dan het gat in het uitlaatspruitstuk wat naar de sec luchtpomp gaat ook af?
hoe doe ik dit met een x16x…. in een vecB???? Afdoppen zonder storingen bedoel ik dan..
ja nu alles nog ffies weer in mekaar knutselen……
En dan kan ie der wel weer een poosje tegen;)
volgens mij is er met de gegevens gemorreld krijg je bij die louche handelaren:P
Maar heb de kop weer opgehaald, 16 nieuwe kleppen, zittingen en geleiders….
Is nu weer beter als nieuw bijna:D:Dmmps, foutje.. 4500rpm…. dikke vingers:D
riem zou volgens de gegevens in aug 2008 geplaatst zijn:hmmz
5500 rpm tijdens optrekkenn net met het schakelen van 2 naar 3
Riem kon volgens de gegevens van de auto nog 21.000 zitten, is wss mee geknoeid… riem was nl helemaal gaar:cry
als ie goed toeren heeft als ie knapt, en je hebt net pech gaan ze alle 16….
Echt, heb er hier eentje staan…. telde eerst 10 kromme kleppen, vond ik al veel, maar eenmaal gedemonteerd bleken de laatste 6 ook allemaal net even een tikje mee gekregen te hebben… Ook nog acht geleiders naar de mallemoer:(:(maar goed soms zit het mee en soms tegen…..
riem niet op tijd=klepschade bij deze motoren:(
:o riem knap=16 kromme kleppen met een beetje pech:o
en idd die nokken zijn essentieel voor de nokaspos sensor…..
[rquote=1846112&tid=133577&author=CorsaSletje]Hey Erwin.
Draadboom zit er al in, alleen nog laatste dingetjes tapen.
Heb er veel aan aangepast, heb me alarm in de draadboom geïntegreert en toeterdraadje vervangen voor dikkere draad en via relais + geschakeld nu (dubbele luchthoorn).
Achterkant is verlengd omdat ik een sedan heb dus kwam een kleine meter te kort, heb daar ook gelijk nieuwe trekhaak bedrading gemaakt en geïntegreert in de draadboom.
ga vandaag verder met rolletjes tape opmaken en dan hopelijk eind deze middag dash erin.Als het af is maak ik wel wat foto’s
Groet, Thierry.[/rquote]
Mooi dat je er wat mee kan:thumbup, ook de kachelkanalen nog bijelkaar gekregen?
en posten met de:kewlpics:kewlpics
idd, nu dus maar ff weer nieuwe schaaltjes halen en dan met flink wat olie monteren
ja hoor, geen punt, misschien dat je qua ruimte dan het beste een inbusbout kan pakken, maar dat zie je vanzelf….
-
AuteurBerichten