Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
1 augustus 2011 om 11:09 In reactie op: Motorkap wit gemaakt met carwrap folie (rest volgt) #17901478
ha ha ha dit is net wa’k zoek, laat effe weten hoe dat gaat met de goedkopere (100 eu voor heel de auto).. Ik wil mijn c-kadett station graag in allemaal verschillende kleuren heb al verschillende kleur deuren en motorkap en acherklep zou alleen graag nog het dak de spatborden, de achterraamplaten en wat stijlen in totaal andere kleur hebben. Is dit ook in zwart-wit geblokt te krijgen? voor op het dak leek me dit wel gaaf… :D
je mag niet rijden zonder apk, je hebt al twee maanden de tijd gehad om je auto te laten keuren..
ho ho beetje kalm aan… je hebt nu wel al mensen op hun reacties aangesproken maar je heb nog steeds niet genoemd waar het nu precies om gaat (maten ed)
balkje rechtop langs de band zetten, dan mag je max 3 cm uit het breedste punt van de rand.
Ga eerst nog ff met het originele vliegwiel rijden, heb de koppeling nu klaar. Gripplaat met versterkte drukgroep :D .
Bettus, ik kom hier tzt nog ff op terug, iig bedankt voor’t aanbod.
@GSE: Dat weet ik, maar ben nogal hardleers ;) :???:@commodorebc30se wrote:
@CQPV6 wrote:
mooi mooi mooi… :thumbup :thumbup
Heb alleen even een opmerking over de stand van je stuurstangen tov je draagarmen.
Doordat je het stuurhuis zover hebt laten zakken staan nu op de foto de stangen bijna recht en je draagarmen schuin naar beneden…. Als de auto nu inveert, word de afstand van wielnaaf tot wielnaaf langer en de afstand van hart stuurkogel tot hart stuurkogel word korter…. met als gevolg dat je wielen enorm op toespoor komen tijdens dit inveren, wat de wegligging niet bepaald ten goede komt.Voor een goede werking van de stuurinrichting zou de hoek van de stuurstangen ongeveer gelijk moeten zijn aan de hoek van de draagarmen.
Dit is geen kritiek of zo, ben zelf ook op zoek naar een oplossing voor dit probleem.
Zolang je de auto maar stug genoeg afveerd heb je geen enkel probleem. Mijn aero stuurt prima en doet geen vreemde dingen op slechte wegen.
Ja dat snap ik ;) maar als je heel hard moet remmen, duikt de auto iets… En juist op zo’n moment is een goede stand van de voorwielen redelijk van belang.. Maar idd als ie bijna niet veert heb je er waarschijnlijk weinig last van king:
mooi mooi mooi… :thumbup :thumbup
Heb alleen even een opmerking over de stand van je stuurstangen tov je draagarmen.
Doordat je het stuurhuis zover hebt laten zakken staan nu op de foto de stangen bijna recht en je draagarmen schuin naar beneden…. Als de auto nu inveert, word de afstand van wielnaaf tot wielnaaf langer en de afstand van hart stuurkogel tot hart stuurkogel word korter…. met als gevolg dat je wielen enorm op toespoor komen tijdens dit inveren, wat de wegligging niet bepaald ten goede komt.Voor een goede werking van de stuurinrichting zou de hoek van de stuurstangen ongeveer gelijk moeten zijn aan de hoek van de draagarmen.
Dit is geen kritiek of zo, ben zelf ook op zoek naar een oplossing voor dit probleem.
en even goed alle roest en smeer verwijderen van de geleidevlakken, beetje vet der op en dan remt dat weer super :thumb
trillen bij remmen kan ook veroorzaakt worden door een verstopping/opstopping in een remslang/leiding…
Ik heb via via ook nog wat gevonden hier in nl, die maken ook alles zelf. Naar het schijnt komen die mannen uit de wereld van de tractorpulling :D Ben alleen benieuwd naar ’t prijskaartje :???:
hou jullie wel ff op de hoogte…
oke, thnks :D zal eens even zoeken…
La cucaracha? wha ha ha geweldig! :jerry :jerry
Ook een MV6 bak is te maken pipo, vereist enkel nog iets meer creativiteit :D Je kunt nl de tellerandrijving wel ombouwen tot kabel of je tellerunit aanpassen op omega teller ;). Ik heb er nu een koppelingspedaal (Hydraulisch) van een Toyota Starlet in geknutseld, en moet zeggen: werkt perfect king:
Heb hier (nabij Groningen) ook nog een splinternieuwe febi bobinebrug in de aanbieding…
Bij mij was het namelijk de computer die uiteindelijk het probleem bleek te zijn…
leek mij ook al wat raar zo, ook gezien de plek van de thermoschakelaar…………
ik zeg doen! Heb em zelf ook:D:D
21 april 2011 om 10:32 In reactie op: Niet naar voren kunnen klappen voorstoelen afkeur bij Monza? #17859344moet geen punt zijn dacht ik….
idd, brembo en trw zijn gewoon standaard merken hoor…
De kadett16v remmen die ik heb gemonteerd komen ook uit ’88 hoor, dus das onzin. De schijven en blokken zijn overigens wel nieuw.
Heb geloof ik niks meer liggen, maar ffies hier of op mp een paar klauwen scoren en die even netjes schoonmaken en nieuwe rubbertjes (lees revisiesetje) plaatsen. en dan mooi met nieuwe schijven en blokken erop. Kost een paar centjes maar dan ben je ook klaar…
heb net post nog ge-edit:)
Dus alleen voor en volgens mij gewoon brembo schijven met trw-blokken
Ik heb kadett gsi-16v bremsen voor aan mijn asci-totomaat gemonteerd, remt als een beer!:D:D
Gewoon met de originele bekrachtiger overigens, en idd wat Louwe zegt, klopt als een bus. Was bij mij ook zo, alleen waren mijn schijven krom en ik had de kadett-set nog liggen vandaar…
Ik haal ze tegenwoordig gewoon nieuw immi bij aircotechniek groningen. Spotgoedkopie en prima spul, en als er wat mee is, doen ze ook niet moeilijk:D dikke prima:thumbup
net wat louwe zegt, gewoon op de draaibank cirkel er op en gaten er in. Je moet ze dan wel of helemaal doorboren of na de tijd weer laten balanceren, kan volgens mij ook wel met koppling en al.. ben je helemaal klaar.
[rquote=1908478&tid=145913&author=tocus]hallo opel freaks,
vanavond werd ik gepakt door een undercover agent, hij hield me aan en hij zei, je maakte onnodig veel geluid, (reed met piepende banden weg bij stoplicht)
mijn auto is een kadett type D kenteken: gz-15-sf
als je dat kenteken natrekt kom je er achter dat het een 12S is, alleen hangt er nu een 16v in, :D alleen dat weet de politie niet, want de kap hoefde niet los en niks (en ik trok als een dolle weg bij het stoplicht haha)
ik denk wel dat ik onder die boete door kan komen, aangezien ik gewoon vermeld dat mijn kadettje in 1x grip kreeg.. en daar ging ie, (piepend en al) maar de uitlaat was ook te lawaaierig, ze hebben niet eens een DB test gedaan, dus dat betwijvel ik nog steeds wat denken jullie, ben er erg benieuwt na,
[/rquote]
stomme fuckpolitie kutkoppen….. geweldig die censuurwoorden:jerry
stroef schakelen na lange stilstand is vaak een kwestie van gewrichten allemaal ff voorzien van een vetje
-
AuteurBerichten