Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
paar week vol gas deed bij die van mij wonderen :D is nu redelijk rap de oude 1.6totomaat
noem het zoals je wilt, maar ben je al wezen kijken dan? :thumb :ass
ik heb na wat aanpassingen een origineel 2-massavliegwiel van c30se met een gripplaat van Dikkenberg passend in een 265 gekregen, moet zeggen dat dit een hele fijne combi is in een B ascona :D
veer per stuk vervangen is helemaal niet zo’n probleem als altijd geschetst wordt hoor… is meer verkooppraat, bij normaal rijgedrag ga je het verschil niet merken, behalve als je de pech hebt dat de andere al heel oud is en dus wat meer ingedrukt zodat de auto iets scheef kan gaan hangen…. Maar dan kun je altijd nog besluiten om hem later te doen, mocht het je iriteren.
heb ook al eens gezien dat ze gewoon op een nette manier een brede zwarte tape over het hele wieltje heen hadden geplakt zodat je niet meer zag dat er verstelling zat zonder het tapie eraf te halen, maar dat hangt wat van de keurmeester af…
Lichtschakelaar trek je er zo uit..
is te doen, wel uitkijken dat je het niet molt.. lichtschakelaar er even uit en even voorzichtig uitelkaar halen op de keukentafel ;)
je hebt één geluk: mocht je de distributie 180gr verkeerd hebben staan, gaan deze motoren niet stuk… maar lopen doet ie niet nee.. 1 bar oliedruk op de startmotor hoeft niet per direct te weing zijn.. verder wat hier boven staat even in acht nemen. succes :thumb
@pipo wrote:
@CQPV6 wrote:
whahaa mooi projectje dit, ben benieuwd naar het eindresult :D
Alleen heb ik 1 brandende vraag: why in the hell een toch wel zeldzame aero als basis en niet gewoon een sedan of zo?
verders :thumb :wors
omdat deze zeldzame al een keer vaker is omgebouwd en geen orginele aero meer was.en voor dat dak heb ik andere plannen.dat komt op een nette ongerestoureerde koets
Akkoord :D :thumbup
wieltje er uit, tapie der over, klaar…
sorry hoor…..
Je wilt 75km per dag gaan rijden met een olle rekord diesel, maar 400 kmtjes om hem te bekijken is teveel gevraagd…. :ass :thumbdownEn je eigen auto moet eerst nog weg ook?
Je gaat dus vol vertrouwen met 30 jaar oude techniek (en confort) 15á20dkm per jaar rijden omdat het zo lekker goedkoop lijkt???Wat is er toch aan de hand met bepaalde mensen…. :hmmz
kiek, dikke prima :thumb
whahaa mooi projectje dit, ben benieuwd naar het eindresult :D
Alleen heb ik 1 brandende vraag: why in the hell een toch wel zeldzame aero als basis en niet gewoon een sedan of zo?
verders :thumb :wors
1 september 2011 om 10:31 In reactie op: hellluuuppp blok overleden!!!nieuw blok erin en gaan #17889869als je de kabelboom en computer er bij hebt, is zelfs dit plug and play… Wel effe opletten dat er geen startondebreker op zit anders moet je het contactslot en dashbordkabelboom er ook bij hebben en is dus ook meer werk.
mwoh is wel te doen hoor, wel met beleid, heb het toen na een kapotte dagteller gedaan bij de ascona.. gewoon ff op je dooie gemakkie aan de keukentafel gaan zitten. king:
dat zal die van 26,5 mm dan wel zijn he ;)
26 augustus 2011 om 10:14 In reactie op: achter as kadett c en manta b vraagje delen uitwislen help #17813363als het gelijk is, en het kan er af… tja dan kan het, toch?
GZ-LJ-04 :D 1.6aut, 4drs sedan, word 1.8I AUT of heel misschien c20XE wel met automaat natuurlijk :wors
@rallyastra wrote:
Klopt, motor was origineel. Ellende is gewoon dat je een gebruikte motor nooit weet wat je hebt, je kunt een inspectie doen en zien hoe die motor op dat moment er aan toe is, ik heb de cilinderwanden toen de tijd bekeken en dat zag er allemaal goed uit. Een haarscheurtje zal je nooit met het blote oog kunnen vinden. Drijfstang 2 heeft het begeven, wat ik vreemd vind is dat alle C20XE/LET motoren die ik stuk gezien heb hadden allemaal drijfstang 2 stuk.
Klopt! hier ook 2x c20xe met drijfstangschade, allebei 2e cil !!! en dan aan de achterkant naar buiten… dacht dat het toeval was :hmmz
Hoe zit dat nou met die overgang van geel naar wit, heb i2000’s gezien met een rechte overgang zoals ook hier op de foto’s maar ook wel eens met het gele meelopend over de wielkasverbredingen? Dus met een bult in de overgang tht van de spatbordranden .
Hoe was het nou origineel??mooi mooi :thumb gelijk dat deukje in de bodem er ff uitkloppen :thumbup
Goed bezig.. en idd beetje naar benee…. heb ik ook gedaan met mijn originele cqp, -20 op stuggere veren en koni, ligt echt super op ’t pad… geen overhellen meer :wors
ik zeg: DOEN :D :D :D
als ie niet meer zoemt, is ie stuk :jerry
-offtopic Gave tellers :thumb
en nu de vooras dan? van A-omni is gelijk aan B-sennie, te breed dus. Naven omzetten een optie?
bekend kwaaltje, ff een andere raw handle scoren. Tip: nog steeds nieuw bij de dealer te koop.
-
AuteurBerichten