Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
jups :thumb
heb hier ook eentje liggen van 386 eur… zelfde verhaal.. beroep is afgewezen.. binnenkort voor de kantonrechter :???:
dat is uitwisselbaar, enkel van kadett met c16NZ past niet!
heerlijke foute jaren 80 look inderdaad!! Ik vind’t mooi :D
de schakelaar(dat wieltje) van de kachel al gewisseld? dacht ook altijd dat die niet stuk kon, maar van het weekend tegendeel bewezen!
30 april 2012 om 15:45 In reactie op: Wim’s vectra V6 Update 19-05-2012: Demonteren Vectra #17453212zonde Wim, jammer kerel… Ik heb zeer waarschijnlijk op zeer korte termijn nog wel net zo’n kleur vec van 1996 met een beetje schade op links voor. Maar bumper is nog te redden en kap nog heel. is een 1.6 maar is verder allemaal wel gelijk ja. Dat je ’t ff weet…
succes met de afhandeling. GRTZ Erwin
alleen is een c16nz niet vooruit te branden :vertag
@Koekie wrote:
Weer even een update voor de BCC,
Donor is gevonden,een Volvo 960 van 1991 met een B6304F motor
Motor is er inmiddels uit,ik moet eerlijk bekennen dat ik de Volvo’s steeds meer ga waarderen nu ik er 2 gesloopt heb.
Mooie degelijke techniek die Volvo’s,zou een 960 station drift machine niet wat zijn :hmmz

Het is nu een automaat,er komt een 850 t5 vliegwiel met dito koppeling op en een M90 Volvo versnellingsbak.
Plan is om de motor van nieuwe lagerschalen,wat nieuwe pakkingen, keeringen en een nieuwe distributie riem te voorzien
zodat de BCC weer een fris torretje krijgt voor seizoen 2012Ps, de onderdelen die hierboven aangeboden worden zijn inmiddels al verkocht.
Ik heb nog een setje nieuwe origineel volvo hoofdlagerset voor de krukas liggen (verkeerd besteld destijds)
En ik heb ook nog twee motoren in onderdelen liggen…. ;) Misschien iets voor jou?Gewoon Coltec/Necam installatie neem ik aan? Zou maar eens beginnen met die verdelerpot, schoon te maken en eventueel een revisiesetje halen voor dat ding. Is 9 vd 10 keer het probleem bij deze installaties
als dit materiaal incl montage betreft, vind ik het geen rare prijs… der zijn er zat die meer voor een riem betalen (ik niet zeg maar :ass )
Alleen een einddemper? die levert je alleen maar meer lawaai op…
vaak wel, maar ook die alu/rubber bussen aan de andere kant van de arm kunnen behoorlijk kraken… Ik ga ze bij de mijne gewoon alle 8 vervangen… ben je er af..
:wors :wors KEURIG!!! :thumbup :thumbup
die kap is puur show, binnenkant is standaard en dus geen extra ruimte.. Maar zoals ik het begrijp wil hij graag een originele kap behouden.. Wat komt er nu tegen de kap aan dan? kleppendeksel of inlaat? Misschien kun je wel het een en ander aanpassen hieraan..
neem aan dat jullie ipv krukaslagers drijfstanglagers bedoelen… symptomen zoals ts beschrijft past idd goed bij versleten drijfstanglagers… Wat is de km-stand?
die asbak :jerry
zie ik daar nu proflex met witte veren? :D :D Wat vind Gerrit daarvan? ;) :thumb
Mooi ding zo, hoop em van de week nog even in’t echt te zien king:
Luchtsleutel,ashoes en bootgun….. :D beide kanten in een half uur :thumb
Ik heb ook nog een setje, kan ze wel naar je toe sturen voor’n mooi prijsje :thumb
hoeft niet per se, een bobine kan ook intern doorslaan…
Kan ook nog aan je stuurapparaat liggen, heb ik eens gehad bij een vectra-B, uitgang van de ecu defect….
Welke foutcodes heb je?se komt vaak voor in achterwielaandrijvers (omega,frontera) carterpan is anders en vaak een mechanische koelfan. Motor heeft ook 7pk meer dan de ne en dus 8pk minder dan de seh :angel
helemaal goed Louwe, helemaal goed ha ha ha :thumbup :thumbup
Heb er ook een aantal an de kant gegooid hier in de jaren, maar nog nooit even “gepast”.. vooral de pan van c20SE uit een omega lijkt me een goede optie… Bult zit dan al aan de goeie kant ;)
Ik snap zelf wel dat je dan ook de olieaanzuigbuis en zo mee moet nemen of aan moet passen…
Nou en nou kom ik dan…. Past een stalen carterpan van een c20ne of c20se (omega) dan ook zonder pardon onder een c20xe?
Willem, je hebt pm over die bak king:
-
AuteurBerichten