Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Peter_89 wrote:
Niet echt logische volgorde.. Eerst motor laten lopen en dan pas spuiten..
stel, stel he. Je laat je auto spuiten van binnen en buiten dus ook de motorruimte opnieuw.
en daarna blok erin bouwen en dan pas laten lopen. Oh shit ben wat vergeten of oh shit er past iets niet helemaal
lekker. Best verrot om dan te gaan lassen of boren of slijpen als je wat vergeten bent.
king:
aha,
hopen dat de eigenaar die het blok heeft ingebouwd ook nog reageert dan king:
wil king: Morgen denk ik maar even de gasklep schoonmaken want die begint af en toe een beetje
lastig te doen zo ook de stationair motor ;)
Dit is wel leuk om te horen van wie de auto allemaal is geweest.
Wie heeft het blok er eigenlijk in gebouwd ?
Gister heeft een forum lid mij in utrecht gespot ene mongolencorsa heette hij op het forum, met een zwarte a corsa met c20xe.
G,r
ik heb er idd nu veel schik mee, en dat wil ik ook wel een beetje blijven houden.
Dus voordat het stuk gaat of erger word ga ik volgend weekend de krukas keerring vervangen.
En de gasklep schoonmaken en stationair motor :wors
ik woon in Amsterdam.
Maar voor mij is een meeting aan de ander kant van nederland niet een ramp om naar toe te rijden omdat het puur hobby is, en als het mooi weer is vind ik het helemaal geen probleem :D
@Blitzkrieg wrote:
Hey deze auto is van mij geweest voordat een ander forumlid hem kocht, ik heb toen de gescheurde KS kop vervangen voor een Coscast, dat is vorig jaar juni/juli geweest. Dus toen is de distributie, waterpomp etc vervangen.
Overigens heb ik nog een semi-strakke achterklep staan, kenteken nog wel op de juiste plaats en de rest strak mocht je intresse hebben.
Hoi Blitzkrieg,
Kijk dat is mooi om te horen dat jij de ex ex eigenaar bent. Ik neem van de week even contact met je op via de PB omdat.
Dankje wel. king:
Bedankt voor de reactie’s
idd zo’n caravan zie je niet vaak meer tegenwoordig, helaas gros is gesloopt omdat er natuurlijk minder van zijn gemaakt dan van de sedan en coupe.
Vind hem wel ideaal vanwege de ruimte die je hebt, en er zit nu een snelle CIH 2.0 dus het komt nog vooruit ook ;)
had even een PB’tje gedaan dan over die dymano ,
ik had er nog een elektronische spannings regelaar erbij in plaats van de orginele mechanische.
Maar goed achteraf, hoe heb je het nou op gelost ?
Oh jah duidelijk, dacht zelf even niet door excuus :D
@Keesjr wrote:
Of een nokkenas met meer graden, dan wordt je compressie ook lager vanwege de later sluitende kleppen.
Citeer dit is ? Ben ik wel benieuwd naar. :idea:
[rquote=1906397&tid=145732&author=16v kadett c]hey die velgen kan je met belgum alu doen word die echt mooi van
ik heb zelf onder mijn limo oz turbo.s gepolijst werkt echt goeden de kadett ziet er dik uit gaa zoo door [/rquote]
Ik doe het op een andere manier,
Eerst met afbeit de randen insmeren, Kaal schrobben.
De randjes ( Waar de stoprandschade altijd zit ) grof schuren met de schuur machine dat alle diepe butsen eruit zijn dan schuur linnen pakken 120 , schuur linnen 240,
Waterproof 240, waterproof 400, waterproof 600 en dan waterproof 800 met belgom allu lekker schuren. En daarna nog een keer met 1000 als ik zin heb, En daarna met de polijst lappen schijf eroverheen. Gaat niets boven de glans van een polijst schijf :)
Bedankt voor het welkom hier,
Ik moet snel maar eens een topic maken van de Kadett, :) in plaats van alleen maar te lezen.
1 februari 2011 om 18:30 In reactie op: Vectra B X18XE loopt op 3 cilinders [Hulpvraag omg. Almere] #17799586Piesttie wel benzine ? Stekker injector los ?
Compressie meten,
.
Helaas kan ik je niet helpen verder. -
AuteurBerichten