Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@trashmetal wrote:
tja ik vind dat de huidige regeling gehandhaafd mag blijven
en alleen voor auto’s die hier al 25 a 30 jaar rondrijden en belasting hebben betaald
enige manier om de niet liefhebbers te weren met hun stinkhokken
helaas zullen er dan ook wat wel liefhebbers tegen het verkeerde been geschopt worden
maar dat was al duidelijk :jerryen wat de handel in oldtimers en onderdelen betreft
die zal zo gewoon stabiel blijven of zelfs toenemen
waarde van een nederlandse oldtimer zal dan ook stijgenJe hebt idd een boost nodig. 1tje naar de realiteit
( nee Ik rijd geen import ‘stinkhok’ alleen origineel hollandse ‘stinkhokken’ )
@lenn0 wrote:
We zullen voorlopig maar even hoop houden en afwachten…
Ben het wel eens met bijvoorbeeld eddepet, als je meerdere hobby autos hebt staan, dan is de lol er wel vanaf als je straks voor die paar lullige kilometers bijvoorbeeld 4 of 5 of weet ik veel hoeveel keer dat bedrag mag gaan betalen.
En even over al dat import gelul. Ik heb mijn laatste manta vorig jaar uit belgie gehaald, dus ik zal ook wel een smerige profiteur zijn.
Is dit afgunst ofzo? Achterlijk gelul!Het feit dat het zelfs iemand dwars kan zitten dat ik met mijn impt geld heb betaald aan “mijn” overheid…
Ben je wel helemaal lekker? Een moderne nsb’er vind ik je dan!Ik heb zelfs geen moeite met al die importbakken die hier opgereden worden door de profiteurs die lekker goedkoop willen rijden, ze zoeken het maar uit. Nooit last van ondervonden. Ik kan alleen maar boos zijn op “onze” overheid. Een poppekast is het.
Iedere oldtimer welke als 2e auto gebruikt wordt moet gewoon belastingvrij blijven.
Eens king:
Laten we een beetje volwassen blijven en niet welles nietes spelen.
We weten op dit moment niet helemaal Wat ze van plan Zijn, bedenk wel
Wanneer ze het wegenbelasting vrije stelsel gaan aanpassen dat er wel iets gaat
Gebeuren bij diverse clubs/verenigingen. Wat denk je van verzekeringsmaatschappijen die niks meer kunnen,
Wat denk je van de fehac ? Die gaat nog wel even aan de bel trekken hoor.Nee denk dat we het moeten afwachten , iets Wat we zowieso moeten doen.
Het is van de zotte 3 dagen geleden zeggen dat de vrijstelling gewoon blijft en dan ineens niet.
Eerst de vrijstelling uitrekken naar 30 jaar, en nu afschaffen. Hmmm
@kermitc wrote:
das lekker heb ook nog motorfietsen.
moet straks zoveel gaan werken dat ik geen tijd meer heb om te rijden of sleutelen
john
helaas ook ik ben in het bezit van 3 motorfietsen die nu wegenbelastingvrij.
Ben Benieuwd hoe het verder gaat lopen allemaal, het is nu maar een kwestie van afwachten.
http://link.marktplaats.nl/601830842″ onclick=”window.open(this.href);return false;
http://link.marktplaats.nl/610107657″ onclick=”window.open(this.href);return false;
http://link.marktplaats.nl/609845271″ onclick=”window.open(this.href);return false;
http://link.marktplaats.nl/609560850″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Helaas straks weinig meer waard.
Maar zoals al word gezegt, de echte liefhebbers blijven rijden. Geen Haar op mijn hoofd die denkt om mijn 2 oldtimers te verkopen. :wors

weet waar je aan begint met zo’n achteras.
Gaat meer werk en tijd in zitten dan je verwacht. Tis moeilijker dan je denkt. En je hebt behoorlijk speciaal gereedschap
nodig en diverse klokken nodig om alles netjes in te bouwen. Uitbouwen kan iedereen, Maar dan moet de as nog in elkaar op de juiste
manier, dat kan niet iedereen. king: Done it before, and i wil don’t do it anymore :jerry
idd heel belangrijk genoeg troep te koop.
jah , maar als het huis uitgelubberd is dan is het helaas niet makkelijk te repareren.
maar dan zijn ze toch wel ver heen.
De Solexen vind ik er degelijk uit zien. Sproeiers moet niet heel moeilijk zijn. Solex Addhe en Mikuni PHH zijn dacht ik bijna het zelfde en
veel onderdelen zijn uitwisselbaar.
Gr,
Ook een setje addhe Solexen gekocht, net setje carburateurs. Kwaliteit ziet er puik uit zijn genoeg auto’s
waar de carburateurs op gezeten hebben. Goed kijken wat je koopt met dubbele carburateurs. Geen speling op de gaskleppen,
bevestiging flens op het spruitstuk niet afgebroken. Kijk uit dat je dus geen troep koopt, Dat is er genoeg helaas.
Ziet er gelikt uit,
Een zeer waardevolle site vind ik waar goede informatie op staat. Top king:
Er loopt nu een rechtzaak tegen de gemeente en tegen van Nisperen auto recycling die de auto heeft weg gesleept voor het toebrengen van de schade aan het voertuig.
Hierbij is het dak ontzet en nog diverse andere zaken. Hier komt nog wel een staartje aan te hangen. Welkom in Nederland met zijn Rechten.
:puke
Op het 130 stuk op de A2 ( Culemborg meen ik ) richting het Zuiden,
Een OPC Astra , De Baby blauwe C kadett Coupe die ik wel eens op internet heb gezien en een Omega 3000 daarachter dacht ik met een hoop spullen achterin.
Ik reed in een Rode C Kadett Coupe en zwaaide wel vrolijk king:
aanwezig, Op zaterdag overnachten en zondag naar huis.
Met de C kadett Caravan en Manta king:
Jaja , tijd voor een nieuwe update.
Druk met de kadett en met de manta.
Manta is de zijkant van gespoten. ( creatief een half litertje verf gehaald en gespoten in de Loods zodat het er weer netjes uitziet. )
Moet nog een keer gedaan worden maar het is in ieder geval netjes en gewoon 1 kleur. Van de winter word die helemaal gedaan en alle plekken behandelen.
ATS Cuppen eronder ( 1tje nog netjes maken ) , Irmscher koplampen er in en de sideskirts erop, sierstrippen erop volgende maand C20NE erin dan is hij wel goed tot de restauratie.
Heb voor de Manta een X25XE gekocht met bak compleet, dit gaan we in bouwen tijdens koude dagen samen met de restauratie.
Ben nog wel opzoek naar een paar onderdelen waaronder een goede commodore achteras.
De V6 ombouw zal wel een aardige klus worden. Maar bewust voor de V6 gekozen omdat ik toch een 6 cilinder wou hebben.
V6 is toch een stuk korter dan de lijn en dus zwaartepunt zal wat beter zijn dan een 6 lijn. En gewicht van de v6 is iets minder. En natuurlijk het geluid ;)




aanwezig met de Kadett of de Manta :wors
ga maar een heel verhaal tikken.
Uiteindelijk bleek dus dat de auto niet gestolen was geweest maar zonder melding van de verkeershandhaving weggesleept was.
Dit na 5 dagen na wegslepen/aangifte diefstal is er pas een brief verstuurd met waar en hoe en wat aan de hand is. Dag tekening ( Dus wanneer de brief geschreven is 5 april ) Konden ze in ieder geval een beetje stallingsgeld in zijn eigen zak stoppen.
Dit omdat het voertuig er stond op een openbare parkeerplaats, Met volgens de gemeente ambtenaar :Versleten Banden, ( Knap, auto die net apk gekeurd is en net met nieuwe winterbanden gekeurd is )
Gaten in de bodem, ( Jammer he die afwater gaten waar geen doppen meer in zitten )
vergane raam rubbers, ( jah rubbers zijn 40 jaar oud, maar alles zit er nog in )
Deuken ( 1 scherm die gedeukt was door vandalisme )uiteindelijk kwam het erop neer dat dit voertuig niet meer in een dusdanige toestand was dat dit voertuig op de weg mocht staan.
Auto was In januari APK gekeurd en goed gekeurd, Geldig dus, Verzekering was dik in orde.
Dit lieve geintje heeft in totaal bijna 260 euro gekost. Wegsleep kosten en opslag kosten.
Auto is dus naar een autodemontage bedrijf gebracht en daar ter opslag neer gezet.
De auto is met een kraan met een Hijsband door de deuren omhoog op een bakwagen getild dit heeft schade toegebracht.
verder extra deuken en emblemen eraf gehaald.
Oftewel dit word bij de advocaat neer gelegd en we gaan het afwachten. Vind het jammer dat het zo moet gebeuren hier dat een auto die geparkeerd staat en niets mis mee is gewoon als zijnde wrak gezien word en weg gehaald word en naar een auto sloop word gebracht.
Oftewel Gewoon Diefstal.
Waar dit uiteindelijk op draait dat moeten we afwachten maar dat krijgen jullie te horen.
deze auto is terug gevonden.
weet nog niet wat voor schade en hoe en wat horen we volgende week.. /
http://speedon.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=5432&category_id=1842&option=com_virtuemart&Itemid=57″ onclick=”window.open(this.href);return false;
he ,
deze zag ik gister avond nog king:
Gr
Andry van de Grijze Manta
Weet ik, maar ik wil er een C20LET in hebben Ed king:
Idd, heb er al flink mee gereden blokje loopt zeker netjes nu.
ombouw naar C20LET gaat wel gebeuren , eerst de kadett af, en dan is de manta pas aan de beurt king:
Tot die tijd gewoon lekker gebruiken en mee rijden waar die voor gemaakt is.
Aha, Elke dag korte ritjes dus.
Hmm niet fijn. Dag in Dag uit ?
Kep hem nog niet zo lang maar vond hem aardig lui in het begin toen ik hem net had.
Op de terugweg naar Amsterdam is hij toch wel wat losser geworden, nu gebruik ik hem regelmatig met in het weekend lange stukken.
king:Wie weet er iets meer over de Grijze B manta met kenteken LT-08-LS.
Heb deze manta van iemand gekocht uit Valkenswaard maar weet er verder niet veel van.
:D
-
AuteurBerichten