Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door miketje
maar weet iemand al wat die platte zwarte stekker is met al die kleuren erop?egr klep maar dat had ik al gepost in mijn eerste post volgens mij :D:D:D:D:D:D
resetten zul je bij de dealer moeten laten doen, kun je niet meer zelf, helaas….
15 september 2008 om 19:39 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372092origineel gepost door Corsa_GSi
Nee Juul, die kleine blijft als reserve liggen :jerryGoed bezig dude, maar zoals gewoonlijk allemaal al bekend king:
:angel:angel:angel:angel
dat wist ik al…..
maar gewoon eens ff met marcel babbelen….. (misschien ideetjes opdoen ofzo…)
15 september 2008 om 18:46 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372085:wtf
wordt echt tijd dat ik aankom als ik terug ben….
moet ff met jou babbelen:jerry:jerry:jerry
de interne afmetingen van de cilinderboringen en afmetingen van de drijfstangen zullen wel het zelfde zijn.
maar dacht dat er verschil in de olie en waterkanalen zat….
0,01 is wel heel erg weinig…
hebben ze hem er wel ingehangen of gewoon ernaast…..
want dat zou betekenen dat je eigenlijk GEEN CO uitstoot wat ik niet zo gauw kan geloven…..
maar het zou best kunnen omdat de auto een half jaar heeft stilgestaan dat hij te hoog was en omdat je er een stuk met bent gaan rijden alle vuildeeltjes zijn losgekomen,maar 0,01 blijf ik erg weinig vinden.
en idd voor de meting van het CO moet de kat en liefst het hele uitlaatsysteem op bedrijft temperatuur zijn
@JimCalibra16v: wat je eens zou kunnen doen is hem bij de dealer laten uitlezen met draaiende motor en kijken wat de waardes van de lambdasonde zijn….volgens mij is die ook van de klopsensor, maar je hebt 2 verschillende klopsensoren (pingelsensoren) voor de X16XE volgens EPC

misschien dat daar het verschil in stekker inzit???
zal weinig verschil zijn aangezien je hem dan eerst moet vernieuwen.
anders dop je defecte egr af en dat heeft geen zin.
ga even naar de dealer en laat je auto ff uitlezen…
dan komen vanzelf de foutcodes eruit en dan weet je meteen waarom je MMlampje blijft branden want dat is fouten boel!!!!!
waarschijnlijk zal er ergens een sensor zijn die stuk is en daardoor zal de motor in noodloop gaan draaien en slecht lopen
dan zit ik nog in noorwegen:argue:argue:argue:argue
omdat jij een C16XE hebt…
daar zijn de stekkers idd iets anders van….
X14XE en X16XE zijn wel het zelfde…
maar kan helaas (omdat ik nu in noorwegen zit) ook nergens ff de kap opentrekken en kijken waar die stekker zit….
oke ben ik met je eens.
maar aan de rest van de kabelboom te zien is die gewoon van een X16XE dus de stekkers moeten ergens oppassen…
gewoon ff kijken wat er in de reikwijdte van de stekker in de buurt zit, daar kom je meestal een heel eind mee!!
en er zit geen enkele de zelfde stekker zo dicht bij elkaar dat je ze zou kunnen omdraaien
nou posten dan……
grote mond maar niks posten….:D:D:D:D:D:D:D
ja maar waar hoort hij dan op……
dat was folky’s vraag….
er moet dus nog ergens een stekker zijn die erin past….
:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics
origineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door nova….
origineel gepost door ICEQUEEN_Manta_Logan
o ow dan komen er vast weer veel :kewlpics:angelBeginnen we weer met zon topic :jerry
:D:D:D
waar we met de kamasutra gestopt waren gaan we nu weer verder,mits de topic weer niet verdwijnt:o
@a3corsa .. Jij snap em!wat mij betreft hoeft dat hiero niet:o
maar als je denkt dat je t hiero moet posttenmoet je t zelf weten
maakt me ook niets uitmaar niet vreemd opkijken waneer t weer verwijderd wordt
;);)t heeft ook weinig tot niets met auto,s laat staan opel te maken;)
dan zullen we het topic: “Post hier je lekkerste Chickies” ook maar weghalen…. :sleeping:sleeping:sleeping:sleeping
alsof je daar nooit ff stiekem op kijkt
ben je weer bezig John……..
:D:D:D:D:D:D:D:D
vooral doorgaan!!!!
een verstopte uitlaat…..
dat hij dicht geroet is ofzo…
nooit van gehoord bij een benzine auto….
heb het ff nagekeken en volgens mij moeten de eerst en de tweede stekker op elkaar aangesloten worden….

op de foto is bij de rode cirkel de grijze stekker te zien.
daar waar de grijze stekker zit zit ook de zwarte, deze zit op het stukje metaal/plastic geschoven waar bij de bovenste foto van jou zelf bij de zwarte stekker nog net binnen het witte cirkel valt (daar hoor je origineel de zwarte stekker op te schuiven)hopelijk weet je zo genoeg anders vraag je het maar
succes ermee!!
die grote platte is van je egr klep….(recherkant achter/onder inlaatspruitstuk)
de rest moet ik ff achter mijn eigen laptop zitten….
(dit is heel ff gokken…)
die tweede zou van de klopsensor kunnen zijn….11 september 2008 om 18:18 In reactie op: Waar zit de zekering voor mijn schuif kantel dak #17428531zou het dan niet kunnen dat je knopje stuk is/stuk aan het gaan is????:hmmz:hmmz
graag iets meer info….
wat voor motor zat er origineel in en welke is er nu ingekomen….
kan er de komende 21 dagen niks aan doen…
zit in het buitenland deze maand
dus de corsa staat in totaal 27 dagen stil…
lotus exige….
denk dat hij dan toch echt in het kastje onder je stuur moet zitten….
kan zijn dat hij bij een andere groep is ondergebracht en geen aparte zekering voor zich zelf heeft….
-
AuteurBerichten