Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door Fearless
Moet je dan ook grotere schijven?nee maar wel dikker
corsa schijven zijn 20mm dik de kadett schijven zijn 24 mm dik
origineel gepost door Ardenblue
Hier wat foto`s van de mijne van vandaag:


Grtz
Frank
mooie foto’s clubgenoot:D
en welkom hier op het forum:vertag
persoonlijk zou ik het nooit door een garage laten doen…
kost veel te veel.
kunt meschien eens beter contact opnemen met rallyastra (niels) hier op het forum, die doet ook ombouwen en heeft er al aardig wat gedaan.
en de kabelboom vernieuwen als je het blok ombouwd is nou niet de grootste klus….
vind photobucket echt supermakkelijk….
imageshack vind ik niks… (smaken verschillen:P )
denk niet dat dat de zelfde kabelboom is…..
maar als je de motor koopt koop je hem toch compleet met kabelboom, ecu, aanbouwdelen en alles erbij….
hier op het opelforum 1ste pagina:vertag
hier de link–> remklauwen C20NE
zijn de zelfde remklauwen als een C20XE en als ze kompleet zijn kun je ze er zo opschroeven!!!!!
en voor 30 euro is het een koopje!!!
:jerry:jerry:jerry:jerry
maare wat is dat voor een gekke rare witte streep over die foto heen man……
origineel gepost door rotin
Ik heb nergens mijn mening laten weten maar de enige reden waarom ik hier terug kom is omdat ik antwoord op m’n vraag wil.Geloof me…
origineel gepost door rotin
Zal ik het maar vragen dan:Zijn er ook forummers die de rest van de foto’s niet willen zien!?
je laat hier je mening al weten….:sleeping
al is het niet direct maarja…beetje jammer allemaal
@nova: GEWOON DOORGAAN JOHN:thumbup:thumbup:thumbupLACHE MAN:D:D:D:D
origineel gepost door magnamuis
een beetje carburateurreinigererin spuiten en klaar is kees.een beetje…
denk wel iets meer dan een beetje.
beste is eruit halen en GOED schoonmaken.
heb de van mijn vorige corsa wel eens schoongemaakt en daar kwam toch aardig wat zooi uit!!!
liep daarna wel een stuk rustiger ondanks de scherpe nokkenassen…
origineel gepost door PAASHAAS
origineel gepost door corsaracer
helemaal met je eens paashaas, maar hij kijkt wel stiekem in het andere topic waar als die “ransige” foto’s staan:D:D:D
Tuurlijk, zo bijdehand issie wel :vertag
waarschijnlijk wel:D:D:D:D
en is het al gelukt trouwens……
ben net ff op de site van Brembo aan het kijken maar ze hebben dus geen brembo sport max schijven voor de GSI
maar wel voor de Kadett E GSI dus misschien een kleine upgrade naar een Kadett/astra/vectra/calibra 16V remsysteem op de vooras…
super kwaliteit voor een super prijs!!! (komt allemaal uit de fabriek van KW-suspensions)
als je echt goeie remblokken wil zou ik ferodo ds 2500 of 3000 nemen, kosten wat maar dan heb je ook wat…(zijn dacht ik via rallyastra te koop hier)
als jij ze niet wil ien moet je niet kijken…heel simpel:vertag
origineel gepost door PAASHAAS
origineel gepost door rotin
Zal ik het maar vragen dan:Zijn er ook forummers die de rest van de foto’s niet willen zien!?
Genoeg denk ik, maar dr zullen altijd wel een stelletje leden zijn die Nova blijven opnaaien dus d’r zullen nog wel zat foto’s bijkomen denk ik…
Gewoon niet meer in dit topic lezen lijkt me dan de beste optie….
En of zoiets nu thuis hoort hier ? goeie vraag….Open een POLL zou ik zeggen :POm maar even weer ontopic te reageren :
Nova, als je een leuke dag hebt gehad daar op die beurs ist toch goed ? Ieder z’n hobby :agenthelemaal met je eens paashaas, maar hij kijkt wel stiekem in het andere topic waar als die “ransige” foto’s staan:D:D:D
tis dat ik het nu pas lees….
het is idd wat corsaboy zegt rond de 150 kilo…
toen ik mijn blok verkocht heb met bak eraan hebben dat gewoon met 3 man getild (omdat dat makkelijker was met inladen)
het is geen amerikaans V8 blok:P:P:P
21 september 2008 om 10:14 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372107autocad is een tekenprogramma (CAD staat voor Computer Aided Design – weet niet zeker of ik het goed spel maar het gaat om de gedachte) waar het auto precie voor staat weet ik ook niet)
ja daarom…
zat ik dus toch goed met mijn stekkers….
heb ze te vaak inmijn handen gehad toen ik nog een X14XE reed (mijn vorige corsa) en die stekkers zijn het zelfde als de X16XE
daarom…
ik blijf erbij dat die grote zwarte van de egr is, ook op de tekening van EPC kun je de aansluitingen tellen…
blijf het raar vinden met die stekkers…
niet voor het en of ander maar weet je zeker dat het een <span style="font-size:167] is en geen <span style="font-size:167] ???
het bovenste deel van het spruitstuk wat er nog op moet op de foto’s is dat metaal of plastic????
want dat zou een heel verschil zijn!!
origineel gepost door wim-v6
die in de metalen houder is de KRUKASsensor kabel.die ernaast loopt naar de nokkenassensor.
de krukassensor is een geheel zwarte kabel met een vierkante stekker
de nokkenassensor stekker is de afgeronde stekker met groene rubber afdichting erin.
Willem
ja klopt idd willem, heb verkeerd gekeken op de foto maar de nokkenassensor is wel een 3 aderige sensor/steker en niet 5.
dus ik blijf erbij dat die brede stekker van de erg is en niet van de nokkenassensor….
origineel gepost door miketje
origineel gepost door corsaracer
origineel gepost door miketje
maar weet iemand al wat die platte zwarte stekker is met al die kleuren erop?egr klep maar dat had ik al gepost in mijn eerste post volgens mij :D:D:D:D:D:D
had even gekeken en die wit met blauwe stekker komt op je egr die zwarte platte blijft over. die is bovendien ook te breed om erin te pluggen ( foto 4 )
dan ben ik toch benieuwd naar welke egr klep jij er op hebt zitten???

want nr 11 zou er op horen te zitten en die is gewoon 5-polig zoals je hieronder kan zien

@wim-v6: de nokkenassensor van een X1*XE is 3 polig
en die zit zoals hieronder in het rode rondje in een metalen houder op het onderste spruitstuk vast en in het blauwe gedeeltje loopt de kabel richting de sensor zelf

het is wat wim zegt 0,01 is gewoon niet goed!!!
heb met mijn licht getunede C20XE met een X14XE kat (tijdens de keuring alleen) ook een co van rond de 0,4-0,45 en op toeren valt hij maar een klein beetje terug
-
AuteurBerichten