Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics
mooie Vectra!!!
origineel gepost door corsaboy
huh is gewoon een bout. je hebt er nu een die zeg maar langer is waardoor de oliethermostaat ertussen kan.
Haal je de korte versie draai je gewoon het filter rechtstreeks op de pomphet is wel een holle bout dacht ik toch….
aangezien er olie doorheen moet stromen…..
bij m-tech hebben ze ook staan voor 9 euro dus bij de dealer zijn ze waarschijnlijk goedkoper:D:D

denk toch dat het iets is in de richting wat Wim zegt, dat het iets is met de hydraulische klepstoters…
die nieuwe stoters heb je die van te voren gevult of gewoon erin gezet????
heb eens dik 200 kilo aan boeken achter in mijn corsa gehad.
en achter ligt hij al laag maar toen lag de velg echt in de kast en nog steeds niet aanlopen:wors:wors
anders een een halve liter olie aflaten en die vervagen door atf en dan 15 min laten draaien en dan olie+filter vervangen.
misschien dat de atf de oliekanalen schoon krijgt…
lager van de dynamo maybe??
hele dikke SHIT:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors
:kewlpics:kewlpics:kewlpics
ziet er erg gaaf uit :thumbup:thumbup
probleem zal waarschijnlijk in 1 van de abs sensoren zitten.
misschien een beschadigde kabel ofzo??
origineel gepost door berg
Plaats straks even fotos ;)
nu is het strax dus waar blijven die :kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics
ben erg benieuwd!!!!
14 november 2008 om 15:02 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372141origineel gepost door Corsa_GSi
Rene als ik je dat zou vertellen zou ik je daarna moeten vermoorden :P:jerry:jerry:jerry
ach servaas je mag het best vertellen hoor:D:D
eventueel de anwb bellen, die hebben speciale doppen hiervoor.
en misschien de betere bandenboer…..
10 november 2008 om 20:43 In reactie op: dietrich concept weer in de verbouwing AUDIO UPDATE 18 M #17448287:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics
om ff verder te gaan op de motorruimte (en dit is puur ff een opmerking niet om af te kraken enzo).
maar zou het niet verstandig zijn op de buis die richting je inlaat om die af te dichten met tape ofzo, want kan me voor stellen dat daar nu een hoop stof en troep naar binnen kan komen…..
en ik weet niet of ze de in en uitgangen van de turbo ook open hebben liggen, maar die zou ik toch gewoon ff dicht plakken zodat je zeker weet dat er niks in kan komen
:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics
anders ff goed inspuiten met wd-40 of kruipolie en 20-30min laten inwerken en dan proberen de kop van de bout rond te draaien.
voor zover ik kan opzoeken hier op mijn werk zit die draagarm met 1 pen in een rubber en met een bout vast en dan de fuseekogel nog.
en dan zou hij los moeten komen.
maar het zou best wel eens kunnen zijn dat de bout gewoon beetje vastgerot/roest zit in de rubberophanging.
succes in ieder geval
dacht dat het gewoon een bout door en door was die met een moer vast zit.
dus je zou hem er zo uit moeten kunnen tikken….
is handig voor inbrekers…
“mmm, hebben we alles, ff afstrepen….”
origineel gepost door Tommy666
Dankje:thumbupbroertje toch van me… die manuals had ik allemaal al, had je maar hoeven te vragen:D:D:D
zie geregeld een blauwe astra OPC rondrijden in grave.
kenteken weet ik niet, maar hij heeft wel een links/rechts uitlaat (dacht ik) met een diffuser.
welke motor??
astra F,G???
volgens mij zouden ze gewoon het zelfde moeten zijn….
origineel gepost door rabbitopc
waarom inlaat nokkenas van een c20 xe ?zijn die hetzelfde en was de oude ingelopen of is dat beter ?
succes gr. arno hoe staat het met die andere kadett turbo ? die brede ?
XE nokkenas heeft 1 mm meer lift:vertag
12 oktober 2008 om 15:12 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372121:kewlpics:kewlpics
mooi marcel!!
-
AuteurBerichten