Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
zit er iets van een scheidingsrelais tussen of heb je de gewoon parallel op elkaar aangesloten??
25 januari 2015 om 12:38 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373673:jerry lekker bezig marcel!!
@corsaboy wrote:
Ja dat was zeker een leuke.
Gelukkig konden we via de telefoon een heel eind komen.;)
you the best!!!
ik heb 2,5 week geleden een c20xe in mijn b corsa gelegd en heb de zelfde draden over als jou.
de mijn wou in het begin niet starten en niet aanslaan. bij mij was het uiteindelijk de ecu die overleden was aangezien ik alles andere gewisseld heb.
ga eerst maar eens kijken of je benzine krijg aangezien je zegt dat hij even gelopen heeft.
heb heeft bij mij ook even geduurd voor er benzine was bij de injectors (op een of andere manier) misschien omdat ik ook de pomp heb gewisseld en de leidingen leeg waren.
krijgt hij benzine??
en vonken je bougies??
blijft je brandstofpomp draaien als hij gestart is??had je deze aanpassingen voordat je het verbruik omhoog zag gaan??
zoja dan is het waarschijnlijk door het koude weer want dan gaat hij eenmaal wat meer verbruiken
die heb je dan ook niet nodig ;) ;)
http://www.corsa-novatuning.nl/?page_id=21″ onclick=”window.open(this.href);return false;
hier ff kijken
heb met de zelfde nokken op een x14xe gereden en ding liep stationair gewoon 900 rpm zonder te zingen.
vlotter waarschijnlijk stuk idd.
zit in de tank. bereikbaar via het gat onder de achterbank.
meteen een nieuwe o-ring plaatsen bij het terugplaatsen van de afdichting.
nee nergens last van… bij mij past een m8 maar net erin met nauwelijks speling
@P. Rutser wrote:
Als de ven niet aan slaat is er wel iets aan de hand.
hij heeft hem niet eens zo ver laten komen dus we weten niet of de fan het wel of niet doet!!!!!!
@Jurit wrote:
Duurt wel ca 10 a 15min voordat ie op 90 graden staat.
zoals ik zeg, niks aan de hand dus…
niks aan de hand dus…. :sleeping :sleeping :sleeping
lampje stuk???
@TedMechanic wrote:
@corsaracer wrote:
dus de meter begint pas te stijgen na 30 min rijden en dan gaat hij door nar de 100 graden. van te voren staat hij dus niet op 90 graden tijdens het rijden ofzo of hangt de meter dan helemaal links in de hoek (zo koud mogelijk)??
als hij idd tijdens die 30 min rijden helemaal in de hoek hangt is je thermostaat stuk
maar als hij tijdens die 30 min rijden naar de 90 graden stijgt en als je dan na 30 min rijden stil staat en dan door stijgt naar de 100 graden is er niks aan de hand
Inderdaad, ik vind dat er nogal snel wordt gesprongen naar “kapotte thermostaat”, maar zoals ik het lees is de motor na 10 minuten warm, dat lijkt me een prima thermostaat.
Dat die daarna van 90 naar 100 stijgt tijdens stilstaan is normaal, want je hebt geen rijwind meer.
Daarbij vind ik het nogal gevaarlijk om iemand die duidelijk geen ervaring heeft aan de distributieriem te laten prutsen.
zo dacht ik er ook over :thumbup
past maar is niet compleet.
mist het verbindingsstuk wat de zijwaarste beweging zorgt.
het 2de deel wat bij mtech er wel bij zit. deze is namelijk langer dan origineel.
dus de meter begint pas te stijgen na 30 min rijden en dan gaat hij door nar de 100 graden. van te voren staat hij dus niet op 90 graden tijdens het rijden ofzo of hangt de meter dan helemaal links in de hoek (zo koud mogelijk)??
als hij idd tijdens die 30 min rijden helemaal in de hoek hangt is je thermostaat stuk
maar als hij tijdens die 30 min rijden naar de 90 graden stijgt en als je dan na 30 min rijden stil staat en dan door stijgt naar de 100 graden is er niks aan de hand
P0550 – Power Steering Pressure Sensor Circuit Malfunction
Read more: http://engine-codes.com/p0550.html#ixzz3PCJwOCwe” onclick=”window.open(this.href);return false;
P0340 – Camshaft Position Sensor ‘A’ Circuit Malfunction
Read more: http://engine-codes.com/p0340.html#ixzz3PCKJn1yy” onclick=”window.open(this.href);return false;
@ivartje wrote:
een hoop geld voor een stukje metaal….dat zal toch vast ergens wel goedkoper te vinden zijn?
had deze gezien:
http://www.ebay.nl/itm/Vauxhall-Opel-Corsa-Astra-Vectra-Short-Shifter-Shift-/320707362486?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4aaba5feb6″ onclick=”window.open(this.href);return false;
maar is voor een f23 dus weet niet of dat past
nee past niet!!!
@ivartje wrote:
heb je er al 1 gevonden? want ik kreeg hem niet gevonden via m-tech voor een F15
http://www.opel-tuning.nl/?View=page&part_id=170003&hid=541&lhid=&lvid=&mid=86″ onclick=”window.open(this.href);return false;
dit is hem ivartje.
@ joop1970: ja klopt zijn 2 delen de rest gebruik je van de eigen schakelmechanisme.
dat zijn de delen die richting de versnellingsbak gaan en richting je schakelpook.
en die pen kun je namaken met een M8 bout waarvan je het eerste stukje van de schroefdraad m6 maakt werk perfect en slijf nooit meer :thumb
heb hem zelf ook gemaakt gewoon de pen als voorbeeld nemen voor de lengte van het dikke en dunnere gedeelte
ow en als je besluit er een aan te schaffen
monteer dan wel meteen een set nylon bussen erin. scheelt weer speling in het geheelik zeg doen.
heb meerdere corsa’s gehad met verschillende motoren en versnellingsbakken en allemaal met schakelwegverkorter erin en ik hoef geen originele meer :vertagmisschien handig om te weten waar je woont… of waar de corsa staat…
ik wil niet stoken ofzo maar ik heb vorige week nieuwe bouten voor de trekstang montage aan de radiateurbalk gehaald bij de dealer en die zijn toch echt 10.9 en niet 8.8….
verder ziet het er echt super uit!! :thumbup :thumbup :thumbup
blijft leuk om al die projecten van jullie te volgen :jerry -
AuteurBerichten