Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
originele blokken of is er al wat aan gedaan??
powerbox, nokken enz….ze verbranden niet zomaar……
is het een complete dbilas turbokit??
@FnF_racer wrote:
baan die top geheim is?
of is het zo geheim dat je baas het niet eens weet? :jerry
:jerry :jerry :jerry :jerry :thumb :thumb :thumb
jij snapt hem
mijn schoonbroertje heeft idd ook de nummer 23 als klopsensor
dit is trouwens het opel nummer voor 23:
10457220 6238349 SENSOR,KNOCKING LIMIT,CYLINDER BLOCK
sorry ik dacht dat je 26 moest hebben.
maar zal morgen ff kijken bij de corsa van mijn schoonbroertje welke hij erop heeft zitten
@kendirven wrote:
Ik werk bij een opel dealer :p maar die zeggen dat dit niet meer te krijgen is nr 23 en met nr 26 ben ik niets want dit is de klopsensor voor een x16xe en 2 dradig
Gr ken
HAHAHA wat een pruts dealer is dat dan!!! sorry hoor maar volgens mij heb ik zelf nog een originele liggen hier (nieuw in verpakking) bij de deler gehaald!!
maar wat belangrijk is dat die echt op moment word vastgedraaid en niet zomaar met de hand vast draaien. daar heb ik eens veel problemen gehad na een blok revisie!!
en anders zal ik morgen eens kijken bij de corsa van mijn schoonbroertje. die heeft er een c16xe in liggen
top geheim :vertag
mag ik van mijn baas niet vertellen
:jerry :jerry
ebay is your best friend :thumb
http://www.ebay.nl/itm/Dichtring-Abgasrohr-FA1-121-960-/231312801286?pt=DE_Autoteile&hash=item35db513e06″ onclick=”window.open(this.href);return false;
ff naar de afmetingen kijken maar ik denk dat het de goeie is….
@kiyamizio wrote:
waarom is een xe pakking anders het zijn de zelfde cilinderkoppen?
is niet de pakking tussen cilinderkop en turbo maar 1tje verder denk ik aan zijn beschrijving te zien
15 6 936 romax nummer
zou bij heuts verkrijgbaar moeten zijn
en denk dat elke automaterialen zaak deze zou moeten kunnen bestellen…..
anders bij de dealer proberen met dit nummer:
90423425 860823 GASKET,FRONT PIPE TO TURBOCHARGER CONNECTORdenk het wel…
toen had ik die dingen nog niet binnen!!! dacht dat ze erbij zaten maar helaas.
maar maakt niet uit blijf ik tenminste bezig haha@corsaboy wrote:
Denk meer dat het ff wennen is aan de nylon bussen. Is wel ff wat anders dan de originele bussen. Nu heb je tenminste nier meer het gevoel dat je in een grote pan erwtensoep aan het roeren bent. ;)
:jerry :jerry
moet ze er bij mij nog ff bij beide auto’s inzetten en dan ben ik daar ook voor een groot deel van af
1 februari 2015 om 08:57 In reactie op: uitschakelen eerste versnellings herkenning C20LET #18271222das snel te testen. stekker los auto op contact en in zijn achteruit zetten gaan de lampen niet aan heb je de verkeerde :jerry :jerry
31 januari 2015 om 08:24 In reactie op: uitschakelen eerste versnellings herkenning C20LET #18271220is idd een simpele schakelaar zoiets als je achteruitrij schakelaar.
30 januari 2015 om 20:18 In reactie op: uitschakelen eerste versnellings herkenning C20LET #18271218in je versnellingsbak aan de bovenkant als ik me niet vergis…
30 januari 2015 om 19:57 In reactie op: Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015 #18193079nice!!!
:jerry :jerryanders eens wat siliconespray op de nylonbussen spuiten. kan al veel schelen
is het electrische stuurbekrachtiging of een hydraulische???
en het probleem met je boordcomputer (TID) is waarschijnlijk dat de solderingen van de stekker los zijn. is een veel voorkomend probleem.
deze kun je gewoon ff opnieuw solderen en meestal is het probleem dan wegde slag van voor naar achter word een stuk korter en directer.
het kan in het begin wel wat stroever gaan idd als je de nylon bussen erbij besteld

scheidingsrelais is idd beter
ben idd bang dat het een massa probleem is… anders kan de spanningsval nergens aan liggen
anders ook eens meten direct voor en na de zekering. of je daar geen spanningsval hebt
-
AuteurBerichten