Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
netjes freek!!
9 september 2013 om 08:16 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372770lekker bezig marcel!
20 sept gaan we voor de 11.7!!
dus de achteras was na het lassen dus niet goed uitgericht.
:kewlpics :kewlpics
http://www.dbilas.de” onclick=”window.open(this.href);return false;
succes.
dan moet je de gedeelde as van een calibra of vectra hebben.
ff naar beneden scrollen en je hebt een voorbeeld van de gedeelde as incl maten
http://www.corsa-novatuning.nl/?page_id=23″ onclick=”window.open(this.href);return false;
maar heb je ook wat aan de trekstangen gedaan of de draagarmen??
je hebt zeker een lange en korte aandrijfas eronder en geen gedeelde aandrijf as ipv de lange.
en zeker ook geen sper.
dan is dat je probleem!!
of in/outbox vol??
niks photoshop :vertag :vertag
is idd beter voor de accu :ass
kan gewoon met je bougies erin.
gewoon zorgen dat hij geen vonk en brandstof krijgt.
dacht als je de krukas sensor loshaalt dat hij dan niet inspuit en niet vonkt.
dan gewoon een aantal keren lang starten en als je een oliedruk meter hebt zou je daar op moeten zien dat je oliedruk begint op te bouwen, zal wel niet veel zijn maar genoeg om overal smering te krijgen voor je hem uiteindelijk start.
is de slang niet gewoon stuk….
Thanks!! hier heb ik wat aan!!!
12 augustus 2013 om 16:48 In reactie op: onderstel en wegligging nog meer verbeteren corsa b #18166282zoals Corsa_Gsi al zegt volledige kooi erin en carrosserie helemaal doorlassen
wou net zeggen, heb met de oude corsa wel eens 125 graden aangetikt op het circuit.
was wel een x14xe zonder oliekoeler maar dan nog
rijgeluiden heeft ook heel veel te maken met je banden.
is erg afhankelijk van het type band wat je erop hebt liggen.
11 augustus 2013 om 17:35 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373613ging goed man!!! mooi stoppie ook nog!!!
@DunNow wrote:
@corsaracer wrote:
staat alweer dagen stil…
maar moet eigenlijk mijn remklauw ff controleren want volgens mij blijft een klauw hangen.
maar ik ben bang dat als ik de wielbouten ga losdraaien ze afbreken aangezien het aan de andere kant ook is gebeurt doordat de vorige eigenaar te korte wielbouten heeft gebruikt bij zijn velgen en ik er nu andere op heb en daardoor de bouten er verder in de naaf gedraaid worden en daar in het ongebruikte materiaal komen wat aardig geroest is en dus goed vastgevreten zijn… dus volgende week op het werk ff aan de gang in de pauze..bouten breken, uitboren, optappen en weer monteren.
aan de linkerkant braken er een paar maanden geleden 2.
eens kijken of we dat kunnen verbreken hahaLuchtsleutel? Alvast succes :jerry
de vorige kreeg de luchtsleutel ook niet los…. t-stuk met 2 meter lange buis erop… en met nog redelijk wat kracht kwamen ze pas los…
staat alweer dagen stil…
maar moet eigenlijk mijn remklauw ff controleren want volgens mij blijft een klauw hangen.
maar ik ben bang dat als ik de wielbouten ga losdraaien ze afbreken aangezien het aan de andere kant ook is gebeurt doordat de vorige eigenaar te korte wielbouten heeft gebruikt bij zijn velgen en ik er nu andere op heb en daardoor de bouten er verder in de naaf gedraaid worden en daar in het ongebruikte materiaal komen wat aardig geroest is en dus goed vastgevreten zijn… dus volgende week op het werk ff aan de gang in de pauze..bouten breken, uitboren, optappen en weer monteren.
aan de linkerkant braken er een paar maanden geleden 2.
eens kijken of we dat kunnen verbreken haha7 augustus 2013 om 18:30 In reactie op: Calibra Turbo ’93 *14-05 Overhaulin’: plakplaatjes* #17472758zou zo maar eens kunnen ja….
daarvoor en daarno gelukkig nooit meer meegemaakt
tsja servaas het is niet allemaal dhra wat races organiseert…
en het word wel eens tijd dat de corsa onderhoud krijgt, jesus wat rookt dat ding… vond hem in oschersleben al erg maar hier rookt hij nog erger!!!
6 augustus 2013 om 19:39 In reactie op: Calibra Turbo ’93 *14-05 Overhaulin’: plakplaatjes* #17472756goed bezig!!
en dat van die remvoering heb ik al eens eerder mee gemaakt bij mijn corsa. waren gewoon helemaal los gekomen en lag ergens onderin de remtrommel te rammelen….
gelukkig gebeurde het dichtbij huis en hoorde ik het snel….
maar daar word je niet gelukkig van!!!!
heb je al eens naar het pennetje gekeken dat de versnellingsbak verbind met het omkeermechnisme??
vaak zijn die dingen gaar waardoor hij ook niet meer lekker schakelt.en voor de olie gewoon ff naar de dealer gaan en 2×1 liter halen. in de bak zelf gaat ongeveer 1,6 liter. dit kan de dealer je ook vertellen
je moet hem volgens mij vooraan zetten waar hij van 4 naar 2 gaat. daar zit hij origineel ook en niet waar hij alles bij elkaar komt.
-
AuteurBerichten
