Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
mooi om te horen!!
als ik op de foto kijk is het en rotor ontsteking.
maar de dis werkt wel in 2 delen maar ik dacht wel dat het cil 1en 4 samen was en cil 2 en 3 samen… correct me if i’m wrong…..
niet schrikken, 1,5 bar bij 860 rpm
kist van 90cm breed past erin.
je oliedruk moet rond de 2,3-2,4 bar zijn bij stationair
gaan jullie ook kleine maten maken dan 18 inch??
en wat gaat een set ongeveer kosten??
foto gevonden…

als ik me niet vergis is het tussen cil 2 en 3.
en mijn kop die ik ga gebruiken binnenkort is er ook gedaan.
OMR in overijssel
ff corsaboy contacten!!
je kan dacht ik de chip die in je oude sleutel zit omzetten naar de nieuwe sleutel.
dan de sleutel weer “dicht” maken
anders kan ik je wel helpen met montage als je dat wil.
woon toch in de buurt.
op de inlaatkant van de olieleiding op de turbo.
aan de bovenkant van de turbo.
ff opcom eraan hangen en je kunt zien of de lambdasonde nog werkt.
@Turill wrote:
Vandaag teruggehaald van de APK, helaas heel wat reparaties moeten doen die samen boven de 300 euro zijn gekomen. Dit heeft me wel 2 nieuwe ashoezen, een nieuwe spoorstang en een nieuwe stuurkogel opgeleverd. Verder hebben ze een dimlicht recht gezet, de bedrading van de kachel (haperde) gesoldeerd en de achteruitrijverlichting gefixed (schakelaartje was kapot dus tijdelijk draadje getrokken om hem werkend te maken). Ik had ook een nieuwe brandstoffilter liggen die ik er niet onder kreeg, dit hebben ze ook gedaan.
Ja ik weet dat dit vast goedkoper kan maar dit soort dingen zelf niet dus moest het maar zo. In ieder geval kan ik weer een jaartje mee hoop ik zo.Ik baal wel dat het stuur nu scheef staat, ik was hier al voor gewaarschuwd ivm het vervangen van dingen aan de stuurinrichting maar ik heb geen zin om hem weer uit te lijnen (dit heb ik recentelijk al laten doen). Is het verstandig om dit wel te doen.. want een scheef stuur boeit mij niet echt als het mijn banden niet extra slijt ;)
ja je moet hem laten uitlijnen want je stuur staat niet voor niks scheef!!
kijken we morgen wel naar als je hier bent :vertag
maak maar een lijstje wat er allemaal gedaan kan worden morgen ;)
@kadett4x4 wrote:
@ corsaracer.
misschien zie je me nog wel eens rijden, kom zelf uit schaijk.groeten.
haha gaaf dan wil ik zeker een keertje aankomen en de kadett eens goed bekijken!!
:jerry :jerry :jerry :jerry
je zou vege motoren kunnen contacteren. zij doen ruilmotoren. deze motoren zijn kaal maar en gereviseerd. mijn broertje heeft er een blok weggehaald voor zijn vorige astra (x20xev)
http://www.vege.nl/nl_nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
29 september 2013 om 16:57 In reactie op: C20LET koppeling voor heel veel koppel / vermogen #18175775servaas anders hier eens ff kijken: https://www.facebook.com/pages/Don-Octane/333796023330592?hc_location=stream” onclick=”window.open(this.href);return false;
misschien dat hij iets voor je kan betekenen….
op de gasklep.
http://ecat24.com/catalog/part/1/15/273/4255/20640/” onclick=”window.open(this.href);return false;
nummer 12
turbo klauwen passen met sommige 15 inch velgen, niet alle!!!
want ik kreeg mijn bsa er wel over maar mijn borbet bs niet
handig om erbij te zetten waar je woont :vertag
is idd niet met loctite insmeren maar met speciaal vet wat ook bij de arp bouten erbij zit.
-
AuteurBerichten
