Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
dat is idd :swear mooi spul Ram!!!
tijd voor een volle batterij!!!!!!!!!!!!!!!!
weet ik niet….moet het pedaal ook verder intrappen en het gevoel is minder hard dan hiervoor. ik heb het gevoel dat de oude remmen harder “happen” maar goed dat waren ook ferodo sportblokken en gegroefde en geboorde remschijven en nu gewoon vlak.
anders vrijdag nog maar eens goed ontluchten met wat meer druk :Dmaar we gaan die remklauw die bleef hangen ff reviseren en als die weer goed is misschien de boel weer terug bouwen haha
houd je van de straat :vertag :vertagander remsysteem aan de vooras gemonteerd ivm met een remklauw die bleef hangen. rij nu met een calibra turbo remsysteem rond :D
alleen nu maar eens ff kijken voor een iets grotere hoofdremcilinder. heb het gevoel dat hij minder hard remt dan met het systeem van de astra gsi wat erop zat. :hmmz :hmmz :hmmz
het subframe van een astra f is niet zelfcentrerend!! ben ik uit eigen ervaring achter gekomen.
bij de astra van de vrouw heb ik het gewoon kunnen en moeten verschuiven omdat ik anders de uitlijning niet goed kreeg.
ben bijna een halve dag aan het meten en verschuiven geweest voor het eindelijk goed stond.mijn tip nog steeds zet hem gewoon ff op een uitlijnbank en kijk of alles goed staat. en zolang er niet iets versteld hoeft te worden kost het bij de meeste niks
toch de astra ff laten uitlijnen denk ik…
@TS:
klasen heeft niet eens alleen een chip voor de opc NE maar dat begint bij een chip en een andere voorkat (kosten 688 excl 50euro inbouw)
EDS ga je met alleen een chip naar ongeveer 230 pk (kosten 399 euro en niet op de bank afgesteld maar gewoon software erin en rijden, kosten voor een meeting!!! 75 euro extra)
dbilas alleen chip 220pk (kosten 499 euro, kan alleen nergens vinden of dit een aftelling op de bank is of niet..)bij unlimited tuning betaal via het forum 375 euro incl dynoruns en alles erop en eraan. en als je niet tevreden bent laat je de originele software terug zetten.
@RemcoV wrote:
Unlimited tuning is niet zo gespecialiseerd in Opel als EDS. Volgens mij is Unlimited Tuning meer een bedrijf die kant en klare software voor zoveel mogelijk auto’s overal vandaan haalt en doorverkoopt, waar verder niks mis mee is want ook EDS propt gewoon een voorgeschreven map in je Corsa als je hem niet op maat laten maken.
Bij EDS kunnen ze zonder twijfel meer uit je Corsa halen, ik geloof dat ze tot 240pk/330nm kunnen gaan!
ben ik toch niet helemaal met je eens!!
we zijn er met de astra opc2 van mijn broertje geweest en die software is dus gewoon op de auto geschreven en niet zomaar ff een standaart kant en klaar dingetje ingezet!!!
heeft uiteindelijk 6 of 7 runs gekost voor zij en wij tevreden waren over het resultaat!!!!
de jongen die daar de software schrijft weet echt wel wat hij doet :vertagallemaal met kabel
DAMN!!! :(
Gecondoleerd en veel sterkte in deze moeilijke tijd!!!!
zet mij er maar bij.
heb opcom en via torque kan ik veel andere merken uitlezen
origineel zitten ze ook gewoon rechtop aan de bovenkant van de uitlaat van een c20xe…
lijkt op 17 inch…..
vind ik persoonlijk net iets te groot voor een b-tje….maar gelukkig persoonlijke keuze.
maar ziet er toch wel goed uit…
omr
kosten zal denk ik iets van 40-50 euro zijn….
opc kan nog altijd. blok van een corsa opc eirn en klaar!!
maar deze ziet er goed uit!!
@ivartje wrote:
@corsaracer wrote:
ik heb de zelfde als servaas gereden in een x14xe maar wel de zelfde ervaringen!!
wie is servaas :jerry
:jerry :jerry sorry
ik heb de zelfde als servaas gereden in een x14xe maar wel de zelfde ervaringen!!
gaat de radio aan als je de sleutel op contact zet?
zoja dan kan het ook nog aan je contactblokje liggen achter op je contact slot
15 februari 2014 om 19:51 In reactie op: Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015 #18192932coscast is idd anders dan de ks koppen
dacht zo ff uit het hoofd 13 mm dik en ks 11mm dik
ik kan me geen reden bedenken waarom ik hem niet zou aansluiten…
JA!!! die moet je aansluiten!!! anders heb je helemaal geen doorstroom door de kop heen dacht ik.
meestal zijn het de tanden van de versnelling die eerder de geest geven dan de price-as denkt…
maar goed mijn ervaring is gebaseerd op dragracen en niet op cross :vertag
31 januari 2014 om 18:39 In reactie op: Project 96′ Corsa B Ibherdesign Widebody (Oranje) (Update14) #18200227:kewlpics
mooi spulleke!!
gaat voor geen meter passen.. afmetingen zijn heel erg verschillend.
nice!! :thumb :thumb
-
AuteurBerichten