Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
koekoek
Slaap zacht Vectra A, tot na de winter :)
Ten opzichte van je originele velg komt de 8,5J ET41 velg 15,mm verder naar binnen toe (richting je veerpoot)
en je velg komt 23,1mm verder naar buiten toe (richting je spatbordrand)
Dan heb je een idee met meten :thumb
(let op dit geld alleen voor je velgen, van rand tot rand, heb dit berekend zonder banden)Qua banden maat durf ik je geen advies te geven, gezien je tellerafwijking in vergelijk met je aangegegevn originele maat
gaat zels een 35er band een kilometer of 6/7 te weinig aangeven op je teller ten opzichte van nu :thumbEen accu test je niet met een multimeter op het aantal volts
Een accu test je onder volle belasting met een accutester om te kijken of die niet inzakt. :thumb :thumb
en zijn maximum capaciteit nog haalt.Dat klinkt als een goede bestemming voor dit leuke monstertje :thumb :thumb
Hopelijk houd je ons op de hoogte met de vorderingen :kewlpicsIdd fijn dat die naar een liefhebber gaat, :thumb :thumb
3 september 2016 om 20:00 In reactie op: Nog steeds probleem met de blower ( wat nu Opel kenners ) #18325848Een slechte spoel in de kachel-motor kan zoiets ook veroorzaken, de ene keer wel contact dan weeer geen contact,
Gaaf kleurtje op je dash, dat staat zeker goed :thumb :thumb
Ohja van belang natuurlijk, ik sta op 185/60/15 winterbanden het hele jaar door :thumb
Ik rij met met mijn 3drs c16nz gemiddeld rond de 1op 16
Veel autobaan en langes tukken rond de 1op17
veel in de stad rond de 1op13Een 5drs D-kadett in Venray op de langstraat met 6J 13 inch et30 ats-sen :thumb
Beunen met de slijptol aan je remschijven??? :hmmz :hmmz
Daar hebben ze een draaibank voor uitgevonden.
als je zelf handig genoeg bent omn ze eraf te halen kun je, als de schijven nog dik zat zijn kun je ze af laten draaien,
genoeg plekken waar ze dit kunnen, voor niet teveel geld :thumbWow wat een gave motor en dan op carbs, Ik ben erg benieuwd naar een filmpje met het geluid van deze Manta,
Volgens mij loopt dat machtig gaaf!!!Mooie Manta,s vindt de A altijd een machtige verschijning :thumb :thumb
leuke plaatjes :thumb
Die is inderdaad erg DIK!!!
In de nieuw geleverd champion 16v 5drs van 90 van mijn toenmalige overbuurman zat er eentje met een gele piek, geen boogje.
Dit weet ik 100% zeker daar hou ik de 12 jaar oude wagen in 2002 overnam zat die er nog in en de tellerklok is zeker weten in die 12 jaar ervoor NIET vervangen.Kan de Astra weer vele tevreden kilometers snorren king: king:
Welkom Edvard :thumb
Schitterend en met een heel erg mooi interieur, vindt het erg chiq staan zo de donkere insignia met de lichte bekleding :thumb
Idd duidelijke uitleg :thumb
als ik het topic nu goed gelezen heb qua tips waar asconahobbyist wat aan heeft
– als eerste de motor terug op tijd zetten
– distributieriem erop leggen
– en op hoop van zegen dat er niet meer kapot is ronddraaien en kijken wat het doet.mocht dit niet in orde zijn, en de compressie of dergelijke niet in orde zijn,
zijn er alleen de kosten van de nieuwe distributieriem los en moet de kop alsnog gelicht worden,
met bijbehorende kosten die nodig zijn voor reparatieVat ik het zo goed samen? ;)
Mooi DirkJan, dat je de oplossing ook post :thumb :thumb en met zeer duidelijke foto,s :thumb :thumb
Zulke topics met antwoorden zijn tenminste erg behulpzaam ook voor een ander na je die deze storing misschien ook heeft king: king: king:
Zoals mijn oma zou zeggen :hmmz :hmmz
28 augustus 2016 om 20:19 In reactie op: Wie kan mij helpen? Zwarte achterlichten opel astra g coupe #18325428Als je de volledige bewerker opent als je een bericht plaatst zie je [IMG]tags
als je de afbeeldingslink hiertussen plaatst wordt je afbeelding zichtbaar :thumb
een 72er 1.6 motorblok, kan naar mijn weten, uit de volgende auto,s komen in dat jaar:
of uit de ascona A, of uit een A-manta (N of S)De rekord D die toen leverbaar was had meen ik een 1.7, of een 1.9 en diverse groter.
Edit toevoeging>> Thanks voor de juiste info Commo67 :thumb b-kadett idd 1.5,
-
AuteurBerichten