Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Goede keuze . WIT :thumb :thumb :thumb
He Ger je hebt nog wat kapot thuis,je toetsenbord van de pc is blijkbaar stuk.
De knop van het uitroepteken !!! is stuk, blijft waarschijnlijk hangen
Ruige Ascona :thumb
Alleen haal alsjelieft dat namaak ik want to be ratlook thema zo snel mogelijk weer van die asci af. :wtf :wtf
Achterlijke rode sticker en de scheefheidsstoerheiddingesgevalvoorkleinepikkies plaatsing van de kentekenplaat :puke :puke
LIMBURG!!
Beste Andre
Ik kan niet anders zeggen als :
30 pagina,s pure OPEL-PORNO van het zuiverste soort.Respect voor het vele werk :thumb :thumb :thumb
Als het dan toch in een Dacia moet :D :D

Beste Jan
Welkom hier op het Forum.
Leuke collectie auto,s heb je.
De 307 ligt goed plat :thumbDe GT is zelf een van mijn favorieten, volgens mij wordt ze goed en grondig aangepakt.
Veel plezier hier op het forum gewenst ;) ;)
Greets…. king:
Vandaag maar eens even de olie en fileters vervangen. :thumb :thumb
Zat er weer 10.000 op, (net geen drie maanden voor nodig gehad)Hahahaa :thumb
Volgens mij is dit gewoon een gevalletje van een zeurende vrouw/vriendin hebben.
Zoeiets in de trant van, Schat wanneer hou je eens op met je manta en doe je iets met je hele gezin.
Hoppatee, dikke picknicktafel voor 4 personen achterop en vrouwtje ook weer blij.
Of optie 2. Het zwart-rode A-team busje staat om de hoek en dit moest mister T in 3 minuten in een verlaten mijnschacht inelkaar flansen voor kolonel dekker kwam
:ass :ass :ass :ass :ass :ass :ass :ass:thumb :thumb
+1 Mooi kadettje king: king:
Was het ook al aan het denken gewoon stuurbekrachteging erin
Dat stelt bij een kadettje niet gek veel voor
Stuurhuis wisselen, ledingen en reservoir en pomp bevestigen, afvullen en sturen maar.
(stuurhuis is peanuts, pomp is ook drie schroefjes, meeste werk is leidingen vastzetten)Bij een kadettje kun je toch ook gewoon het stuurhuis van zo ongeveer elke astra f pakken.
In ieder geval zeker van de fase & Astra-F
Heb er al meerdere E-kadetts voorzien hiermee, evenals D-kadettjesZal iemand hier op het forum ook echt nog wel een setje hebben liggen.
Even dromen over mijn droom signum. :wub :wub
Misschien een ideetje om de 19inch OPC velgen
om te laten bouwen naar meerdelige 20inch OPC velgen :wub :wub :kewlpicsFoto 1 king: king: king: king: king: king: king: king: :wub :wub :wub :wub :wub :thumb :thumb :thumb
( setje uber-ubergeile 19inch !!! wielen)Foto 2 :wtf :wtf :wtf :shock: :shock:
Beste Musti20
Als ik het goed lees heeft de tweede :thumb een prijs van bijna 270 euro
de andere :hmmz kost rond de 250 euroDe eerste vindt ik een no-go :hmmz
Dat is gewoon 1 demper met een stuk buis teveel.De tweede daarentegen vindt ik een zeer mooie uitlaat,
Maaktmijn idee het plaatje echt af.
Zeker gezien de prijs van de tweede een zeer interresesante upgrade :thumb :thumb:jerry :jerry
Goed, we kunnen nu dus starten en sturen. Dan komen we bij een iets moeilijker onderdeel,
namelijk het rijden. Dit kunnen we onderverdelen in: (1) het wegrijden en (2) het doorrijden.
We beginnen met (1).(1) Het wegrijden:
U zit in de auto. De motor draait. U heeft het stuur stevig vast. Nu tilt u de rechtervoet iets op en beweegt hem tastend naar voren, terwijl u door de voorruit over de motorkap heen in de verte kijkt. U tast net zolang tot u drie pedalen voelt. U zet uw voet stevig op het rechterpedaal en drukt dat tot de bodem in. Het geluid van de motor verandert hierdoor van toonhoogte. Dat is goed, want dat moet. De brullende motor duidt erop dat u gas gegeven heeft, zoals dat in vaktermen heet. Het rechterpedaal heet dan ook het gaspedaal. Nu zet u uw linkervoet op het linkerpedaal. Dit is de koppeling. Behalve als u in een auto met automatische versnellingsbak zit, dan is het de rem. En dan is de kans ook groot dat de wagen vooruitgestoven is en u inmiddels de grootste moeite heeft om op de weg te blijven, aangezien u nog steeds uw rechterpedaal tot de bodem ingedrukt houdt, tenzij u natuurlijk alweer iets geraakt heeft.Voor de anderen is het de koppeling. Die drukken we ook tot de bodem in. Nu komt er een gevaarlijk onderdeel: u moet een hand van het stuur halen en hiermee de versnellingspook vastpakken. Dat is dat ding rechts van u, met die H-vorm erop getekend en die cijfertjes erop. Linkshandigen zijn hier enigszins in het nadeel, maar na enig oefenen zullen zij spoedig in staat zijn ver genoeg over te hellen om te kunnen schakelen zonder in de knoop te raken. De rechterhand, die nog steeds het stuur vasthoudt, zit hen hierbij wel een beetje in de weg, maar het is onverstandig dan maar beide handen van het stuur te nemen, vooral onder het rijden, en dan met name in bochten. Helaas zijn er nog geen auto’s speciaal voor linkshandigen ontwikkeld, maar er gaan geruchten dat er in het laboratorium van de Universiteit van Milwaukee (USA) op dit gebied grote vorderingen zijn gemaakt, met een bewonderenswaardig gering verlies aan proefdieren.
We staan nu met loeiende motor klaar om weg te rijden. U beweegt de pook zover mogelijk naar links en duwt hem naar voren. De wagen staat nu hopelijk in zijn één. Tenzij hij in zijn achteruit staat, maar dat merkt u vanzelf. U tilt langzaam de linkervoet op. Als u de voet hoog genoeg opgetild heeft, zal de wagen beginnen te rijden. Aangezien u de andere voet nog steeds op het gas heeft, moet u goed sturen. Hiervoor heeft u, vooral in het begin, beide handen nodig. Om te oefenen rijdt u een parcours met zoveel mogelijk bochten erin, bijvoorbeeld tien keer om het huis, of een slalom door het bos. Als u het gevoel heeft dat het goed gaat, laat u met een hand het stuur los. U herhaalt het parcours terwijl u met een hand stuurt. U blijft gas geven, er is geen enkele reden om dat niet te doen. Nu kunt u proberen ook de andere hand van het stuur te nemen en het parcours met losse handen nog een keer te rijden. Verstandig is dit niet.Nu gaan we iets spannends doen: we gaan schakelen onder het rijden. U pakt de pook vast, drukt met de linkervoet de koppeling tot op de vloer en hoort hoe de motor begint te gieren. Snel trekt u de pook naar achter en laat de koppeling los. Dit oefent u tot het soepel gaat. De derde versnelling is nu makkelijk te vinden (pook rechts naar voren) en de vierde ook (pook rechts naar achteren). De plattegrond staat er ook niet voor niets opgetekend, bestudeert u die dus. Dat kunt u misschien het beste doen voor u wegrijdt, zodat u tijdens het rijden op de weg kunt blijven kijken. Dat komt het weloverwogen sturen ten goede. En onthoudt: hoe harder u rijdt, des te beter moet u sturen. Dit vergt enige training. Ons uiteindelijke doel is elke bocht met topsnelheid te kunnen nemen, zodat wij ook wanneer wij op koopavond door het voetgangersgebied rijden niet hoeven af te remmen.
Wij hebben per slot van rekening de auto aangeschaft om ons snel van A naar B te begeven, anders hadden we verdorie ook wel kunnen blijven fietsen.
:jerry :jerry
Nou nog een bietje verliege en dan ist der goot :thumb :thumb
9 april 2012 om 20:43 In reactie op: wordt er snacht’s geflitst op snelwegen(a50, a67,a73)? #17873696En kennis binnen het korps hebben denk ik, verder zou ik geen opties weten
Maar het is wel een feit, als je met dergelijke snelheden geflitst bent zal het geen weken duren.
Ben zelf een 7 jaar geleden geflitst met een calibra 16v met ongeveer 195 op een 80 kmweg
(voor de bekenden hier in de buurt, het was onderlangs de maas van kessel naar hout-blerick).
Het heeft welgeteld 6 dagen geduurd eer de oproep om te verschijnen voor de rechtbank op de mat lag.dat 1985 zie je op kapazza bij heel veel advertenties staan,
daar hoef je verder niet vanuit te gaan dat het klopt
dat komt omdat de bouwjarenlijst in eerste instantie niet verder terugloopt als 1985 voor het plaatsen van een advertentie.9 april 2012 om 19:40 In reactie op: wordt er snacht’s geflitst op snelwegen(a50, a67,a73)? #17873691Korps noord-limburg is aardig fanatiek de laatste tijd.
Afgelopen donderdagnacht :wtf om 1.30 zoiets stond de flitswagen op de napoleonsbaan in Baarlo voor bij de Tango.Op de A67 staan ze heel geregegld, ook snachts.
Vaak tussen het esso tankstation na afslag helden en vlakbij afrit asten.Op de A73 staat ook zeker vaker snachts een flitser, meestal tussen afrit horst en venray-noord.
G
De keus tussen de zwarte en de groene motorklep is heel gemakkelijk.
Ik kies geen van beide, je kunt nog beter ZONDER motorkap gaan rijden
Vindt het echt zwaar afbreuk doen aan de kadettIk zou inderdaad ook voor een dieselbult of dergelijke gaan.
Denk dat met een beetje rondvragen zo een klepje voor weinig wel te maken is.
Zo vreselijk moeilijk is het toch ook weer niet om een bult in een klep te lassen.[youtube:1ya2dfqd]http://www.youtube.com/watch?v=7u65bkPEAQ0[/youtube:1ya2dfqd]
filmpje van deze gsi :thumb :thumb

[img]

Doe mij maar iets met curry
-
AuteurBerichten