Corsaliefhebber

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 1,005)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: AXE velgen op Corsa b 1.2 16V #18360631

    ja, met de velgen naar een goede bandenboer/ wielencentrale gaan en de juiste passende wielbouten er voor kopen  :good:

    als de mistlampen niet in de optielijst of in het verkoopcontract als aanwezig staan wens ik je veel succes met gelijk halen

    In reactie op: Verbruik Manta 1.9 met dubbele weber: 1 op 7 #18360078

    volgens mij rijden er een hoop gare manta,s met cih rond of veels te brede banden als ik deze verbruiken lees.

    Ik rij probleemloos 1 op 12 met een geheel originele 19n, en dan kan ik op de autobaan gewoon op de linkerbaan meerijden met het verkeer.

    en hoef echt niet als een opa te doen als er eieren onder mijn gaspedaal liggen

    Rij dan ook geen achterlijk brede banden op weet ik hoeveel j velgen of getrokken zooi maar gewoon de originele bandenmaat op de originele velgen, wagen is niet verlaagd,

     

    Maarre het raar vinden dat een opgevoerde motor met dubbele webers veel zuipt, is ongeveer hetzelfde als met een mega dik wijf thuis komen uit de kroeg en dan verbaast zijn als er kleren uitgaan dat ze een dikke pens heeft… :wacko:  :unsure:  :unsure:

    In reactie op: Brandstofadditieven , voor of tegen ? #18347825

    Tja 1 zwaluw maakt nog geen zomer…
    Kun je dat ook wetenschappelijk onderbouwen ergens mee?
    genoeg ervaring hier, ook met ppo-systemen over meer als 4 miljoen gereden kilometers van verschillende klanten en buiten het
    toen goedkoper rijden koekte toch elke motor met ppo harder aan als op de gewone diesel,
    Beter lopen heeft geen enkele auto erop ooit op gedaan als op 100% diesel,
    en dan praat je over hiervoor geschikte systemen met verwarming en alles.

    Ik denk dat je je injectors eens moet laten testen op hun sproeibeeld :good:
    als je je diesel moet gaan verdikken met olie (arachide dus) met een lager brandpunt en hogere roetproductie bij verbranding
    als de in NL geleverde Diesel
    we hebben een van de beste brandstoffen ter wereld hier in Nederland en ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat ze bij de Shell in Pernis waar dag en nacht vele testmotors onafgebroken niks anders doen als brandstoffen testen en de invloed op de motor en milieu hiervan.
    echt wel iets meer ervaring hebben met brandstoffen en dit ook kunnen aantonen met onderzoek.
    Best interresant om te zien wat er werkelijk bij komt kijken, heb al meerdere keren dit proces mogen aanschouwen in Pernis
    Mijn broertje doet namelijk de hele dag niks anders als zojuist bovengenoemde werk bij de Shell :whistle:

    In reactie op: help 1.9cdti #18347822

    lucht in je aanvoerleiding?

    In reactie op: Jasper’s ’97er Corsa B X16SZR #18347821

    [quote quote=18345602]Uiteraard ook nieuwe motorolie, oliefilter, bougies, bakolie en koelvloeistof erop of erin gedaan[/quote]

    Ik lees niks over waterpomp/distrubutieriem/spanrollen? :-)

    In reactie op: E10 benzine getankt #18347820

    en het verbruik stijgt ook ongever met 5% evenredig omhoog, maar in wat ze hier gewoon 95 noemen zit al jaren een verhouding van 5% ethanol dus je zou van e5 kunnen spreken in plaats van euro 95

    de op polyethyleen glycol gebaseerde remvloeistoffen zijn hygroscopisch,
    ze trekken water aan. Dat water lost op in de remvloeistof en verlaagt het kookpunt.
    Een deel van de warmte die de remmen opnemen, wordt via de remblokken overgedragen aan de remvloeistof.
    Gaat die daardoor koken, dan verliest de remvloeistof zijn functie.
    Als de bestuurder het rempedaal intrapt drukt hij alleen maar dampbelletjes samen.
    Een verse DOT 4 remvloeistof heeft een kookpunt van minimaal 230°C.

    Veel belangrijker dan dit zogenaamde ‘droge’ kookpunt is het ‘natte’ kookpunt van remvloeistof.
    Dat wordt gemeten met 3,2% water in de remvloeistof.
    Die situatie doet zich voor als de remvloeistof een aantal jaar in het systeem zit en
    heel geleidelijk door de remslangen heen vocht heeft opgenomen.
    Hoe ouder de remslangen hoe sneller dat gaat.
    Met 3,2% water in je remsysteem, dus 96,7% nog steeds remvloeistof krijg je al een heel ander minimaal kookpunt: DOT 4: 155°C

    Tel het je maar uit zou ik zeggen of het je een paar tientjes remvloeistof waard is :wacko: :wacko: :bye:

    In reactie op: Iemand in de buurt van Helmond? #18347593

    Ik woon er 50 km vandaan maar dat is ook 45minuten heen en 45 minuten terug.
    dus ook anderhalf uur rijden,
    Als je echt interesse hebt in zoiets rijdt je er gewoon naar toe,
    Durf te wedden als dit een goedkope oer-panda was geweest je al in de auto had gezeten.

    In reactie op: gezocht einddemper kadett e hatchback #18347264

    Gratis koek en bier dan maar, voor een ieder die me geholpen heeft,
    ohh wacht dan krijg ik alleen zelf een biertje… :good-job:

    In reactie op: gezocht einddemper kadett e hatchback #18346967

    Kan beter bij de PSA dealer gaan vragen blijkbaar, verwacht daar haast meer reactie als hier…

    up>>

    In reactie op: aux ombouwen tot usb #18345775

    Der is niemand hier die je hier een antwoord op kan geven als je niet minimaal een type radio vermeld,
    ook al lijkt dat in je gedachten heel logisch dat we dat wel kunnen raden met hulp van een glazen bol :wacko: :wacko:

    :dank-u: :dank-u:

    In reactie op: Breedste onder mijn vectra stationwagen #18345773

    zou toch eerst eens zorgen dat je weet waar je het over hebt, der klopt geen kut vanaf je beginpost van dit verhaal,
    Als je de binnenkant van je velgen 5mm af hebt laten draaien is je ET-waarde niet lager maar hoger!!!!
    oftewel als je et35 was voor het afdraaien van het velghart is de et nu 40!!!!!!!!!!!!!

    Als je een spacer plaatst (en dus materiaal toevoegt) wordt je ET-waarde wel lager.

    Groetjes van een wielkenner B-) B-) :dank-u: :dank-u:

    In reactie op: Hallo allemaal, even voorstellen. #18345191

    Welkom

    In reactie op: vraag over verlaging jamex veren Opel Kadett e #18345186

    stuur Jamex zelf gewoon een mailtje, ze bestaan nog altijd,
    heb al vaker goede respons gehad op vragen aan hun.

    In reactie op: Manta a restauratie #18344701

    Dit is echt 100% pure A-Manta PORNO!!! :heart: :heart: :heart: :yahoo: :yahoo:

    In reactie op: Ascona c digitale dashboard #18344691

    of je hebt niet de juiste pulsgever, zijn verschillende in

    In reactie op: mp3 afspelen Agila 2010 #18344625

    eerst eens vermelden welke radio je hebt?
    Der is niemand hier die in een glazen bol kan kijken en zien welke je hebt… :unsure:

    [size=190]NEE!! IS 65PK OP 1025KG!!![/size]

    In reactie op: Rem druk verloren onder het rijden. #18342597

    Ik ben ergens toch wel benieuwd of je het nu gevonden hebt?,
    en zo ja wat het was
    Staar je trouwens niet blind op de apk, apk is uiteindelijk een moment opname
    geen garantie dat alles zeker een jaar heel blijft :)

    In reactie op: Corsa B 1.4i (90pk) 2001 originele remschijven #18342596

    [quote quote=18342562]
    Als je de bovenste niet geventileerde hebt, dan zou ik als de wiedeweerga ombouwen naar de klauwen van minimaal de x14xe (236mm geventileerd)!!

    [/quote]

    Hier sluit ik me 100% bij aan!!!!!!!!!

    In reactie op: Monza V8 #18342595

    Mooi, mooi, mooi, De aanhouder gaat zeker winnen :)

    Beste Joseph, Dank je wel voor de terugkoppeling en dat je de oplossing gevonden hebt,
    Zo heeft dit topic ook nog meerwaarde voor een ander lid idd die met hetzelfde probleem zit,
    Misschien een kleine tip om <opgelost> in de titel van de startpost te zetten :)

    In reactie op: ATS Classic 13″ of de Berlina velgen? #18342558

    Erg goede keuze!!
    Ik vind ATS-sen er echt bij passen, maar gezien de zeldzaam mooie staat van je ascona
    vind ik de Berlinetta velgen 1000x mooier,
    niet verbreed zijn ze mijn idee een stuk zeldzamer onderhand als de ATS-sen

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 1,005)