Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ja, met de velgen naar een goede bandenboer/ wielencentrale gaan en de juiste passende wielbouten er voor kopen :good:
4 september 2018 om 00:51 In reactie op: Foute info van verkoper dealer over mistlampen inbouwen voorzijde #18360079als de mistlampen niet in de optielijst of in het verkoopcontract als aanwezig staan wens ik je veel succes met gelijk halen
volgens mij rijden er een hoop gare manta,s met cih rond of veels te brede banden als ik deze verbruiken lees.
Ik rij probleemloos 1 op 12 met een geheel originele 19n, en dan kan ik op de autobaan gewoon op de linkerbaan meerijden met het verkeer.
en hoef echt niet als een opa te doen als er eieren onder mijn gaspedaal liggen
Rij dan ook geen achterlijk brede banden op weet ik hoeveel j velgen of getrokken zooi maar gewoon de originele bandenmaat op de originele velgen, wagen is niet verlaagd,
Maarre het raar vinden dat een opgevoerde motor met dubbele webers veel zuipt, is ongeveer hetzelfde als met een mega dik wijf thuis komen uit de kroeg en dan verbaast zijn als er kleren uitgaan dat ze een dikke pens heeft… :wacko: :unsure: :unsure:
Tja 1 zwaluw maakt nog geen zomer…
Kun je dat ook wetenschappelijk onderbouwen ergens mee?
genoeg ervaring hier, ook met ppo-systemen over meer als 4 miljoen gereden kilometers van verschillende klanten en buiten het
toen goedkoper rijden koekte toch elke motor met ppo harder aan als op de gewone diesel,
Beter lopen heeft geen enkele auto erop ooit op gedaan als op 100% diesel,
en dan praat je over hiervoor geschikte systemen met verwarming en alles.Ik denk dat je je injectors eens moet laten testen op hun sproeibeeld :good:
als je je diesel moet gaan verdikken met olie (arachide dus) met een lager brandpunt en hogere roetproductie bij verbranding
als de in NL geleverde Diesel
we hebben een van de beste brandstoffen ter wereld hier in Nederland en ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat ze bij de Shell in Pernis waar dag en nacht vele testmotors onafgebroken niks anders doen als brandstoffen testen en de invloed op de motor en milieu hiervan.
echt wel iets meer ervaring hebben met brandstoffen en dit ook kunnen aantonen met onderzoek.
Best interresant om te zien wat er werkelijk bij komt kijken, heb al meerdere keren dit proces mogen aanschouwen in Pernis
Mijn broertje doet namelijk de hele dag niks anders als zojuist bovengenoemde werk bij de Shell :whistle:lucht in je aanvoerleiding?
[quote quote=18345602]Uiteraard ook nieuwe motorolie, oliefilter, bougies, bakolie en koelvloeistof erop of erin gedaan[/quote]
Ik lees niks over waterpomp/distrubutieriem/spanrollen? :-)
en het verbruik stijgt ook ongever met 5% evenredig omhoog, maar in wat ze hier gewoon 95 noemen zit al jaren een verhouding van 5% ethanol dus je zou van e5 kunnen spreken in plaats van euro 95
2 september 2017 om 22:43 In reactie op: Bepaalde dingen in onderhoudsbeurt ook écht nodig of om dealerkas te spekken? #18347818de op polyethyleen glycol gebaseerde remvloeistoffen zijn hygroscopisch,
ze trekken water aan. Dat water lost op in de remvloeistof en verlaagt het kookpunt.
Een deel van de warmte die de remmen opnemen, wordt via de remblokken overgedragen aan de remvloeistof.
Gaat die daardoor koken, dan verliest de remvloeistof zijn functie.
Als de bestuurder het rempedaal intrapt drukt hij alleen maar dampbelletjes samen.
Een verse DOT 4 remvloeistof heeft een kookpunt van minimaal 230°C.Veel belangrijker dan dit zogenaamde ‘droge’ kookpunt is het ‘natte’ kookpunt van remvloeistof.
Dat wordt gemeten met 3,2% water in de remvloeistof.
Die situatie doet zich voor als de remvloeistof een aantal jaar in het systeem zit en
heel geleidelijk door de remslangen heen vocht heeft opgenomen.
Hoe ouder de remslangen hoe sneller dat gaat.
Met 3,2% water in je remsysteem, dus 96,7% nog steeds remvloeistof krijg je al een heel ander minimaal kookpunt: DOT 4: 155°CTel het je maar uit zou ik zeggen of het je een paar tientjes remvloeistof waard is :wacko: :wacko: :bye:
Ik woon er 50 km vandaan maar dat is ook 45minuten heen en 45 minuten terug.
dus ook anderhalf uur rijden,
Als je echt interesse hebt in zoiets rijdt je er gewoon naar toe,
Durf te wedden als dit een goedkope oer-panda was geweest je al in de auto had gezeten.Gratis koek en bier dan maar, voor een ieder die me geholpen heeft,
ohh wacht dan krijg ik alleen zelf een biertje… :good-job:Kan beter bij de PSA dealer gaan vragen blijkbaar, verwacht daar haast meer reactie als hier…
4 augustus 2017 om 10:30 In reactie op: Informatie gevraagd over het: Opel Treffen in Maasbree 1990 #18346814up>>
Der is niemand hier die je hier een antwoord op kan geven als je niet minimaal een type radio vermeld,
ook al lijkt dat in je gedachten heel logisch dat we dat wel kunnen raden met hulp van een glazen bol :wacko: :wacko::dank-u: :dank-u:
zou toch eerst eens zorgen dat je weet waar je het over hebt, der klopt geen kut vanaf je beginpost van dit verhaal,
Als je de binnenkant van je velgen 5mm af hebt laten draaien is je ET-waarde niet lager maar hoger!!!!
oftewel als je et35 was voor het afdraaien van het velghart is de et nu 40!!!!!!!!!!!!!Als je een spacer plaatst (en dus materiaal toevoegt) wordt je ET-waarde wel lager.
Groetjes van een wielkenner B-) B-) :dank-u: :dank-u:
Welkom
stuur Jamex zelf gewoon een mailtje, ze bestaan nog altijd,
heb al vaker goede respons gehad op vragen aan hun.Dit is echt 100% pure A-Manta PORNO!!! :heart: :heart: :heart: :yahoo: :yahoo:
of je hebt niet de juiste pulsgever, zijn verschillende in
eerst eens vermelden welke radio je hebt?
Der is niemand hier die in een glazen bol kan kijken en zien welke je hebt… :unsure:15 mei 2017 om 11:15 In reactie op: dag allemaal gurcu is mijn naam en ik heb de volgende vraag is #18343344[size=190]NEE!! IS 65PK OP 1025KG!!![/size]
Ik ben ergens toch wel benieuwd of je het nu gevonden hebt?,
en zo ja wat het was
Staar je trouwens niet blind op de apk, apk is uiteindelijk een moment opname
geen garantie dat alles zeker een jaar heel blijft :)[quote quote=18342562]
Als je de bovenste niet geventileerde hebt, dan zou ik als de wiedeweerga ombouwen naar de klauwen van minimaal de x14xe (236mm geventileerd)!![/quote]
Hier sluit ik me 100% bij aan!!!!!!!!!
Mooi, mooi, mooi, De aanhouder gaat zeker winnen :)
24 april 2017 om 22:24 In reactie op: Opgelost Elektrische voorportierruit wil niet meer omhoog. #18342594Beste Joseph, Dank je wel voor de terugkoppeling en dat je de oplossing gevonden hebt,
Zo heeft dit topic ook nog meerwaarde voor een ander lid idd die met hetzelfde probleem zit,
Misschien een kleine tip om <opgelost> in de titel van de startpost te zetten :)Erg goede keuze!!
Ik vind ATS-sen er echt bij passen, maar gezien de zeldzaam mooie staat van je ascona
vind ik de Berlinetta velgen 1000x mooier,
niet verbreed zijn ze mijn idee een stuk zeldzamer onderhand als de ATS-sen -
AuteurBerichten