Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Zeker een leuk stukje speelgoed :thumb :thumb :thumb
Mooie Corsa Gsi :wub :wub :wub
Gaaf dat er toestemming voor is :thumb :agent :agent :afro
@2000 wrote:
Erg zonde van je Monza :shock: :shock: :shock:
+1 ook al wil ik je veel succes wensen met de ombouw en de omkeuring daarvan :thumb
Lijkt Me alle drie een goede keus, al heb ik een voorkeur voor de 6spaaks king:
:ass :ass :ass :ass :ass
l :ass :ass :ass :ass :ass
-offtopic
Ziet er netjes uit, :thumb :thumb
Qua roest heeft ze aan de buitenzijde niet meer als het blaartje op de deur?Veel plezier met de nieuwe aanwinst
Beste Jens
Het kan nog een oorzaak hebben nu ik de symptonen nog eens doorlees.
Het kan mogelijk ook zoiets kleins zijn als een accuklem :!: :!: die niet geheel juist bevestigd zit,
of net niet geheel vast, klein foutje wat vaker voorkomt
Lijkt me dat de stroom eraf geweest is bij het aansluiten van een carkit
Dan krijg je ook een stapel storingen,
Qua kosten lijkt me dit in eerste instantie voor de inbouwer, zeker als je daarvoor een probleemloze auto had.Succes en ik hoop dat het probleem gevonden wordt.
Grts corsaliefhebber
@Doojoo wrote:
Het probleem is opgelost dankzij de hulp van een forumlid (corsa_c20xe). Bedankt!
Voor de oplossing kijk onder Zafira naar het topic: “Zafira A start niet meer na OP-Com”.
Groeten,
Joost
Hier dus>>> viewtopic.php?f=187&t=174103
Heb het idee dat ze ergens kortsluiting in bijvoorbeeld je zekeringen kast hebben gemaakt,
of eventueel een massa losgedraait en vergeten aan te draaien.
Iets in die richting zoek ik het met de mij tot nu toe bekende info ;)Beste Margaux
Welkom hier :thumb :thumb :thumb
Voor foto,s van deze mooie bolide van Margaux zie onderstaand linkje ;)
viewtopic.php?f=8&t=174122&p=2281737#p2281737Grts Corsaliefhebber
.
Het kan natuurlijk komen door de inbouw,
(lees hopen dat ze niet op de teun de beun manier maar wat gedan hebben)
zou er zeker goed naar laten kijken :thumb :thumbDat Past 100% zekers te weten :thumb :thumb
Heb ze zelf onder mijn D 1200S gehad en onder een E hatchback 1.6GT:ass :ass :ass :ass :ass :ass
Vette Shizzle king: king: :thumb :thumb
@jeffrey6520 wrote:
:puke :puke :puke :thumbdown
Last van je maag??? neem een rennie :thumbup :thumbup

:jerry :jerry :jerryDan is daar ook zeker een foto :kewlpics van te vinden.
Van een chassisnummer met een T ervoor :kewlpics :kewlpics
Bij de Blitz die bij mijn oom in bezit heeft ligt de orginele motor erin en daar staat
GEEN T voor het motornummer.Succes :thumb ik ben zeer benieuwd naar de :kewlpics :kewlpics
Grts Corsaliefhebber
19 februari 2013 om 21:19 In reactie op: Reparatiehandleiding voor Carrosserie en Onderstel #18109556Dit is Briljant, Super enz enz enz :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb
Vinci Thanks voor je moeite alvast king: king: king: king:
Is volgens mij van robert_corsa hier op het forum,
dus zou hem even een pmtje sturen ;) ;)15w40 moet mijn idee inderdaad geen probleem zijn bij een 2.0
Heb zelf ook jaren probleemloos met de ascona b met 2.0 en 15w40 gereden(mijn vraag welke olie was naar aanleiding van jouw vraag kan het
door dunnere olie komen met opgewarmde motor)Voor een beetje meer info aan de lezers hier
Heb een pdf bestandje van een autostyle startknop gevonden.http://www.autostyle.nl/media/downloads/Startknop_SY_R1641_NL.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;
hierbij het schema uit dit pdf bestand,

Hoop dat iemand me even wil aanvullen met de draadkleuren van het bij de corsa -
AuteurBerichten