Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Zou de EGR-klep van dergelijke acties ook in de war raken? :wtf :wtf
huilen :shock: :shock:
king: king:
Thanks voor deze weer zeer duidelijke uitleg Vinci,
Het is erg gaaf om te lezen,Grts Corsaliefhebber :D
Als je het zelf kunt…
lijkt het mij de goedkoopste optie om de afgebroken bout uit te boren en een nieuwe pakking tussen je spruitstuk te zetten,
als je spruitstuk niet gescheurd is of krom is dat voldoende.Grts Corsaliefhebber
Beste Martijn
Mooie corsa in een leuke kleur :thumb
Heb je hier verder nog plannen mee.Grts Corsaliefhebber king:
Jammer dat het zo ver weg is
Even 600km rijden op en neer is wel een beetje erg ver.
Is toch even een dikke 70 euro aan benzine, daar kun ik wel meer leuke dingen van doen
Lijkt mij dat zoiets dergelijks op een centrale lokatie in NL heel wat meer bezoekers trektVerder Veel plezier en een mooie beurs toegewenst.
grts Corsaliefhebber
Alle bouten en moeren en dergelijke zitten goed vast neem ik aan?
Ik heb zelf ooit een dergelijk iets gehad dat bleek uiteindelijk een uitgesleten fusee te zijn
waar de fusee-kogel niet meer goed klemde :(Succes ermee en ik hoop dat je de oplossing kunt vinden
grts Corsaliefhebber king:
Beste Martijn
Welkom en we love :kewlpics :kewlpics
Grts Corsaliefhebber
Bron: rijksoverheid.nl
Linkje >> http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/auto/vraag-en-antwoord/wat-zijn-de-regels-voor-het-vervoer-van-kinderen-in-de-auto.html” onclick=”window.open(this.href);return false;@rijksoverheid.nl wrote:
Kinderen tot 18 jaar en kleiner dan 1,35 meter MOETEN
voorin en achterin de auto in een goedgekeurd autokinderzitje worden vervoerd.
Kinderen groter dan 1,35 meter moeten voorin en achterin de auto de autogordel om en
mogen als het nodig is een zittingverhoger gebruiken.Zonder gordels kun je het autozitje niet bevestigen op de voorgeschreven wijze,
dus gordels zijn wel degelijk verplicht bij het vervoeren van kinderen ook achterin.Groeten van Corsaliefhebber king:
Brunette??? :shock: :jerry
Dat gaat zeker een mooi kadettje worden
en de kleur is errug GAAF op de sedan
Mijn complimenten en veel plezier gewenst met afbouwenGrtz Corsaliefhebber king:
Nee alle andere opties behalve uitslijpen en lassen is letterlijk beunwerk
en dan roest het eronder minstens net zo hard verder@Maurice89 wrote:
@SlayrNeo wrote:
Ik zou kijken voor een deur op de sloop in de juiste kleur, zal denk ik een paar honderd euro goedkoper zijn.
Deur en achterwiel :hmmz
Achterwiel???
Het achterwiel is dat ronde zwarte ding met die rare zwarte ronde rubber erom.Je bedoeldt dus deur en achterSCHERM :jerry :jerry :jerry
denk dat Andre daar de waarheid in pacht heeft.
Gewoon Gordel omdoen, en in 1981 is voorin zeker verplicht
en als je kinderen onder de 1,30m hebt mag je ze achterin niet eens eens mee nemen zonder gordel :D:thumb :thumb
en ohja voor ik het vergeet nieuwe klepsteelrubbers zullen denk ik ook geen kwaad kunnen als je de kop toch los hebt liggen, dit zijn dan in verhouding de kosten ook niet :D
Beste Maarten
Ik mis de kopbouten in je lijstje, misschien overbodig maar voor de zekerheid post ik het je toch even.
Ik weet niet zeker of ze je bij jouw motor kunt hergebruiken of dat het rekbouten voor eenmalig gebruik zijn, maar daar kan een medeliefhebber hier waarschijnlijk wel antwoord op geven. :worsgrtsz van Corsaliefhebber king:
Succes met de reparatie :thumb :thumb
grtsz Corsaliefhebber king:
Beste Dennis
Beetje een raar antwoord in dit topic.
Vindt het eigenlijk nogal een Jaloerse reactie van jou richting deze 20jarige
Ken je hem persoonlijk? en weet je wat voor werk die doet?
weet jij hoeveel uren Joaquin per week maakt?en Verder: heb je bijvoorbeeld de moeite genomen om te kijken wat deze auto in Belgie kost?
hier is de configurator van Opel Belgie en de insignia opc is daar een stuk goedkoper als hier
http://www.opel.be/nl/Configurator/insignia/Start.aspx” onclick=”window.open(this.href);return false;De OPC kost in Belgie 46.250 euro
In NL kost dezelfde Insignia 71.195 euroDat scheelt al even een dikke 25.000 euro, tevens is als lichte vracht de wegenbelasting zeer goed te overzien in Belgie,
Dat ga je ook zeker in het lease-tarief terug zien.
_______Joaquin, veel plezier met je DIKKE OPC en succes met je bedrijf :thumb
grts Corsaliefhebber
18 oktober 2013 om 15:20 In reactie op: astra gsi 8klepper gekeurt met 16v motor in belgie #18180860Naar mijn weten is dat in Belgie niet heel erg makkelijk,
en is het goedkoper om een echte 16v aanteschaffen of je 8v te tunen
Mijn belgische vrienden met een ander motor-blok, hebben allemaal 0-platen.
maar er zullen hier zeker (belgische) liefhebbers zijn die je meer kunnen vertellengrtsz Corsaliefhebber king:
Welkom :thumb
Zwart gaas in de achterbumper lijkt me al een mooie upgrade,
Dan kijkt je bumper niet zo open :D :D
Verder een mooie astra zo op de foto,sgrts Corsaliefhebber king:
Daar hebben ze handige tooltjes voor om dat te bereken
http://www.buggyboys.be/nl/tech_tellerafwijking.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;
Dikke Bak :thumb :thumb :thumb :thumb
40mm dat ken nogh net mit originele verren
Mit unne haup volk in den auto zal het den dink ik wel mit valle mit anlaupe,
;) ;) -
AuteurBerichten