Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@KRSA2000 wrote:
Graffiti verf van Montana werkt ook goed.
Dekt goed, je hoeft geen primer te gebruiken en is goedkoop vergeleken met plastidip en autolak.
Ik heb het toendertijd gebruik om de bumpers, dak en onderkant deuren te spuiten van mn witten corsa.
Ik heb alleen goed schoongemaaktWelke kleur had de buitenzijde van de spuitbus, De acryl variant van Montana (witte bussen en gouden bussen buitenkant) is goed bruikbaar op auto,s.
De zwarte bussen en de witte bussen (buitenkant bus) met de Nitro-celluose variant is een absolute no-go,
De nitro-celluose variant kan absoluut niet tegen benzine, en wordt dan zacht,
is NIET overspuitbaar ooit nog met een 2k lak en ook de meeste andere acryl-lakken hechten er niet op.Nogmaals de acryl-verf van Montana is wel een goede keus, dat is idd goed dekkend verf voor niet teveel geld,
Welkom Mike :thumb :thumb
Welkom René :thumb
Vandaag de motorruimte gepoetst, en de binnenschermen achter getectyleerd
en helaas mijn sleepoogkapje verloren van de voorkant van mijn gt-bumper :cry :cry
mocht er nog iemand eentje over hebben ;)@noci wrote:
Hallo mensen,
Heb hier een vectra-b x25xe staan die geeft motorstoring p0335 ( krukas sensor ) maar die heeft 535 ohm weerstand en auto start gewoon niks aparts kunnen ontdekken. als ik de stekker los trek slaat die niet aan dus die zou goed moeten zijn , maar waarom komt steeds die foutcode terug ? heeft iemand hier een antwoord op ?
Als ik het antwoord van Wim recht boven je vraag goed lees,
komt P0335 altijd als je deze uitlees met de motor uit,
Ik weet niet of je met draaiende motor of met de motor uit uitleest.
als dit dan met de motor uit is is het misschien dat je die daarom elke keer terug ziet komen? ;)24 mei 2016 om 20:58 In reactie op: voyageboy’s corsa en stekeltje’s voyage en rekor.. commodore #17985042:thumb :thumb De aanhouder wint, :wors :wors
Had ik toch niet verwacht dat zelfs extra klemmen met schroevedraaiers nog niet genoeg zou zijn,
dan heeft je stuur ook wel echt onmenselijk vast gezeten,
De zaag erin is dan zeker de beste optie :thumb :thumbWauwww wat is dit mooi werk om te zien :thumb :thumb
Het oog voor detail, :thumb dit gaat echt een TOP-EXEMPLAAR worden king: :wors :worsWelkom, :thumb Altijd een mooie verschijning op :kewlpics de Astra H
ik ben benieuwd in ieder geval :thumb :thumbDat klinkt als goede plannen :thumb :thumb
Goed nieuws is altijd leuk om te horen, Fijn dat het gelukt is :thumb :thumb
Idem hier voor de nieuwe :thumb
Setje bij mijn B kost 13 euro en 42cent voor alle 4 :angel :angelMijn smaak is het ook niet, vindt dat met zo een zwarte klep altijd net of er schade is gereden
en alles nog gespoten moet worden,
op 1 uitzondering na, een motorklep van echt!! Carbon vindt ik mooier in zijn originele kleurstelling als gespoten :thumb :thumbZekering van de radio misschien stuk? eerste ingeving ;)
Kun je een foto knippen van de stekker nu en
het type radio wat je wilt installeren even vermelden? :thumb
Dat maakt je vraag het een stuk duidelijker :thumbmeten is weten in dit geval, ik weet niet uit welke regio je komt?
Normaal heb je nodig om je radio te laten werken:
constante plus +12v vanaf accu (rood)
geschakelde plus +12v via contactslot (zwart)
en massa- (bruin)
(en natuurlijk kabels voor je speakers/luidsprekers)
draadkleuren zijn van de draadboom van de auto zelf22 mei 2016 om 17:56 In reactie op: voyageboy’s corsa en stekeltje’s voyage en rekor.. commodore #17985040Ik had hetzelfde met een zelfgemaakte poelietrekker,
met twee schroevedraaiers je poelietrekker klem zetten in de gaten
van het stuur zodat die niet meer bewegen kan doet de trickDe laaste keer heb ik het met een speciaal ervoor bedoelde stuurtrekekr van 15 euro gedaan,
dit geen werkelijk zonder een centje pijn :thumb Succes in ieder geval ermeeWekenlang alles duchtig in de wd40 (of beter) zetten geen optie? in de hoop dat de verbinding weer los komt…
heb geen ervaring met deze motor verder helaas.Ook heb ik zo bij de restauratie van een meer als 70 jaar oude ford pick-up veel vast geoxideerde aluminium/metaal verbindingen losgekregen met hg-roestoplosser, dit lost ook tijdelijk het witte poeder van aluminium op en dan in combinatie met kruipolie heb ik meermaals zulke verbindingen losgekregen.
Eerst alles lichtjes nat maken met een penseel kwast daarna de hg opbrengen, als je ziet dat de witte alu-oxidatie op aan het lossen is alles goed schoonmaken en waar nodig meermaals herhalen.
Als alle oxidatie weg is het geheel rijkelijk!!! in de wd40 of kruipolie zetten en dit zijn werk laten doen.
Geduld is wel een schone zaak bij zulke klusjes ;) ;)
In 70% van de gevallen heb ik zo alles alsnog zonder verdere schade losgekregen.Nogmaals geen ervaring met de specifieke vraag hier in het topic maar wou de tips toch even geplaatst hebben,
misschien kun je er een hoop boorwerk mee besparen… :thumbSchitterende en aparte station is het geworden :thumb :thumb
en mijn inziens een versie die Opel zo uit had moeten brengen,
Volgens mij had het goed verkocht een station met deze set en dikke motor :worsVindt alleen het spoilertje op de achterklep er totaal niet bij passen,
maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak geen kritiek ;) :D
ik vindt het te rond voor het lijnenpel van deze verder schitterende D,Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst king: king:
Welkom Bas
Ben erg benieuwd of ik je Corsa wel eens heb zien rijden,
veel A-tjes rijden hier niet meer rond in Limburg.Een Astra Coupe is ook een schitterende wagen dus ik ben erg benieuwd naar de :kewlpics
Inderdaad echt een mooie kleur, erg statig en stijlvol :thumb :thumb :wors
Instellingen van de radio is waarschijnlijk een kwestie van de rode en de gele draad achter de radio omdraaien :thumb :thumb
Tevens idd Top dat je zelf sleutelt king: king: king:Al enkele keren gespoten een donkergroene in Helden-Panningen e.o.
Welkom :thumb :thumb
-
AuteurBerichten