Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Die Optima Wide breedbouwset van Ibherdesign is aan de voor- en zijkant wel mooi.
Maar persoonlijk vind ik die achterbumper erg lelijk!
Originally posted by sj413qx
186pk op de wiellen op de kruk 201pk
en dit allemaal met dank aan mark stegmayer opel servies baarlo.:)Ik vind het super zo’n extreen getunede 1300!
:worsAlleen een verschil van maar 15 PK tussen krukas- en wielvermogen kan niet.
Dan zou je maar 15 PK aan aandrijfverliezen terwijl 40-50PK geloofwaardiger klinkt.Maar 201PK op de kruksas is echt extreem!!
Hopelijk niet een liefhebbber!
Originally posted by ruubje.nl
wat houd dat ..j en …et waarde dan precies in? ksnap er niks meer van :wtfJ is de breedte van de velg
Dus een 7Jx15″ is dus iets smaller dan een 8Jx15″ET komt van het Duitse Einpreß Tiefe en betekent inbouwdiepte.
Hoe LAGER de ET waarde hoe verder het wiel naar BUITEN komt en omgekeerd.
Een wiel met ET 25 komt dus 24mm verder naar buiten dan de ET 49 die voor veel Opel wordt geadviseerd.
Er wordt dan gemeten tot het punt waarop de velg tegen de auto wordt geschroefd, het hart eigenlijk.Originally posted by r_kluft
Oh ik heb geen originele radio meer.Kan jou oplossing dan alsnog dat veld aansturen?
Vraag ik me ook af.
Zou wel handig wezen want die functie is bij mij dus ook weg vanwege de niet-originele radio.
Maar het ziet er goed uit!
:thumbupOriginally posted by LeroY
oowh en als ik goed heb opgelet, ben ik de eerste die zijn motor plaatst waar dis op zit
:angel
Derde.
;)Origineel gepost door dibogsi
hier een foto van mijn corsa zoals die er nu bijstaat.http://www.mijnalbum.nl/Foto=UOWRZI4B
http://www.mijnalbum.nl/Foto=FSNZXGKL
groeten,
dirk


Het = teken veranderen in een –
en .jpg erachter zettenLeuke bak overigens!
:thumbup
27 juni 2006 om 06:55 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17300868Zeker heel apart een V6 in een Corsa.
:worsmaar even ter vergelijk. Ik rij nu een volledig door FCG Engineering getunede 16V. En toch is mijn verbruik bij normaal rijden maar 1 op 9.
Niet dat het zo belangrijk is want als ik verbruik het belangrijkste zou vinden dan zou ik niet gaan tunen.Ik denk dat je nog wel op je keuze terug komt omdat een V6 veel omslachtiger en duurder zal uitpakken, terwijl het voordeel niet opweegt tegen de nadelen.
26 juni 2006 om 06:38 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17300862Ik heb het ook wel eens overwogen.
Uiteindelijk heb je van een zware 6 cilinder ook nadelen.
En als je kiest voor een motorombouw dan ga ik er vanuit dat je een sportieve rijder bent en niet alleen rechtuit hard wilt kunnen.Een hoger koppel is leuk, maar als ik persoonlijk moet kiezen tussen meer vermogen of meer koppel dan kies ik voor meer vermogen en een lichter blok.
Wil je beiden neem dan een 20LET.
Dat is dé reden dat steeds meer Manta’s, C Kadettjes enz… met een 20XE of 20LET gaan rijden i.p.v. met de zware 3.0 12V of 3.0 24V.Mooi zo’n witte GSI.
Dat is een uitstervende kleur en dus steeds aparter!!
:thumbup@Alfred die is zo te zien in een hele nette staat!
:thumbupOriginally posted by Laurens
heej mooie wagen hoor schaap :D maar vraagje hebben niet alle gsi alles in kleur?Alleen de eerste series hadden alles in kleur. De laatste 5 bouwjaren niet.
Originally posted by CorsaGSIdriver
weet je wat ik wel jammer vind ? dat ik zo weinig standaard corsa's tegen kom :( allemaal verbouwde corsa's :( die van mij is vrijwel standaardEen Corsa is standaard zeker ook mooi.
Een een Tigra bijvoorbeeld is standaard bijna altijd mooier dan getuned.Het is inderdaad ook een kwestie van smaak, maar vooral ook omdat er heel veel Corsa's in NL rondrijden omdat het één van de meestverkochte auto's is. En dan wil je toch al gauw wat afwijking op de standaard meerderheid hebben.
Je hebt dan een veelverkochte auto die toch niemand anders in NL heeft!
Maar inderdaad niet overdrijven want dan gaat het mooie er weer vanaf! ;)
Originally posted by dj_corsa_b
en wie is dat dan?Gokje……Xperience ;)
Jammer van die stikker, maar verder strakke bak hoor!
En welkom natuurlijk! :thumbup
Mooie bak! :thumbup
Waar blijven de foto's?
Er zijn toch wel meer Corsa rijders hier?
:hmmzDe skirts zijn inderdaad ook nog van dezelfde lijn.
Originally posted by Ed
had jij nou ook een irmscher achterbumper??
EdMijn achterbumper is ook een Irmscher Airdam.

Verlagen gaat met deze set heel goed.
Heb alleen de onderkant van de voorbumper geschaafd door de hoogste drempels, maar over het algemeen kan ik de meeste drempels zelfs vlot nemen.Originally posted by Ed
@ corsagek: hoeveel cm ben jij voor verlaagt met die bumper??Ik weet het niet precies omdat het een schroefset is. Maar het zal 70-75mm zijn.
Gaat goed met de Irmsher bumper omdat deze niet lager is dan de originele.A-tje 1.4i;

B-tje GSi

-
AuteurBerichten