Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
zeker wel een strak plannetje, denk dat ik ook maar zoiets ga dien als me autotje helemaal aan zijn einde is :D :jerry
indd dat van dat remmen is ook onwaarschijnlijk ja dat klopt :P was maar een soort van ik zeg ook is wat ervan :p
maar t is in iedergeval een raar voorval dit verhaal :wtf
dat zou dan wel heel toevallig zijn al er corosie zit. en dat hij het dan ook echt net begeeft wanneer je een noodstop maakt..
corsageak
zou er niet iets doorgebrand kunnen zijn bij het in de ankers gaan? iets van een relais ofzo? misschien een gekke opmerkinghoor:p
corsageak
heej chantal welkom op het forum,
dat is flink balen dat je koppakking lekt. het is nog een aardig prijsje voor dat te laten repareren, heb het zelf nog nooit gehad ” gelukkig” maar ik gok dat je toch algouw naar de 3 a 400 euro gaat voor reparatie omdat gewoon je blok uit elkaar moet..
zal het wel bij een erkent bedrijf laten doen dan weet je dat het “meestal” goed gedaan is en als er dan wat stuk gaar kan je de garage aansprakenlijk stellen..suc6 ermee.
corsageak
uuhm vrij duur is dat..
ik betaal voor een B corsa 4500euro Ex btw..
dan word wel heel je auto gedementeerd en weer ge monteerd :Dals ik zelf al het voorbewerken ga doen dus, schuren plamuren kitten waar nodig, en afplakken dan ben ik voor alleen spuitwerk 1500 euro kwijt EX de Btw:P
en als ik m ook nog is op me werk laat spuiten of zelf ga spuiten dan kost het me hooguit 3 a 400 euro aan lak;)
dus denk er goed over na als je er geen ervaringen mee heb, is veel geld maar vind jij het je auto nog waard. zo ja dan moet je het doen, als je denk van nou nee raad ik het je ook niet aan om er aan te beginne..
suc6 ermee
corsageakklopt officieel mag het gewoon niet nee, k ga denk ik dietrich ff vragen of tie er een paar op kan sturen:p
@ corsa b gsi, als ze m eraf willen halen doen ze het toch wel. maar kan m ook gewoon als ik geparkeerd sta achter me ruit leggen. want dan mag het wel.. bij parkeren hoef de kenteken alleen maar in t zicht te hangen of liggen:pcorsageak
dat weet ik niet, weet wel dat je toerental wat hoger blijft bij ontkoppeling, zoals bij me collega.
corsageak
dan zal er vast ergens iets mis zijn met een kabel. hoe heb je m aangesloten? op een radio(geintergreerde versterker) of op een andere versterker? hoe heb je evt je bekabeling liggen? bijv remote kabel in de buurt van de + of van een andere kabelboom kan storen/onzuiver geluid brengen..
corsageak
vermogen valt opzich wel mee als je koude lucht toevoer heb valt het reuze mee..
wat je wel 9 van de 10 keer inlevert, is wat vaker geld bij de pomp :)
hij gaat er meer van zuipen omdat hij meer lucht krijg maar het zelfde ingespoten krijgt. dus krijgt hij andere waardes..ik heb het zelfde, eerst 1/16 nu 1/9 das dan wel weer jammer :)
corsageak
heej, lmm laten zitten, anders gaat hij rot lopen..
ik had al een foto geplaatst bovenaan dit topic, die met dat rode blok..
corsageak
op de ring hebben ze tegenwoordig nieuwe spelletjes waar je aan me kan doen, bijvoorbeeld “slide and kiss the rail”:agent
Uploaded with ImageShack.us
sorry voor de -offtopic
maar er staat ook in kleine lettertjes “zover ik kan lezen”nurbergring onder die stickert :thumbup
corsageak
haha dat is de ring :D nurburgring:wors
strakke A corsa :thumbup
corsa A en B niet die sitten gelijmd, C is wel met pinnetjes (kliksysteem) vast gezet.. Corsa A durf ik alleen nog neit met alle zekerheid te zeggen. maar volgens mij zal die alleen gelijmd. heb m er wel is bij de oude corsa A van een collega af gesloopt..
corsageak
heej dat is indd een goeie… nou je het zeg dat is mij ook al opgevallen. staat wel dat hij niet hoger mag dan 2 meter, maar indd op de daarvoor bestemde plek :P .
en op die bumpert zit indd geen uitsparing :P zal is ff kijke wat ik kan vinden op de RDW site :P
corsageak
dat is nog is KHP (KeiHardePorno) corsaboy. is zeker mooi:wub:wub
dan hoef je je geen zorgen te maken om hoe je het eraf haal als je m tog gaat laten spuiten. dan kan je best iets grovver doen met de caramelschijf.. alleen met de strips verwijderen ff uitkijken dat je geen deuken maak of de lak eraf trek, dan heb je met voorbewerken voor het spuiten ineens veel meer werk omdat je het dan moet gaan uitdeuken, plamuren, of uitschuren. en dat duurt lang en is heel kutt om weer glad te maken met plamuur. voor ultiem resultaat dan he :) (zelf doe ik ook schadeherstel voor me werk):D
corsageak king:
stikkers mag indd ook niet nee, maarja ik kijk wel ff waar hij het mooiste zit op me bumper als ik m dalijk heb:)
jeps is ook een optie carlover:) ben zelf blij dat mijn c14se blokkie een vacuum egr heeft:p die gaat bijna nooit defect:p
corsageak
welkom op het forum, je egr klep kan je indd schoonmaken.. egr los halen, stekkertje eraf, goed schoon maken met remmenreiniger en een doek ff alle koolstof aanslag weghalen. weer monteren stekkertje erop. en gaan met die bak:p is wel een rotklus aangezien deze verstopt zit onder je inlaat spruitstuk.. suc6 ermee.
corsageak
jups gaa tem nie worre dan:p
ja ik ken er ook een paar van red wire racing, die hebben indd ook die zuignap houders.
valt dat niet onder garantie dan?? want ik heb altijd garantie een jaar ofzo:P
corsageak
welke gaten?? :P die waar het gaas komt te zitten ?
vind het zelf ook wel een strakke bumper :D wil me auto toch een beetje standaard maken beetje duitse style ofzo :P en wil extreem mooi laag, dus dan heb ik wel zoiets nodig, want die bumpert die ik nu heb rij ik er zo onder vandaan :D:D ( is al gebeurt ):angelcorsageak
-
AuteurBerichten
