Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
speciaal voor sw een natte klasse erbij hehe:P
verdomme niet eens wat gewonnen met mn pimp tr! wat een k*t meeting…
:P
@maus das mooi k met p dude maarja je weet tog dat het niet mag?:vertag haha
ennu was wel ff gezellig met die lelijke david..en volgende x geen honing aan je reet smeren.daar komen wespen op af!gr eljan

mijn daily drive 84er pimp tr:afroOrigineel gepost door saiko
Erg netjes ;)corsa is van een maatje van max.ding is egt tot op de laatste rubber helemaal nieuw!egt een vette bak! heeft er 2/3 jaar over gedaan..komt binnekort in de flash testaan:thumbup
gr eljan
mijn corsaatjes


en tr van me zus
gr eljanOrigineel gepost door pipo
Origineel gepost door kadett4x4
Origineel gepost door pipo
Origineel gepost door Shrek!
Ze gebruiken motorfiets blokken ook veel in de cross. En dat gaat als een kanon :worszekers te weten:thumbup
heeft mijn baas ook in zijn crosswagen 750 cc met turbo en 250 pk en totaal gewicht iets meer dan 400 kg:o
hij wint het met de cross mits hij niet stuk loopt van menig crosser met porsche of audi blok met turbo s en compressors:thumbupheet jouw baas toevallig harrie van de putten??????
:Pjij mag nie meer raden:D
toevallig gezien dan??misschien een filmpje van gemaakt want bij rtl rally report zenden ze er nie veel van uit van de autocross

de middelste dat is hem:P alleen nu zonder snor
haha mijn baas kent hem ook van de cross.
hij rijd zelf ook sprinter met honda s 2000
herrijk hop
die moet hij ook wel kennen
ding moet behoorlijk af gaan volgens me baas
gr eljanOrigineel gepost door opelgsi8
Wat gebeurt hier nu:o
KLIKblower riemen kunnen afentoe best handig zijn..nu heeft hij nog geluk dat hij niet op volle toeren draaide:o
14 maart 2005 om 19:56 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17300538tis een optie..
maar niet egt mijn voorkeur..
maarja wie ben ik hahavind het wel apart:D
27 januari 2005 om 20:55 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17300452Oorspronkelijk gepost door KERNI
EN max, nog een optie binnen bij het gaspedaal kopje afknippen inkorten en vast zetten bv. kroonsteen . :thumbup
gr.kerni:okerni niet gaan schelden he –>kroon steen<–:o:P
9 januari 2005 om 19:45 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17300430Oorspronkelijk gepost door KERNI
Zeker die brede:D
of die kleine smalle :D:D:D
gr.kerniuhmz tja vergeleken met max ben ik wel klein ja haha..tja en die andere was een vw lover he..dus blijft er maar 1tje over:D
9 januari 2005 om 14:59 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17300427Oorspronkelijk gepost door KERNI
Ik heb gisteren een paar uurtjes het met max over gahad ( gezellig trouwens :D)
En het ik moet hem gelijk geven maar om een hoop paniek te voor komen de assen breken pas onder echt heftige omstandig heden!!!
Dus dat wil zeggen wat max zegt veel sprinten met sper dat is een beetje het grootste probleem!!!
Als je gewoon relatief normaal doet is er niets aan de hand, neem bv MB als ik me niet vergis rijd hij al jaren met een die assen en volgens mij heeft hij nog geen problemen gehad zelfs nu dat hij met let rijd of gereden heeft .
Dus :thumbup
Er zijn genoeg mogelijk heden voor de assen zelf maken laten maken kopen enz enz ……
Hoofd zaak ze blijven heel.
ps. max dat was gister wel een latertje he ? :D:D:D:D
Gr.kernilatertje?? viel tog wel mee:o(ik was die knul die ook erbij was;)) ja was zeker gezellie hoor!!en we hebben leuke spullies gezien:vertag tja was alleen een beetje laat thuis geloof ik…:sleeping
5 januari 2005 om 22:48 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17300421Oorspronkelijk gepost door Vauxhall
uhm… allemaal heel leuk , maar als je een beetej vermogen hebt breken die asse als je ze zo gaat lassen…, en balannseren??? niet nodig?? niet van plan om harder dan 100 te gaan rijden????balanceren van de assen is niet nodig in principe..lijkt me dat je in de mof die over de assen komt.daar een scheef gat in boort of draait..de twee as delen komen kaars rechts tegenoverelkaar testaan en dus onbelans lijkt me hoog onwaarschijnlijk..en als der al iets onbelans in zou zitten.kan vangt de homokneet(of hoe je het ook schrijft)die trilling wel op…
gr eljan
1 januari 2005 om 13:55 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17300412Oorspronkelijk gepost door Ed-do
Kan iemand me uitleggen hoeveel mm de lengte moet worden van die wielnaaf?
Heb nu een Kadett dikke naaf liggen, maar moet hem nog afdraaien naar de Corsa maat.Heb alleen geen Corsa naaf liggen, dus een klein probleem.
Waar moet ie dus op afgedraaid worden, dat gedeelte waar het lager op zit neem ik aan?
En hoeveel mm moet er af?Alvast bedankt.
hoi,
je moet eerst een corsa naaf halen b.v bij sloop ofzo omdat je de maten van de corsa naaf over moet nemen naar de 2liter naaf LET EERST OP DAT JE DE 2L NAAF 3 MM INKORT VOORDAT JE DE ANDERE MATEN OVER NEEMT…daar gaan veel mensen de fout in…
lees anders deze site ff door daar staat het ook aangegeven–>www.corsa-novatuning.nl<–
binnenkort komen er op de site betere fotos over de nafen!:angelsuc6 :thumbup
-
AuteurBerichten