Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Waarom zou je de druk verhogen van je brandstofdruk. Het heeft geen meerwaarde op een stock motor. Als deze meer brandstof nodig heeft dan zal dit wel worden bijgeregeld door de ecu.
Wanneer je niet meer zuurstof bijvoegd heeft meer brandstof geen nut. In deellast zal de ecu constant moeten bijregelen om de juiste waardes te halen.
In vollast worden een aantal sensoren uitgeschakelt en gaat je motor in zijn map lopen. Wanneer de brandstofdruk dan verhoogt is dan ga je een te rijk mengsel krijgen met als effect minder vermogen en cilinderwanden die gespoelt worden.Dus met andere woorden op een stock motor gewoon lekker stock laten.
Yup, chip zit in de sleutel, de transponder staat in contact met de ecu.
Ik plakte de chip altijd vast op de transponder. Misschien dat je de startblokkering met een tech 2 helemaal kunt uitzetten.
Dat heb ik nog nooit geprobeerd. Je kunt wel heel snel andere sleutels programmeren.Motorisch idd erg goed. Je moet ervan houden helemaal met de jap style uitlaatsystemen.
Als die erg netjes is kan ik een crx ook wel waarderen maar vaak zijn ze helaas afgetrapt en weggerot. Want roest hebben ze helaas ook last van.
ff je systeem afpersen.
Zie je het vrij snel of het een slang is.Deze blokjes willen nog wel eens last hebben van een kapotte koppakking.
17 september 2014 om 21:17 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373662Rechtstreeks van GAZ.
;)leuk project hoor :thumb :thumb
13 september 2014 om 16:29 In reactie op: Informatie C20NE slepers / tuimelaars / nokvolgers gezocht #18150051Raymond is niet veel meer bij DPT ;)
ff contact opnemen met irian :thumbik kan nog niet echt beslissen, teveel mooie foto’s deze keer.
ff nachtje over slapenGanzeboom in almelo is gespecialiseerd in bak revisie.
is die kop al gevlakt?
Les 1 bij een gevlakte kop nooit zo neerzetten!!!!
Qua koppakking zou een standaard het moeten houden bij een atmo motor.
Wil je echt sterker een cometic stalen pakking met ARP headstuds.Jazeker. 55 euro
ik denk dat er toch ergens inderdaad een probleem zit.
Op een nieuwe temp sensor moet die motor gewoon aanslaan en lopen.ik zou zeggen sluit iig die uitleesstekker aan.
Dan kun je er een tech 1 achter hangen (die hebben de meeste dealers ook nog wel liggen) en ff kijken wat die dan aangeeft.1300 rpm stationair is niet echt standaard.
dus is toch iets vreemds aan de hand..
Alle slangen en inlaat gedeelte echt goed nagekeken???Zal op zich meevallen.
Helemaal als er nu weer een filter opzit.Je geeft aan dat de motor gewoon loopt zonder rare geluiden etc.
Zou me geen zorgen maken.
Lijkt mij zo aan je verhaal te horen goed te zijn gegaan.hmmm lekker irri dat die letters etc door elkaar staan.
:hmmz26 augustus 2014 om 19:03 In reactie op: Internet onderdelen half geld! Wat kan ik verwachten? #18250324kun je iets niet vinden of twijfel je, bel gewoon met richard of fred
Nemen echt de tijd voor je :)Het staat altijd vermeld als het niet origineel is, maar wil je perse OEM bellen of mailen en je krijgt het originele artikel.
Maar voor sommige delen is het alternatief wat ze leveren net zo goed als origineel alleen 3x zo goedkoop. ;)Ik heb ook het liefst originele delen.
26 augustus 2014 om 18:45 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373660De dempers hebben hun werk gedaan:
11,63 is het nieuwe PR met een 60ft van 1.8Moet dus nog harder kunnen.
Sinds vorige week hebben we als Corsa-NovaTuning ook maar eens de sprong in het diepe gemaakt.
We zijn te vinden op facebook en voor leuke foto’s en filmpjes (ook uit de oude doos ;) ) kijk daar gewoon ffhttp://www.facebook.com/CorsaNovaTuning
:thumb
Heb je de goeie steun? Want dat verschilt per steun.
23 augustus 2014 om 10:19 In reactie op: Bout kapot vd Dis-riem spanner(krukastandwiel zit vast) #18246222@koenelsenaar wrote:
oliepomp zit een losse pakking achter, enkel via dealer te bestellen.
Nee hoor ook via http://www.fsrs-opelwebshop.nl
eigenlijk zou ik eens met de corsa moeten gaan
:)haha
misschien dit jaar maar eens met de astra kijken in haaksbergen.
De andere dealer hier in de buurt ben ik niet echt meer vriendjes mee sinds de lease auto van 6 jaar geleden..Mijn inzending :)
20 augustus 2014 om 19:45 In reactie op: fotowedstrijd 28. "show your engine" STEMMEN GESLOTEN #18248264Proficiat RISL :thumb :thumb :thumb
ok, ja ik heb gewoon volledig origineel digidash, met een kunstofplaat erboven gemaakt..
beide manieren werken :)heb wel een en ander moeten aanpassen.
zodat er wat minder spanning opstaat.is voornamelijk op het onderste gedeelte bij het stuur..
volgens mijn is de draad gelijk aan die van een c20xe, originele eruit en die van de c20xe erin

-
AuteurBerichten