Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
zie het andere topic heb ik een link staan.
staat de betekenis van alle letters in de motorcode…Originally posted by Oenatje
X= altijd ecotec.gelukkig zijn er nog mensen die het snappen.
Originally posted by runnerf
Dus jij vind alle motoren die voldoen aan de D3 en D4 emissienormen ecotec’s?Ik ben nog niet overtuigd dat het een ecotec is! Probeer me te overtuigen;)
Ben ik de enige die hier zo over denkt?
waarom zou ik in vredesnaam.
Ik geef mensen de info waar om gevraagd wordt. als je mij niet wilt geloven, best hoor. heb ik geen moeite mee.Kan er echt niet wakker van liggen.
We leven in een vrij land. denk wat je wilt denken maar ga mensen niet verkeerd voorlichten. Doe je huis werk dan goed en niet half. Want ik revereer iets naar jouw link waarin duidelijk staat dat de Ecotec motoren van opel voldoen aan de d3/d4 norm.. de eerste x staat voor d3/d4 norm.. er staat ook bij dat de MEESTE motoren 16v zijn.. Er staat NIET bij dat ALLE motoren 16v zijn.maar zoals gezegd, denk wat je denken wilt.
http://www.senatorman.de/motorkennzeichnung.htm
die x staat dus voor een d3/d4 abgasnorm..
en een quote van jouw link:
” De Opel ECOTEC benzinekrachtbronnen blinken uit op het gebied van milieuvriendelijke technologieën. Alle motoren voldoen aan de D3 normen. Het merendeel van deze krachtige economische krachtbronnen, voorzien van vierkleppentechniek, voldoet eveneens aan Europa’s strengste D4 emissienorm.”
Dus ja het is een ecotec motor.. ;)
13 november 2007 om 06:21 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301596je moet ook niet aan je stuur lopen rossen terwijl je auto helemaal stil staat hé haha.. maar goed dit gaat allemaal wel een beetje erg off topic..
Je gewicht en je lichaamsbouw heeft niets uit te staan met een 2.0 ombouw :jerry:jerry:jerry
31 oktober 2007 om 17:54 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #173015458v jah.. een 44kW motor…
:D:D31 oktober 2007 om 17:37 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301543Originally posted by bbg_gendt
Origineel gepost door mayhem
Origineel gepost door corsaboy
zou een pomp pakken van een x14xe of x16xekijk, handige info van een echte ombouwspecialist;)
Die pomp levert zat voor een ne.
Gaan we nou WEER eigenwijs worden..
Ik zou hem nog niet eens gebruiken voor een c16sei..Wakker worden.. Moet die jongen 4 zuigers weg branden..
Je gaat van 60 pk naar 115.. bijna een verdubbeling… damm29 oktober 2007 om 20:37 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301536zou een pomp pakken van een x14xe of x16xe
Originally posted by bbg_gendt
Ok dat zou kunnen, over het algemeen stond de c voor catalysator aanwezig en de X niet.euhm de x staat voor ecotec.. die hebben allemaal een kat..
hoe je bij bovenstaande informatie komt is mij niet duidelijk..cheers :agent
28 oktober 2007 om 10:27 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301528Originally posted by Saiko
… typische opmerking is dat.
Tijd om je oogkleppen af te doen ventje :Dten eerste
noem mij geen ventje…
ten tweede
Hoe kom je er in vredesnaam bij dat ik het negatief bedoelde..
Enigste wat ik zei is ‘en het blijft vw’ VW onderdelen moet je niet vergelijken met opelonderdelen.. Klaar
ik heb ook met enige regelmaat aan de golfjes van mijn maatje sleutelde.. en nog steeds een zwak heb voor de golf I… Dus ik heb geen oogkleppen op hoor… :vertag:vertag24 oktober 2007 om 19:47 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301523ik snap niet wat iedereen loopt te klooien. Ik heb ze afgelopen week nog uitgeprint en ze kloppen gewoon weer.
Maar goed dennie kheb hier een setje liggen an die tekeningen..
Mag je wel hebben22 oktober 2007 om 16:31 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301515Originally posted by bbg_gendt
Wel eens een aandrijfas van een Vr6 gezien? Die is dubbel zo dikEn het blijft vw..
wij hebben ze al getest met ongeveer 280 pk.. C20let phase 2.. En met een kompressor motor met 175 pk lachgas.. Dus 300 PK + (tegen de 350 pk)
Dus tja ze kunnen best wat hebben…bumperbalk weglaten man.. hkeb er hier ook nog meerdere liggen.
Of je moet iets meer kreukelzone willen.. :agentooogggh vaasje toch.. ik spot je regelmatig hoor :):cool::agent
Originally posted by sjoerdps
:o:o:o:o:oWTF is hier de bedoeling van??? krijg et der beetje benauwd van
http://www.dumpert.nl/mediabase/28604/91e3eb58/drijfzand._nieuwe_rage_.html
what the fucking hell.
Dit is echt niet normaal..Edit HOAX :vertag:vertag:vertag:vertag:vertag
:D:D:D:D:D:D:D:D:D
ik ben nog steeds geen voorstander van koperen pakkingen maar goed..
ik zou gewoon een decompressie plaat plaatsen. met een dubbele koppakking.. :cool:14nz is wel een small block vandaar mijn opmerking
de 2.0 onderblokken zijn aardig gelijk..maar er zijn een paar verschillen.. het grootste probleem is de kop en daarom past die pakking niet.. zal wel even een foto schieten..
1 oktober 2007 om 19:39 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301494die van een 1.4se zou moeten passen,
rij ik ook mee zie mijn vebouwingstopic1 oktober 2007 om 16:10 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #173014921.3 gt geloof ik..
van een gsi past niet met een 20xe..
past niet anders he..
anders kennen ze alleen remmen met de handrem…:P:P:P:P:P
binnenverlichting dat is gewicht..
niet nodig bij het dragracen…hahahah
:P:Pkooi is er idd bij mark eruit.
hahahmaar zit weldegelijk weer in een serieuse corsa.. alleen niet voor de show maar wel degelijk voor mijn veiligheid…. :agent:D
Originally posted by Ronaldo
k zal morgen eens kijken of ik nog een oude ergens heb rondzwerven en op een 18e koppie zetten..:hmmzmaak me even een foto ron..
kan ik hem vergelijken met die van de 2.0 8v :thumbuppfff damm man.. Dus ff een ander tankje halen..
Die achterklep is nice geworden…Schiet wel lekker op zo…
:agent:agent -
AuteurBerichten