Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
van dat onderblok is ook niet 100% zeker,
moet het zelf nog nameten, alleen nog niet gedaan. Heb het van horen zeggen,
Nou zijn de onderblokken, krukassen etc gewoon gelijk aan elkaar. dat kon ik je ook wel vertellen,heb genoeg gewisseld met de verschillende zuigers in verschillende onderblokken. :D
tja begin maar met een andere motor.
de seh is in mijn ogen niet geschikt als turbo motor.
zijn cv is te hoog. en als het goed is is het onderblok van een seh ook 2mm verder gevlakt dan die van een ne.
maar dit moet ik nog steeeds nameten.eerst de vraag wat wil je bereiken, en hoeveel heb je te besteden.
dat zijn altijd de 2 belangrijkste punten..Zoals ik al zei, stap aub gelijk van het idee af om een seh te pakken, die blaas je op..
Bij een geblazen motor altijd een zo laag mogelijke cv proberen te krijgen..*edit* zie nu je start post,
Tip koop een c20ne, haal bij hg motorsport een speciale plaat, neem 2x een C20LET koppakking, (NIET DE STALEN VAN DE Z20LET, want dat gaat niet goed), bouw een spruitstuk of vraag ronaldo, pak een td04 zijn redelijke goed te vinden en je bent al een heel eind op weg, met die speciale plaat ertussen en 2 koppakingen kan een c20ne rustig 1 bar druk aan, ze hebben het zelfs al getest tot 1.4 bar.. :vertag
als ik jou was zou ik eerst eens gaan voor 0.6 – 0.8 bar
en dan langzaam meer proberensucces
24 januari 2008 om 15:36 In reactie op: TR, voor de 3e keer wederopbouw. Update 15-09-2011 #17373757die achterkant mag ook nog wel iets zakken max..
Verder net werk. :agentdaarom alles stap voor stap controleren. :agent
21 januari 2008 om 16:57 In reactie op: TR, voor de 3e keer wederopbouw. Update 15-09-2011 #17373751lekker bezig daar in DE
Originally posted by Ronaldo
bougies eruit en op de deksel neer leggen zodat je de vonken kunt zien. auto startten en uit de buurt blijven …als je een lekkere vlammenzee krijgt heb je en vonkjes en benzine……:jerryNiet doorstarten man.
FF kijken of ze vonken is voldoende..Vliegt niet meteen in de fik hahahah
Moet jij toch wel weten ron.. :vertag:vertag:vertagGa mensen nou niet bang maken hahahah
20 januari 2008 om 18:04 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301742huh wij hebben bij de tigra een compleet ander systeem gemaakt.
En wij hebben dus wel het stelmechanisme laten vervallen en er wat ander voor gevonden hahaha :thumbup:thumbup:thumbupyupzzzz normaal wel.. natte bougies wel schoonmaken
anders kan die nog niet starten..Maar check nou die bougies of ze echt vonken
en controleer of je vonk en brandstof hebt.
Bougies eruit draaien, op je kleppendeksel leggen en aansluiten.
Iemand de auto laten starten.Tevens controleren of die ook ECHT brandstof krijgt..
Dingen moet je echt uitsluiten en dat werkt alleen op deze manier..hoe heb je hem doorgelust. Want dit relais schakelt niet alleen je pomp maar ook je ontsteking, je moet dus van 1 draad naar 2 draden toe om je relais door te lussen.
tot 0.5 bar gaat dat best goed..
Maar dan moet je naar mijn idee wel stoppen,tuurlijk is het het proberen waard tot hoever je kunt aangezien die blokken maar een paar tientjes kosten kun je er best wel opblazen.
Maar elke keer al dat werk hahahaIk heb al een 1.0 corsa gezien met meer dan 200 PK :D
Orgineel onderblok. dat ding gaat als de brandweer voor een 1.0 hahahaha*edit 245 PK*
20 januari 2008 om 11:51 In reactie op: tr corsa:(23-01-2013) Gaat in onderdelen weg, zie te koop! #17374533korte vraag monteer je geen afdekkap meer om je d-riem..
Beetje link als je het mij vraagt :oRon jij moet toch ook weten, als de basis niet goed is,
zal zo’n project ook niet snel van de grond komen..Laten we elkaar geen mietje noemen, deze punica motoren zijn er in mijn ogen gewoon NIET geschikt voor.
Pak dan een c14se, daar kan ik wel inkomen..borrelen heeft te maken met vloeistof en niet met vonk, ontsteking of iets in die trend..
leuke auto.
Not overdone, gewoon netjes.
Off topic:
Hoort dit niet alleen thuis in restauratie’s en verbouwingen??KMS is niet mijn favoriet.
Neem dan net zo lief VEMS of DTA.Originally posted by !GateZer0
enig idee hoe je de lambda kan omzeilen ??? moet ik namelijk ook hebben… !c20ne kabelboom en ecu, inclusief lambda sonde. :vertag
Originally posted by georgie
Als iemand contact kan krijgen met robbie hoor ik het graag, er zijn nog wat zaakjes die wij af moeten handelen maar ik kan hem maar telefonisch niet te pakken krijgen en op msn is hij ook nooit meer online…das minder georgie.
Ik hoop dat je hem snel te spreken krijgt :vertag:thumbuporginele deurpaneel weegt geen fuck..
Ik laat hem ook lekker zitten hoor. zelfs met electrische ramen.. :D11 januari 2008 om 16:11 In reactie op: TR, voor de 3e keer wederopbouw. Update 15-09-2011 #17373747origineel gepost door max
Helaas dan ben ik er niet….we bellen wel even, en dan de agenda’s naast elkaar.
Anders wordt het weer zo’n drama haha..11 januari 2008 om 11:45 In reactie op: TR, voor de 3e keer wederopbouw. Update 15-09-2011 #17373745Eindelijks.
zou tijd worden daar in de mof :D:D:DDenk dat wel volgend weekend komen kijken max :P
andere pomp tegenwoordig???
Bij ons merken we verschil tussen de witte pompen en de a merken.
Ook bijna 75-100 km:D
9 januari 2008 om 21:38 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301704astra gsi
lekker bezig, en das een bekende foto,
is van die engelse rally corsa héop corsasport ofzo toch..
voor het geld van zo’n wolf systeem heb je een heel uitgebreid DTA systeem.
DTA kan door meerdere bedrijven worden afgesteld, en is niet voor niets populair..Niet meteen zo boos doen servaas.
Een een soort dta?het zijn beide vrij programmeerbare motormanagement systemen.
:P -
AuteurBerichten