Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
net blokje weer. ziet er schoon uit..
super king:
9 maart 2008 om 17:26 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301797laat je de vrouw toch gewoon ff met de scooby rijden :P
dit is echt zwaar minder man.
Leef met je mee..damm
die inlaat is echt nice, en de rest van de motor zag er ook super uit max..
Binnenkort maar weer eens een bakkie komen doen daar..niet zomaar met brandstofdruk gaan experimenteren.
met alleen een ander uitlaat systeem lekker zo laten..nooit op gelet, meeste gordels hebben gewoon fia en zolang ze in nette staat zijn is het geen afkeur.
voor de apk gewoon met de 3 of 4 punts gordels..
orginele helemaal weg halenhaha, ja dennie dat was ook het eerste wat mij te binnen schoot hoor.
hahah.. Maar goed aparte stoeltjes, persoonlijk zou ik voor stoelen gaan met FIA etc maar ok,tja gordels, ook weer afhankelijk wat je zelf wilt en eraan wilt uitgeven..
Maar je zou voor de iets betere merken eens op http://www.dutchpowertrading.nl kunnen kijken4 maart 2008 om 17:16 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17371831ben er 16 maart niet met de corsa.
Zit nog wel te denken ff te komen.. maar dat hangt een beetje van het weer af..De corsa moet eerst de bank op, en wil nog wat aanpassingen maken. king:
3 maart 2008 om 20:03 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17371828zow ff een plaatje van de andere achterlichten.
Sinds afgelopen weekend zitten alle massieve en ingegoten steunen ingebouwd.
en het blok beweegt bijna niet meer. misschien ooit maar eens de andere 2 rubbers ook massief maken..Nu nog ff de olie koeler demonteren, andere bout in de oliepomp, en een schoon filter erop.
Moet ook nog ff een plaatje lassen op de plek waar de pollenfilter zat..
voor de cross wel geinig jah.. maar die zou ik dan afstellen op de bank
is altijd lastig te zeggen,
ik gebruik een wide lambda sonde daarvoor.je zou een narrow band lambda meter kunnen aansluiten op jouw standaard lambda sonde, zo kun je hem dan perfect afstellen op straat.
dat loopt zeer zeker wel, ik reed met de volgende setup:
C20NE, met seh zuigers.
324 graden dbilas nokkenas,
irmscher inlaat, spaghetthi uitlaat, groep n kat vv, de rest groep a..
DDV Chipen toen zelfs met de orginele c20ne injectoren, wel de brandstofdruk instelbaar en stond op 3.5 bar..
Originally posted by Ronaldo
en weer zeer leerzaam :jerryEn we hebben ook weer vonk whahahah
alleen een spaghetti levert wel iets op..
maar dan gewoon de brandstofdruk ietsjes omhoog..orgineel, blijf dan ook met orginele injectoren rijden,
meer brandstof staat alleen in verhouding met meer lucht. die heb je niet.dus lekker zo laten zitten anders verzuipt ie aleen maar :angel
gvd vergeten te maken, vanavond nieuwe ronde nieuwe kansen..
Ga nu ff naar een mini meeting.. lol :angelja als ik bij de dealer kom zeg ik altijd doe mij even een 401 filter :P:P:P
Weet elke dealer wat je bedoelt haha1 maart 2008 om 18:54 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301779bbq hoe weet jij zo zeker dat jouw gegevens kloppen.
Helaas heb je het niet vaak bij het juiste eind gehad hier op het forum..
EN heb je tevaak mensen verkeerde info gegeven.Dus onderbouw even jouw post over de hoeveelheid benzine druk bij de juiste injector.
voordat nog meer mensen spullen kapot rijden door jouw adviezen.401 filter :agent
ik viel je ook niet aan,
wou alleen weten of je er echt ervaring mee had gehad. king:king:No hard feelings van mijn kant hoor. ik ben gewoon van mening dat wanneer iets niet goed is dat ook gezegd mag worden mits je er maar echt bewijzen cq gegevens van hebt.. Vandaar mijn vraag :agent
hahaha niet alleen ik hoor patrick,
max heeft er ook een hele tijd mee gereden, wij hebben 2 van deze spruitstukken gehad.
Beide zijn overgenomen door Corsa_GSI, en die mag ze never nooit niet verkopen, alleen aan mij..hahah
maar ff denken, nee er loopt geen koelwater door dit spruitstuk..
ik kan wel een close-up maken deze week.
heb hem ook afgedopt.26 februari 2008 om 21:13 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301765jan tot bouwjaar en vanaf bouwjaar.
zitten nog wel meer verschillen in.D-Riem is anders, waterpomp dus ook, bepaalde keeringen zijn anders. Kpbouten zijn anders. pff king:
En nog wel een paar andere dingenOriginally posted by red-bull
hay,persoonlijk zou ik niet een ddv chip gebruiken .
maar bij een gerenomeerd chip tuning bedrijf de zaak te laten chippen .
die gebruiken wel een rollenbank en kunnen dus jou blok optimaal tunen met jou set up.
MAAR DAT IS PERSOONLIJK !!!
heb je ervaring dan met ddv?
zo nee hoe kun je dan aangeven of zijn chip goed is of slecht. alleen van horen zeggen? dennis heeft tegenwoordig ook de beschikking over een bank. en dennis loopt al heel wat jaren mee, dus weet absoluut waar hij het over heeft.. -
AuteurBerichten