Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
De vrouw voelde zich niet goed vandaag. Kon dus helaas niet komen. De foto’s zien er weer goed uit. Volgende keer ben ik er weer bij met de signum
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Nog niet echt een update.
Heb al wel een nieuw blok gevonden.
Hoop binnenkort meer nieuws te hebben’Dat is toch juist mooi op vaderdag. Ik ben er zoiezo niet bij met de signum. Staat nog in Oisterwijk en is nog geen nieuws over te melden. Maar als ik de kans heb kom ik wel langs met de saab
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Zo begint een aardig afzeik topic te worden.
Anders pakt 1 van de andere alles wetende die auto toch onder ze hoeden.
Als ik het zo lees ontbreekt het wel aan kennis maar zeker niet aan de wil om een ander te helpen.
En dat is in mijn ogen meer waard dan al die betweters die geen poot uitsteken.Tank ventilatie
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
http://www.xtuners.com/gallery/index.php/Opel-Vauxhall/Vectra-C-Signum/#” onclick=”window.open(this.href);return false;
Hij is gisteren opgehaald en staat veilig in Oisterwijk. Aankomende tijd met een saab 95 toeren. Km stand van de signum is 220.000 ongeveer.
Zal aankomende week wel horen hoe en wat.

Vorige week zondag nog gespot toen we Dronten niet gehaald hadden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Het vermoeden is de ketting. Van het weekend gaat ie naar Oisterwijk.
Bartjex88 wrote:Toch niets ivm de methanolNou da moet onderzoek natuurlijk uitwijzen maar toen het gebeurde had ik de methanol injectie uit staan.
Ben er eerder bank voor dat de ketting is geklapt of een klep gebroken oidVandaag een beetje trieste dag. Onderweg naar Dronten is de auto kapot gegaan. Word aankomende week opgehaald om te kijken hoe en wat.
Waarschijnlijk een ruilblok nodig. :cry :cry :cryHeb me gisteren aangemeld en vandaag me aanmeld bewijs binnen gekregen. Nu hopen op mooi weer zondag
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
@Bartjex88 wrote:
Andere turbo 20T ^^


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Super vet.
Hoe bevalt het??
Zo te zien bij kcperformance vandaan.
Hoe bevalt de mapping??Nou de mijne heeft bijna alles er op en eraan. Is ook maar net wel optie pakket je wel en niet hebt
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
@jraaf wrote:
Iemand een ‘stappenplan’ met wat ik allemaal nodig heb?
En hoe krijg ik stoeprandschade mooi weggewerkt?Groet jraaf
Weg schuren. Staan wel filmpjes op YouTube.
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Kijk dat zijn positieve berichten. king: king:
30 april 2016 om 18:06 In reactie op: micvec`s vectra gts brembo schijven en blokken gemonteerd #18287235Als je gaat verlagen neem dan een goede schroefset. Een bilstein b8 ofzo. Ik moet zeggen ik ben erg blij met me AST set. Had eerst ids+ icm h&r veren. Maar wat een transformatie. Gewoon een hele andere auto. Laag en toch comfortabel
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Ja hij reset steeds weer naar 30.000
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
30 april 2016 om 16:56 In reactie op: micvec`s vectra gts brembo schijven en blokken gemonteerd #18287232Ziet er top uit.
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Hij telt dacht ik terug met 1000 en de laatste 1000 per 100.
Of iets in die strekingJa loopt terug vanaf 30.000
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
De veerpootbrug heb ik via marktplaats gekocht. Doe man had ze laten maken. Ik weet niet of ze er nog op staan. Hij was hier op het forum ook wel actief. Weet zo de naam niet meer. Is al wel 2 jaar terug.
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Achter het klepje zit de tank en onder het reserve wiel Luik de pomp.



In het dashboard kastje zit de controler.

En in de inlaat buis net voor de gasklep de solnoid.


Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Eerder opspoelen van de turbo. En meer tuning potentieel. Er is gewoon een hele prop uit je uitlaat. Ook blijft de uitlaat temperatuur iets lager omdat een kat nogal warm wordt. Dus minder thermische belasting op Bv je turbo.
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Ik had al een betere intercooler en ik moet zeggen dat merk je echt wel behoorlijk.
De auto blijft ook na een paar keer doortrekken gewoon power houden.
Met de standaard intercooler krijg je op een gegeven moment last van heatsoak en neemt het vermogen af.
Mijn inlaat temp is na de upgrade niet boven de 40C geweest.
De w/m injectie is gewoon de overtreffende trap.
Voordeel is dat het alleen aangaat als het er echt toe doet.
Nog een voordeel is dat je gewoon 95 kan blijven tanken zonder dat er klop ontstaat, of dat je ecu het vermogen knijpt.
ik zal mogen nog eens een paar fotos maken en posten.De wmi werkt super.
Is super makkelijk in te stellen alleen even psi naar bar omrekenen en aangeven waarneer je wilt beginnen.
Ik heb hem nu vanaf 0.2 bar tot 1.0
Hij spuit dan progressief in wat dus inhoud hij begint met een beetje en bij 1 bar gaat hij voluit.
Ik heb er nu een mix in zitten van ongeveer 20%meth en 80%water.
En je merkt het zeker op het moment dat hij begint in te spuiten.
Als ik normaal rijd gaat hij eigenlijk nooit aan alleen bij enthousiast optrekken dan gaat het lampje aan.
Ben erg benieuwd als er straks 50/50 in zit en naar het verbruik. -
AuteurBerichten