Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
staan hier wel ergens op het forum
daar heb ik geen last meer van.
heb nu een 2 din op de plek van de tid.
en de tid op de plek van de radiois je bezine druk regelaar niet naar de knoppen??
als de pomp te veel leverd moet hij dat afvoeren toch.
ik heb ook zoiets gehad
had te maken met vocht in de verdeler van de ontsteking.
er zat toen nog een zwarte bescherm kap omheen.
sinds deze is verwijderd en de rotor en rotorkap vv zijn nergens meer last van.
hoop dat het probleem snel verholpen isbij dis zijn het de blauwe
bij rotor ontsteking de creme kleurigeik laat de kanalen bewerken. versterkte klepveren. vlakken. afpersen. kleppen inslijpen. nieuwe hydro stroters en 274 graden nokken plaatsen(heb ik al liggen) dit alles voor ongeveer 700 euro
ik heb gehoord vanaf 274 versterkte klepveren plaatsen.
maar ligt ook nog aan de max lift geloof ik.
ik ga ze zoiezo wel plaatsen.lexmaul is zeker een mooie mod.
vind het jammer dat het bij mij niet past.
zou dan veel te veel moeten aanpassen.
word toch maar een zelf bouw.
throttle buddys is idd erg duur maar dan ga je echt serieuse pk’s eruit halen.
met jou setup zou je wel naar 200+ kunnen.
levensduur van je motor word er dan niet beter op maar jaik moet zeggen kan ook niet echt wat vinden.
hetgene wat ik vind is of heel lastig te volgen(engelse websites)
of voor c20let.
komt wel een beetje overeen.uitlaat ga je denk ik wel wat van merken vooral onderin meer trekkracht.
en mischien lekkerder doortrekken.
280 graden is wel lekker.
ik heb zelf 274 op de plank liggen.
ben bezig een coscast kop te laten reviseren en bewerken.
heb je wel andere klepveren geplaatst?google.
ik weet niet wat je presies zoekt.
18 maart 2012 om 21:07 In reactie op: kabelboom c20xe m2.8 kan gesloten worden is opgelost #17897486http://www.google.nl/imgres?q=kabelboom+c20xe&um=1&hl=nl&sa=N&biw=1093&bih=491&tbm=isch&tbnid=9koHm5rPDXpnZM:&imgrefurl=http://www.mantablog.nl/motronic-c20let/&docid=Qb4HtmEZNUUTVM&imgurl=http://img.mantacabrio.nl/c20let/LET_loomnew.jpg&w=1024&h=768&ei=h01mT-SFBoHK0QXExJiPCA&zoom=1&iact=rc&dur=516&sig=111512334022625843872&page=1&tbnh=140&tbnw=200&start=0&ndsp=10&ved=1t:429,r:4,s:0&tx=136&ty=61″ onclick=”window.open(this.href);return false;
is voor een let maar komt aardig in de richting
@81supporter wrote:
Kan je t stuur er niet af krijgen met een poelie trekker of iets in die lijn ?
Even laten schrikken met een rubber / kunstof hamer misschien ?
Met 2 handen tegelijk van achter het stuur naar je toe slaan ?
Zit er niet ergens nog een borging ?Succes…
ik heb laatst me stuur vv.
is een speciale trekker voor.
had die dag me auto laten uitlijnen bij jan steverink.
hij had zo een trekker liggen en mocht ik even lenen.
anders word het een heel gekloot.
als je te hard met een hamer slaat sla je een of andere veiligheid kapot (is mij verteld).dan heb je hem met de sleutel op slot gezet dacht ik.
even rommelen met de sleutel openen en sluiten geloof ik en dan centraal.
ik heb dit een paar jaar terug ook gehad.
heb nu al een tijdje geen slot meer in me kofferklep.
maar wat ik zo hoor is dit zeer eenvoudig op te lossen.Het kunnen ook de klepseals zijn, of de carterventilatie die dicht zit.
De carterventilatie is het minste werk om te repareren.
kijk daarvoor even in het c20xe forum.
Is laatst een hele discusie over gevoerd.
Ik hoop dat je hier wat mee kan.er staan geen links meer in de rij.
alleen bovenin staat vet gedrukt marktplaats.
Ik vind het wel beter geworden.http://www.mickey-garage.pl/projekty/21/opel-calibra-turbo-c20let-4motion
481km–526nm” onclick=”window.open(this.href);return false;kijk even op deze site
Vandaag met de auto naar de bandenspeciaal zaak geweest hier in deventer.
Auto laten uitlijnen en uitwegen.
Alles op half sport half weg laten zetten.
camber op -1,5
spooring op 0verder was de gewichts verdeling nagenoeg perfect op een paar kilo na 60/40
de gewichts verdeling links rechts afgesteld
totaal weegt de auto 1050 kg (half volle tank)
testrit gemaakt wat een grip extra in de bochten echt stukken beter.verder een ander stuur erin gezet.
wel weer een orginele maar dan een die niet aangetast is.
Hb hier zelf geen trekker voor maar mocht er een lenen van jan steverink bandencentrumzal nog wel een paar fotos plaatsen vandeweek.
thanks voor de info.
ik heb zelf ook ze een bak liggen voor me xe.
ben wel eens benieuwd, wat is het toerental bij 120 in de 5?
ga eind van het jaar me sper inbouwen.@Maikeltjeee wrote:
@corsabc20xe wrote:
@Jaapio wrote:
@suurtje wrote:
Als het goed is heb je rechtsvoor in je motorruim een dop zitten die kan je eruit trekken en dan heb je een groot gat naar binnen dan kom je achter je dashboardkastje terecht
tis een beetje priegel werk, maar na beetje jutteren en flink smeren pas je kabel hier gewoon bij!
er zit als je voor de auto staat rechts in de accu bak nog een lege rubber daar heb ik me kabel door gedaan.
was super simpel en je zit niet in je ecu kabel te kloten.als je voor de auto staat zit de accu links bij een corsa. En bij de accu kreeg ik mijn kabel er niet doorheen
ja klopt accu zit dan links maar dan aan de rechter kant van de accu ruimte.
richting de ruitenwisser.@Jaapio wrote:
@suurtje wrote:
Als het goed is heb je rechtsvoor in je motorruim een dop zitten die kan je eruit trekken en dan heb je een groot gat naar binnen dan kom je achter je dashboardkastje terecht
tis een beetje priegel werk, maar na beetje jutteren en flink smeren pas je kabel hier gewoon bij!
er zit als je voor de auto staat rechts in de accu bak nog een lege rubber daar heb ik me kabel door gedaan.
was super simpel en je zit niet in je ecu kabel te kloten.het beste zou zijn om koplampen met een projector erin te monteren.
nu hou je idd last van strooilicht.
en afstellen op de bakken kan prima voor de hoogte.
maar naar de zijkant heb je nu geen zicht op.
staan ze te ver naar links verblind je nog iedereen op de weg.
even een voorbeeld van een koplamp.
handig punten.
@wagnas wrote:
Mijn Corsa is lager dan dat Roemeense hok, en mijn wielen staan bijna geheel rechtop.
Inderdaad wel een schadebak, en hij heeft ook beroerde grip zo wanneer het halve loopvlak geen contact maakt met de weg. :puke
nou ik denk dat dit niet door schade komt maar gewoon door camberbouten.
en zou best wel grip hebben.
bij bmw worden ze achter vaak ook schuiner gezet voor meer grip in de bochten.
alleen kost het je zeker een hoop banden.omdat de kop van een 8 klepper wel anders is.
ik weet niet of het draaiend gedeelte presies het zelfde is.er zijn mensen diedeze gewoon afdoppen.
moet je even zoeken hier op het forum.
staan genoeg dingen over.
de motor kan gewoon zonder dit ding.
en het klopt dat ie maar een paar min meeloopt. -
AuteurBerichten