Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hier nog even wat foto’s van eerder gemaakte mods









11 augustus 2014 om 15:09 In reactie op: Lucas 2.8 Vec Türbo STW: Van een 2.8 naar een 2.0! #17979095Ik heb net de kabels gecontroleerd maar bij mij is er geen 1 warm.
En heb toch met verlichting stoelventilatie en radio met sub aan gereden.
Dus lijkt me raadzaam om de weerstand van die kabel eens door te meten.
Ik weet niet precies waar deze eindigt.
Maar zal wel naar de relaiskast onder de kap gaan.11 augustus 2014 om 14:19 In reactie op: Lucas 2.8 Vec Türbo STW: Van een 2.8 naar een 2.0! #17979094Ik ga het zo even voor je nakijken bij de mijne na een ritje naar huis. (40km)
Ik heb het hier ook even nagevraagd aan een collega van me (oude werkplaatchef van opel)
Die gaf aan dat er waarschijnlijk in je pluspool een te hoge overgangsweerstand zit.
Misschien wel raadzaam om deze dan eventueel te laten vv.Het zou kunnen dat bij je maat of een upgrade is uitgevoerd. Of dat hij een sportonderstel heeft.
De maat van je velg is niet bepalend voor de maat van je remmen. Maar motorvermogen en gewicht. De maat van je remmen bepaald wel dat je bv. Bij 321 min 17 inch nodig hebt. Anders past het niet.
Vandaag een kleine update uitgevoerd.
Ze komen van de kofferklep van een Corsa b.
Werkt prima en een stukje luxer als zo’n stok.
Zou bij dit soort auto’s standaard moeten zijn.



Geen idee van kleurcode ofzo. Is hittebestendige verf.
Nee niet onder de sportknop. Ja in de sportstand is ie idd nogal zenuwachtig
Ja bevalt top. Wat een verschil. Ik heb een automaat.
Heb het gewoon met een dop 13 gedaan. We hebben deze wel wat moeten dunner maken paste anders niet door het gat in de kop.
Foto’s gemaakt door de oude eigenaar.


Een van de eerste klussen remblokken voor vv en remklauwen blauw maken.



Uitlaat vv voor rvs door Maxi Tuning.
De originele.


De nieuwe.



downpipe en rvs cat.

Gisteren naar Kcp geweest voor onderhoud en chippen.

verse bobine pennen en bougies


Remvloeistof vv

trailingarm bussen vv



Van de andere mods zou ik nog wat fotos maken en plaatsen.
De fotos volgen.
Ik upload normaal via me tel maar deze wil ik via me laptop doen.
Via welke site kan dit het beste?Hij gaat lekker. Ik ga vrijdag weer even naar kcp voor wat aanpassingen en onderhoud. Zit nog in dubio voor mijn onderstel. Ast of bilstein. Er zit wel een behoorlijk verschil in prijs. Heb jij ervaring met andere sets voor de ast??
vandaag naar kcp geweest om te chippen. Na een testrit vooraf bleek de auto niet 100% te werken zoals het hoord. De bougies vervangen voor een paar verse en ook de 3weg klep bleek zijn werk niet te doen. Daarna de nieuwe software geïnstalleerd en wat een verschil. Over 2 weken nog een keertje terug voor een onderhouds beurt en wat eerste aanpassingen aan het onderstel. Ik heb me vandaag weer prima vermaakt en ben echt zeer hartelijk ontvangen bij de mannen van kcp. Echt een aanrader als je veranderingen wil aan je auto. De kennis en ervaring van deze mensen is echt top.
waarom heb je dat gat bij je reserve wiel zitten dan?
ik heb nog een stuur met airbag liggen is alleen het oude model.
het is wel een lederen stuur in redelijke staat.@TheGeneral wrote:
Deze Omega bezit ik sinds kort.
Een B2 3.0 V6 Automaat
Excuses van het koffie bekertje maar dat was nog een erfenis van de vorige eigenaar morgen eerst met de stofzuiger en poetsdoek er doorheen


De generaal heeft eindelijk ze tank terug :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup
oh ja idd verkeerd gelezen.
ik dacht het hele blok uitbouwen.
de downpipe heb ik laatst wel gedaan dat was nogal een karwij.
de turbo zelf zou je met 2 uurtjes wel naast kunnen hebben liggen.ja klopt je laat alles in 1 keer zakken dus subframe met motor en bak.
aandrijfassen en ophanging.
net zoals het in de fabriek gemaakt word@DennisD wrote:
Liever de video met geluid ;) Ziet er goed uit hoor, ben je de foutcode nu ook kwijt?
Nee nog niet, dit word nog door kcp worden opgelost als ik daar een keer ben om te chippen.
Maar ondanks de motorstoring gaat ie als een dolle.
Alleen de sportstand doet het nu niet maar die gebruik ik toch nauwelijks.
Volgende maand maar eens een afspraak maken mer kcp.
Op naar de 300+ pk













hier de fotosVerstuurd vanaf mijn GT-I9070 met Tapatalk
Vandaag me uitlaat laten maken.
Ik heb nu een downpipe zonder cat ,een 200cel racecat,een lowsound tussendemeper en 2 eind dempers.
Dit alles van rvs, het geluid is mooi diep maar wel beschaafd.
Voor mij geen bruluitlaat meer.
De oude uitlaat is te koop.25 mei 2014 om 11:19 In reactie op: Vectra meeting AC De Meern 24 MEI 2014 UPDATE PICA’S!!!!! #18208757@lucas1975 wrote:
@kadettgte@freeler.nl wrote:
:wors Ongelofelijke leuke dag , Lucas lekker laag hé vandaag :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors gr Leo
Ghahahahahaha :jerry :jerry
Heb nog een vraagje aan de eigenaar van de signum 2.8, weet iemand wie dat is?
Groetjes
ja dat ben ik
24 mei 2014 om 19:29 In reactie op: Vectra meeting AC De Meern 24 MEI 2014 UPDATE PICA’S!!!!! #18208752Ja top meet. Met mooie autos. Veel ideeën opgedaan. Tijd op een afspraak te maken bij kc.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9070 met Tapatalk
hi/low convertor.
gewoon achter je radio tussen je draden naar bv je achterboxen -
AuteurBerichten