Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
de foto is niet te zien
20 augustus 2016 om 12:45 In reactie op: Signum c2 1.9dth Dennisd. Update 19-8-2016, kuch kuch stof #18152038Gewoon gas houden met de trekker.[FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY] snelle diesels horen te roken
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Ik heb me ids+ helemaal laten vervallen.
En ben voor een ast set gegaan.
Maar bilstein b4 of 8 is ook een goede optie.Even het stangetje van de vgt los halen. En de vgt met de hand een paar keer heen en weer bewegen. Als die dan een beetje stroef gaat Door vervuiling komt dat vaak wel een beetje los.
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Lampjes op je dashboard hebben ook niet veel nodig. Even bij de auto materialen zaak de accu laten testen. Hebben vaak wel zo een tester. En als ie dan kapot is kan je meteen een nieuwe mee nemen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Kijk dat klinkt positief. Dan lijkt het er toch op dat het verstel mechanisme vervuild is geweest. En niet kapot. Regelmatig een keer doortrekken in de toeren is dan ook zeker niet slecht. En een keer uitlaten op de Duitse autobaan vinden ze over het algemeen ook wel fijn. Verder zou je preventief af en toe wat bij de brandstof kunnen toevoegen. Maar fijn in ieder geval dat het weer lijkt opgelost te zijn.
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Ga een langs een goede tuner. Die kijken meestal even wat verder als een dealer. Ik heb zelf er goede ervaringen met kcperformance in Oisterwijk.
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Ik weet niet precies wat voor een variabele systeem op deze turbo’s zit. Maar ik weet dat vw er ook problemen mee heeft. Op de diesels. Staan heel wat filmpjes op YouTube Hoe dit op te lossen zou zijn. Met oven cleaner of iets in die trant. Maar als het bedienings deel is uitgesleten is het wel einde oefening. Maar het eerste waar je naar zou (moeten) kijken is de actuator. Dit is de bedienaar van dit hele spul. Als die niet goed werkt en blijft open staan. Dan komt de turbo pas bij vollast een keer op druk.
Maar zijn er naast de melding nog klachten met betrekking tot motorvermogen?
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Voor 2000 heb je een hele mooie turbo. Stuk groter voor meer vermogen.[FACE WITH TEARS OF JOY] kunnen ze ook aangeven wat er aan de turbo kapot is? De lagers of iets aan de variabele verstelling?
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Ja die boom past niet. Je moet de oude ecu en kabelboom gebruiken
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Nee klopt. Maar de bobine pennen zijn al anders Bv. De brandstof rail moet ook de oude erop aangezien de nieuwe zonder sensor is. Turbo en startmotor is wel allemaal gelijk
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
ik ben ook van ids naar (normale) dempers gegaan.
Is gewoon te doen.Neem even contact op met kc performance. Die zijn ook met mijn signum bezig. Als het goed is heeft klein gunnewiek geen a28net nieuw meer. Liggen allebei in Oisterwijk. 1 in me signum en 1 op de plank. 1 op 1 overzetten is het niet. Er zijn zeker wel wat veranderingen doorgevoerd met de a28net. Oa nokkenas verstelling op in en uitlaat kant.
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Ik heb de gasveren van de achterklep van een corsa b gebruikt. Dit ging prima. Net als hier even 2 gaten boren bij de schanieren. En dan kan je die tappen of met een moertje er achter. De voorste is gewoon 1 bout vv voor een bout met kop voor de veer. Al met al 30 min werk. En zo als het af fabriek gewoon had moeten zijn
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Die sensoren hebben wel eens problemen.
Af en toe (1keer per week) handmatig pijlen is dan ook zeker geen overbodige luxe.
Let ook op met warm pijlen aangezien het dan altijd meer is als bij koud.Vectra c. Enige manier om de ledjes niet te laten knipperen is Door een relais er tussen te plaatsen. Xenon zou ik van een fatsoenlijk merk nemen Bv pilot.
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Een a28net. Ofwel een insignia blok.
Nieuwe situatie



Die is kapot.



Iedereen trouwens nog bedankt voor de felicitaties. Het gaat erg goed met onze kleine Evi. En grote zus Tess is zo trots als een aap.

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Vandaag in Oisterwijk geweest.
De motor draait en hij is bijna af.
Er zijn nu het toch allemaal open lag meteen een paar mods doorgevoerd.
Zo is de koppel omvormer aangepast, de secundaire lucht pomp afgedopt en verwijderd.
En de turbo vv voor een 20t king:
Dus de 350pk komt nu mooi in zicht.
Volgende stap zijn de injectoren en brandstofpomp en dan kunnen we tot de 400.
Maar dit gaat de komende tijd zeker niet gebeuren eerst maar weer eens sparen.van z28net naar a28net
king:Bij deze even een kleine update.
Het heeft wat langer op zich laten wachten aangezien ik 1 week geleden voor de 2e keer vader ben geworden.
Er zit inmiddels een nieuw blok in de signum en geen z28net.
Het oude blok had afscheid genomen van 1 van de zuigers.
Oorzaak is nog onbekend.
Ik ga donderdag naar Oisterwijk en dan zal ik even een paar foto’s maken.ze zijn echt super netjes

Daar waar de pijl staat heb ik hem op aangesloten
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Kan zo even geen foto vinden. Je zou als je alleen boost wil zien ook direct van de turbo kunnen pakken. Dus tussen de turbo en boostcontroler een t stuk.
Achter op het inlaat spruitstuk. Zal ff zoeken naar een foto
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
-
AuteurBerichten