Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
mijn corsa b was echt een topper als je kijkt naar wegligging.
ik had 16 inch wielen 195 45 16. met toyo banden
dit scheelt een hoop alleen comfort word wel minder.
verder was dit al een gsi dus dikkere stabi.
veerpootbrug voor maakt de boel wat steviger.
ik had 2.0 remmen voor wat de rem balans wel ten goede kwam.
ook had ik poli bussen word de boel behoorlijk strakker van.
en een kw v2 set eronder.
ik snap dat niet iedereen er zoveel in wil stoppen maar een paar kleine veranderingen doen al een hoop.
2.0 remmen kosten je 100,-
gsi stabi 25,-
goede banden 70 per band. voor een 15 inch
een paar goede bilstein schokdempers incl verlaagde veren -2cm ofzo is ook wel een aanrader.
ik zou zeker nooit voor een goedkope schroef set kiezen.
net als goedkope banden alleen maar ellende.Eindconclusie als je motor een pingelsensor heeft kan een tuner je ontsteking zo vroeg zetten dat octaan 102, 98, e85 enzo wel word ondersteund.
En zal de ecu zelf terug regelen als je 95 of 91ron tankt.
Volgens mij kunnen ze ook nog wat met je brandstofdruk doen.
En bij die van mij gelukkig ook nog iets met de turbooooojurgen heeft 345mm geloof ik.
ja ook 314 maar in die 20 inch blijft er niks van over
lijken wel mini remmen zo.
hoe is het met dit project dan??
Ja Heel Gaaf.
minder vermogen volgens mij niet.
is gewoon weer zo een eco dingetje.
gewoon eruit die rotzooi.26 februari 2015 om 10:31 In reactie op: helmer’s vectra V-line – Iets wat mij niet lekker zit ! #17993940filter, bdr of pomp.
mtech heeft dat spul wel maar is wel duur.
volgens mij is dat van een mariva opc ofzokijk even in how to is een bekend probleem en is een goed oplossing voor.
Helemaal top.
Ik heb het met een spuitbus gedaan.
Het merk weet ik niet meer.
Maar was hittebestendig en heb eerst grond en toen de kleur erop gedaan.
Was geloof ik iets van 40,- kwijt aan verf.
De mooiste optie is denk ik nog laten poeder coaten.Ik ben bang dat het net even te ver weg is.
Maar ga het overwegen.
Wel top dat jullie er zo mee bezig zijn.
king:er staat een mooie kw v1 set te koop.
ik ga zelf voor ast maar heb wel goede ervaringen met kw.
setje is zgan.Je kan ook draad tappen eventueel.
Eerst een gat geboord. Toen het moertje er tussen gedrukt. Dit paste net. En toen even met wat lak tegen het roesten. Moet nog een keer op kleur.
nee die zit ook daar maar ik dacht meer aan de motorkant zeg maar.
zit de veer niet gewoon verkeerd om dan?
ja of verwarmde sproeiers
dit is een mooie optie.
ik zou alleen aan de achterkant ook een hitteschild maken en de uitlaat in de hitteband zetten.Ik heb er nog 1 liggen.

die blauwe is wel minder luxe.
Koplampen en stoelen oa.ik kan wel voor je kijken of ik nog wat heb liggen.
kijk vanavond even.
welke heb je afgebroken?parafaan
@kendirven wrote:
nummer 23 heb ik 26 niet maar kan ik de 26 op mijne plaatsen of is dit een andere stekker zoja waar vind ik dan nog zo een als 23 ?
mvg ken d
23 lijkt mij een oliedruk sensor.
26 is een klopsensor.
Je had toch nog een stekker over??? -
AuteurBerichten
